abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11218737
Busje onder trein: twee doden

Uitgegeven: 19 juni 2003 12:58

VEENENDAAL - In Veenendaal zijn donderdag tegen het middaguur twee personen om het leven gekomen toen het busje waarin ze zaten onder een trein kwam.

Het ongeval gebeurde volgens de politie op een bewaakte spoorwegovergang tussen de stations Veenendaal Centrum en Veenendaal West. Het treinverkeer op het traject Utrecht - Rhenen is tussen Maarn en Rhenen stilgelegd.

Tering, mijn vriendin belde me net op die woont net achter die spoorweg overgang. Nogal een chaos daar.

donderdag 19 juni 2003 @ 14:08:06 #2
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_11218843
Altijd vreselijk zoiets.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_11219047
altijd minder om zoiets te horen.
gebeuren wel veel ongelukken met treinen de laatste tijd
hoppa!
pi_11219080
Hoop niet dat er mensen stonden te wachten op dat busje...tegen hun zou ik willen zeggen:

Eventjes geduld nog, want het buske komt zo

Wel kut om zoiets te zien, of mee te maken als machinist

pi_11219215
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:17 schreef Maichel het volgende:
Hoop niet dat er mensen stonden te wachten op dat busje...tegen hun zou ik willen zeggen:

Eventjes geduld nog, want het buske komt niet meer zo

Wel kut om zoiets te zien, of mee te maken als machinist

pi_11219447
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:04 schreef blackie007 het volgende:

Tering, mijn vriendin belde me net op die woont net achter die spoorweg overgang. Nogal een chaos daar.

Ik vind het voor de mensen in het busje toch erger...
pi_11226186
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:35 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Ik vind het voor de mensen in het busje toch erger...

Was puur om aan te geven dat het toch vrij ernstig was.
pi_11300961
Voor zover ik weet betreft het een man en z'n dochtertje, die in de dat busje zaten. Ze stonden te wachten voor de spoorwegovergang, maar het duurde de man allemaal te lang, dus die manouvreerde zijn busje uit de rij wachtende auto's, en reed tussen de gesloten spoorbomen door. Met alle gevolgen van dien.
pi_11309405
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:00 schreef Miro het volgende:
Voor zover ik weet betreft het een man en z'n dochtertje, die in de dat busje zaten. Ze stonden te wachten voor de spoorwegovergang, maar het duurde de man allemaal te lang, dus die manouvreerde zijn busje uit de rij wachtende auto's, en reed tussen de gesloten spoorbomen door. Met alle gevolgen van dien.
We hebben in ieder geval weer een goede kanshebber erbij voor de Darwin-award 2003
  maandag 23 juni 2003 @ 10:11:48 #10
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_11309810
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:00 schreef Miro het volgende:
Wat een enorme sukkel ben je dan.
Vreselijk voor dat dochtertje.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')