abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:03:31 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11201534
er was eens een fok!persoon, genaamd yvonne! yvonne woonde in een mooi kasteeltje op een grote hoge rots! da mooie kasteeltje op die grote mooie rots had tien torentjes met tien puntige dakjes en tien vlaggetjes. op die vlaggetjes prijkte uiteraard het fok!logo. Elke dag wastte Yvonne deze vaandels der digitale grootheid, zodat ze spik en span waren voor het volgende ochtendgloren.

Op een zonnige zomerdag werd Yvonne wakker door een knal! BANG! ze rende in haar nachthemd, de decolletee er half uitzwiepend, van de grote marmeren trap en keek naar buiten. daar zag ze het resultaat van de grote knal: een van de tien torentjes, met een puntig dakje en een vlaggetje met fok!logo lag onder aan de grote en hoge rots. Binnenin werd een vlaag van woede ontstoken en ze keek verder het raam uit. op een andere grote en hoge rots stond namelijk de mobiele-katapult-vereniging van PR te oefenen. Yvonne werd boos, het was immers al de derde keer dat een torentje met puntig dak en vlaggetje van dr kasteeltje was geschoten. Ze belde naar sneeuwwitje, die op de koffie was bij Cartwoman, om te vragen of ze nog wat appels had overgehouden aan haar bozestiefmoederdebacle. sneeuwwitje zei dat zei die al had opgebruikt om van BloodHoundFromHell af te komen (ook sprookjespersonages kennen hun seksuele grenzen), dus verwees ze haar naar roodkapje.

Roodkapje had nog wat inside info, immers, toen ze in de buik van de wolf zat, kwam ze U-IerzZz tegen. Uier was zow stom geweest om niet aan het touwtje te trekke maar aan te bellen, waardoor de wolf schrok en hem plots opschrokte. roodkapje had toen van uier gehoord dat meteen beetje geluk en de aanwezigheid van Qyroz al veel konden doen tegen al dat katapultgeweld.

Nou had Yvonne een probleem, want hoe krijg je Qyroz te pakken, zonder dat zijn postaantal per dag omlaag gaat? ze probeerden het bij de drie biggetjes maar die hadden het te moeilijk met FlyingFox (met een poep en een scheet, ruft ik zo die huisjes van jullie omver *volgens de analen kgaven de biggetjes zichzelf over, de reden is vooralsnog onbekend*), en ze probeerden het bij de 7 geitjes (inmiddels 4, want remCow had zin in kebab), maar niemand wist het. Toen kwam vrouw holle. Vrouw holle bood Yvonne aan om in de put te springen want dan moest ze een jaar werken (semtex ging haar voor maar die zat naderhand onder de pek en veren). na dat jaar zou vrouw holle vertellen waar Qyroz was. Maar net toen Yvonne wilde springen, hoorde ze een zacht stemmetje uit de put...het was Qyroz.

Yvonne haalde Qyroz uit de put met de lange staart van Hoedienie, en nam hem mee naar haar kasteeltje. 'kijk wat dat katapultgeweld van PR en zijn schelmen heeft gedaan, weet jij de oplossing?" ow jazeker, zei Qyroz, en hij fluisterde het geheim in het oor van Yvonne.

de volgende dag liep Yvonne naar de andere grote en hoge heuvel, waar PR en consorten (we hebben achteraf gehoord dat Ptev en Dr. Daggla daar ook waren) aan het strechen en warmlopen waren voor een nieuwe dag mobielekatapultoefenen. toen pakte ze het geheime wapen....

welk wapen is het geweest????? (tja writersblock en nu doe ik een beroep op jullie)

put
your
clothes
on!
pi_11201545
Ik kom nooit in dit soort stomme verhaaltjes voor.

