Uitgegeven: 19 juni 2003 12:58
VEENENDAAL - In Veenendaal zijn donderdag tegen het middaguur twee personen om het leven gekomen toen het busje waarin ze zaten onder een trein kwam.
Het ongeval gebeurde volgens de politie op een bewaakte spoorwegovergang tussen de stations Veenendaal Centrum en Veenendaal West. Het treinverkeer op het traject Utrecht - Rhenen is tussen Maarn en Rhenen stilgelegd.
Tering, mijn vriendin belde me net op die woont net achter die spoorweg overgang. Nogal een chaos daar.
Eventjes geduld nog, want het buske komt zo
Wel kut om zoiets te zien, of mee te maken als machinist
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:17 schreef Maichel het volgende:
Hoop niet dat er mensen stonden te wachten op dat busje...tegen hun zou ik willen zeggen:
Eventjes geduld nog, want het buske komt niet meer zoWel kut om zoiets te zien, of mee te maken als machinist
quote:Ik vind het voor de mensen in het busje toch erger...
Op donderdag 19 juni 2003 14:04 schreef blackie007 het volgende:Tering, mijn vriendin belde me net op die woont net achter die spoorweg overgang. Nogal een chaos daar.
quote:Was puur om aan te geven dat het toch vrij ernstig was.
Op donderdag 19 juni 2003 14:35 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Ik vind het voor de mensen in het busje toch erger...
quote:We hebben in ieder geval weer een goede kanshebber erbij voor de Darwin-award 2003
Op zondag 22 juni 2003 22:00 schreef Miro het volgende:
Voor zover ik weet betreft het een man en z'n dochtertje, die in de dat busje zaten. Ze stonden te wachten voor de spoorwegovergang, maar het duurde de man allemaal te lang, dus die manouvreerde zijn busje uit de rij wachtende auto's, en reed tussen de gesloten spoorbomen door. Met alle gevolgen van dien.
quote:Wat een enorme sukkel ben je dan.
Op zondag 22 juni 2003 22:00 schreef Miro het volgende:
Voor zover ik weet betreft het een man en z'n dochtertje, die in de dat busje zaten. Ze stonden te wachten voor de spoorwegovergang, maar het duurde de man allemaal te lang, dus die manouvreerde zijn busje uit de rij wachtende auto's, en reed tussen de gesloten spoorbomen door. Met alle gevolgen van dien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |