abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11215535
Hallo,
Ik ga dalijk bedrijfseconomie studeren in Tilburg en aangezien ik 2 uur reizen van Tilburg woon heb ik een kamer daar nodig.
Dus weet je nog een kamer(met internetverbinding zou fijn zijn ) zeg het me. De goudentip wordt beloond met 50 euro!!!

Ik ben er gister achter gekomen dat ik te laat ben begonnen met een kamer zoeken

pi_11215746
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 12:00 schreef Da_Koen het volgende:
Hallo,
Ik ga dalijk bedrijfseconomie studeren in Tilburg en aangezien ik 2 uur reizen van Tilburg woon heb ik een kamer daar nodig.
Dus weet je nog een kamer(met internetverbinding zou fijn zijn ) zeg het me. De goudentip wordt beloond met 50 euro!!!

Ik ben er gister achter gekomen dat ik te laat ben begonnen met een kamer zoeken

Inderdaad veel te laat. Je kunt proberen om op de uni rond te kijken en ALLE telefoonnummers die je ziet op te bellen. Er schijnen begin volgend jaar 1500 kamers tekort te zijn. Ik reis elke dag 2 uur en een kwartier (enkeltje). Ik zit er aan te denken om volgend jaar bij een vereniging te gaan, dan heb je met 1 dag een kamer...
pi_11215747
tss ik ben al meer als een jaar op zoek in tilburg. Maar ik heb er eindelijk een gevonden Zo makkelijk is dat niet hoor. meld je aan bij kamernet.nl en plaats advertenties in stadnieuws en tilburgse koerier ofzo.
moe en lui tegelijk
  donderdag 19 juni 2003 @ 12:29:35 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11216283
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: