abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11205901
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:24 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

de bass was aan het begin nog wel te doen maar na 20 minuten ging het me toch lichtelijk irriteren en gezien de reacties van de mensen om me heen ook

ik ging gewoon ff op de grond zitten voelde me ff flink beroerd door die bas
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11205945
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:25 schreef Steve-O het volgende:

[..]

ik ging gewoon ff op de grond zitten voelde me ff flink beroerd door die bas

ja man, ik werd er ook misselijk van.....het hele hek ging heen en weer
Nee ik ben geen 14
pi_11205961
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:21 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

heb je je foto ding nog terug gehad.........ik vond het geluid wel goed man...het wachten was soms wel iets te irritant

Ja na afloop wel teruggehad, had nog geluk, bleek dat ze me mn nummertje waren vergeten te geven... Maaar gelukkig hadden ze daarom mijn toestel apart gelegd dus hoefde ook niet lang te wachten!

Het geluid bij Cypres Hill was echt KUT hoor... tenminste waar ik stond, ik stond zeg maar naast dat afgeschermde stuk in het midden waar ze de videoopnamen/geluid etc. maakten)...

Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:27:31 #29
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_11205978
-edit: offtopic-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-06-2003 23:01]

pi_11205991
Alleen die joint vond ik wel grappig
pi_11205995

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-06-2003 23:01]

Nee ik ben geen 14
pi_11206023

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-06-2003 23:02]

pi_11206053
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:27 schreef Bonneke het volgende:

[..]

Ja na afloop wel teruggehad, had nog geluk, bleek dat ze me mn nummertje waren vergeten te geven... Maaar gelukkig hadden ze daarom mijn toestel apart gelegd dus hoefde ook niet lang te wachten!

Het geluid bij Cypres Hill was echt KUT hoor... tenminste waar ik stond, ik stond zeg maar naast dat afgeschermde stuk in het midden waar ze de videoopnamen/geluid etc. maakten)...

jaa alleen bij cypress hill.....ik dacht dat me trommelvliezen eraan gingen..je voelde de warme lucht uit de boxen gewoon
Nee ik ben geen 14
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:29:56 #34
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_11206057

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-06-2003 23:02]

pi_11206220
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:29 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

jaa alleen bij cypress hill.....ik dacht dat me trommelvliezen eraan gingen..je voelde de warme lucht uit de boxen gewoon

Haha, zo dicht bij de boxen stond ik nou ook weer niet (maar goed ook geloof ik als ik het zo hoor)... Maar toch bij 50ct, zeker bij Wangsta, verstond je d'r ook geen reet van, stond het geluid iets te hard voor de mic zeg maar...
Zit me ook al de hele tijd te bedenken dat het geluid waarschijnlijk ook gewoon op Eminem was afgestemd en dat daarom de anderen iets minder naar voren kwamen (Al was Xzibit weer wel goed te doen). Maar ik heb absoluut geen verstand van hoe dat werkt met geluid dus misschien heb ik het wel helemaal fout!)
pi_11206276
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:34 schreef Bonneke het volgende:

[..]

Haha, zo dicht bij de boxen stond ik nou ook weer niet (maar goed ook geloof ik als ik het zo hoor)... Maar toch bij 50ct, zeker bij Wangsta, verstond je d'r ook geen reet van, stond het geluid iets te hard voor de mic zeg maar...
Zit me ook al de hele tijd te bedenken dat het geluid waarschijnlijk ook gewoon op Eminem was afgestemd en dat daarom de anderen iets minder naar voren kwamen (Al was Xzibit weer wel goed te doen). Maar ik heb absoluut geen verstand van hoe dat werkt met geluid dus misschien heb ik het wel helemaal fout!)

50 cent heeft ook een best wel zachte stem

[offtopic]Nu ga ik OZ kijken ben over een uur weer terug
[/offtopic]

pi_11206306
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:34 schreef Bonneke het volgende:

[..]

Wanksta hoorde ik ook niet echt goed nee, xzibit was heel erg goed te verstaan en Eminem ook[edit] wat is een OZ [/edit]
Nee ik ben geen 14
pi_11206354
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:36 schreef Steve-O het volgende:

[..]

50 cent heeft ook een best wel zachte stem

[offtopic]Nu ga ik OZ kijken ben over een uur weer terug
[/offtopic]

Dat zal het wel zijn denk ik dan...

Ook ff offtopic dan, OZ! Dat was ik alweer bjina vergeten haha, moet ik nu dus ook ff kijken, tot over een uurtje

pi_11206375
WAT IS OZ?
Nee ik ben geen 14
pi_11206406
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:37 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Wanksta hoorde ik ook niet echt goed nee, xzibit was heel erg goed te verstaan en Eminem ook[edit] wat is een OZ [/edit]

Ja psies, het was echt puur bij CH en 50ct.

Hehe OZ is de beste serie ooit (nou ja, bijna dan) Nu op RTL 5, gaattis kijken zal ik zeggen, ben benieuwd wat je d'r van vind!

pi_11206554
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:18 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Eey heb je die zelf gemaakt ?

Zo ja, kun je die wat je gemaakt hebt ook nog uppen ?

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:47:12 #42
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_11206621
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:27 schreef Bonneke het volgende:

[..]

Daar stond ik ook!
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
pi_11206653
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:22 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

bass stond veeeeeeeeeeeels te hard

Mwoah, vond het wel lekker. Deed me aan een gabberparty denken
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:50:27 #44
36647 KapiteinRuigbaard
pi_11206702
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:39 schreef demonseeker14 het volgende:
WAT IS OZ?
Serie over een gevangenis met allemaal bad ass gangsters op RTL 5
pi_11206806
ik ben gisteren ook geweest, erg vet inderdaad, en inderdaad duurde het wachten erg lang...
ik had verwacht dat het in de Arena wel wat koeler zou zijn dan in de HMH, maar dat viel zwaar tegen (veldplaatsen).
Het geluid vond ik echt brak, lekkere bass, maar de artiesten waren soms er onzuiver, doe mij maar het geluid van de Heineken Music Hall
Ik vond t wel erg leuk dat 30.000 mensen 50 cent niet verstonden toen hij de eerste keer vroeg of we het naar onze zin hadden
sine your piddy on the runny kide
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:55:20 #46
36647 KapiteinRuigbaard
pi_11206834
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:54 schreef UrbanMike het volgende:
Ik vond t wel erg leuk dat 30.000 mensen 50 cent niet verstonden toen hij de eerste keer vroeg of we het naar onze zin hadden
Jij verstond het dus blijkbaar wel
pi_11206902
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:55 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:

[..]

Jij verstond het dus blijkbaar wel

nope hij herhaalde het de tweede keer, en toen was het wel duidelijk
sine your piddy on the runny kide
pi_11206908
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:54 schreef UrbanMike het volgende:
ik ben gisteren ook geweest, erg vet inderdaad, en inderdaad duurde het wachten erg lang...
ik had verwacht dat het in de Arena wel wat koeler zou zijn dan in de HMH, maar dat viel zwaar tegen (veldplaatsen).
Het geluid vond ik echt brak, lekkere bass, maar de artiesten waren soms er onzuiver, doe mij maar het geluid van de Heineken Music Hall
Ik von het ook wel grappig dat haast niemand het hoorde
Nee ik ben geen 14
  woensdag 18 juni 2003 @ 23:02:27 #49
51748 H4ze
wait...what?
pi_11207030
aaaah gelukkig heeft iemand dus een foto gemaakt van B-real met die joint Many many thanx man!!

De bass bij cypress stond idd wat te hard, maar dat mocht de pret niet bederven. Ik werd doodziek van iedereen die ze af stonden te zeiken en te schreeuwen dat ze van het podium afmoesten Voor die mensen: fok jullie!! Komop een beetje respect voor deze gasten mag wel hoor!! Ze zijn al zo lang bezig met hiphop!! Maar ach veel mensen denken nou eenmaal dat eminem de enige rapper is.

*BURP*
pi_11207079
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:45 schreef EminemRulezz het volgende:

[..]

Eey heb je die zelf gemaakt ?

Zo ja, kun je de rest die je gemaakt hebt ook nog uppen ?

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')