.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:04:20 #3
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_11201553
quote:
<grote lap tekst>
Helemaal zelf bedacht?
Asjemenou
pi_11201566
Deja Vu?
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:05:07 #5
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_11201582
Lezen? Nee.
Optiefen? Ja.
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:05:22 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11201586
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:04 schreef Jarno het volgende:

.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:05:42 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11201595
quote:

.

quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 21:58 schreef Kreator het volgende:
Ctrl-f topic. .
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:06:13 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11201610
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:05 schreef Bioslock het volgende:
Lezen? Nee.
Optiefen? Ja.
je bent lief als je lui bent bios! .
put
your
clothes
on!
pi_11201618
quote:

.

Nou, wees blij. Ik word door een of andere hondsdolle hond opgevreten. .
Wie?
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:07:05 #10
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11201629
quote:

.

voeg jezelf onder "consorten"
ik had er veel meer in wille stouwe maar ik zat ffkes vast
en misschien ben jij het geheime wapen eej .
put
your
clothes
on!
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:10:05 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11201712
Oh, en het was de halfnaakte zwakbegaafte tuinman met een fles melk.
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:11:03 #12
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11201743
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:10 schreef Slarioux het volgende:
Oh, en het was de halfnaakte zwakbegaafte tuinman met een fles melk.
hmzz witte zeker da PR daardoor stopt met ze katapultdinges? .
put
your
clothes
on!
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:23:46 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11202101
Gehehe luuk verhaal Jerruh !

Ik ga er even mee aan de slag .

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:26:13 #14
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11202160
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:23 schreef jogy het volgende:
Gehehe luuk verhaal Jerruh !

Ik ga er even mee aan de slag .

dankje jogymans, zow reageer ik me dus af na een dag ellende.... .
in plaats van te mierenneuken of te spamme .
put
your
clothes
on!
pi_11202390
samenvatting
de mobiele katapultvereniging van PR schiet het kasteel van yvonne aan brarrels, waarop yvonne met wat fokkers overlegt, en met een gehijm wapen op de proppen komt om de kattapulteerders te verjagen/elimineren.

vraag: watvoor geheim wapen was dat

[mijn antwoord: mcDavid]

woensdag 18 juni 2003 @ 20:34:30 #16
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11202469
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:32 schreef mcDavid het volgende:
samenvatting
de mobiele katapultvereniging van PR schiet het kasteel van yvonne aan brarrels, waarop yvonne met wat fokkers overlegt, en met een gehijm wapen op de proppen komt om de kattapulteerders te verjagen/elimineren.

vraag: watvoor geheim wapen was dat

[mijn antwoord: mcDavid]

onderbouw! t klinkt goed, maar we willen argumenten!
put
your
clothes
on!
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:38:39 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11202587
de volgende dag liep Yvonne naar de andere grote en hoge heuvel, waar PR en consorten (we hebben achteraf gehoord dat Ptev en Dr. Daggla daar ook waren) aan het strechen en warmlopen waren voor een nieuwe dag mobielekatapultoefenen. toen pakte ze het geheime wapen....
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Tarzan was het geheime wapen, maar het lot wou dat de batterijen op waren na 2 weken intensief gebruik (omdat iteejer weer bezig was met een grootscheepse jachtexpeditie op loslopende laptops en fragmenterende servers in het Grote Digitale Woud), ze moest iets anders vinden dus, diep in gedachten was ze een plannetje aan het verzinnen om die vervelende PR & Consorten van die berg af te krijgen, goedschiks, of kwaadschiks, het liefst deed ze het kwaadschiks want ze had er best heel veel genoeg van om zich liever voor te doen dan ze was, maarja soms moet je een paar lolletjes principes laten varen for the good of Fok!kind, in het kort, ze ging het niet lief vragen ookal was de kans dat ze dan op de andere kant van de berg gingen staan om haar grote concurrent Cynix te bekogelen erg groot.

yvonne had geruchten gehoord van een groot kwaad beest in een konijnenpak die in het westen van haar kleine knusse koninkrijk verbleef, niemand wist zeker waarom dat beest zo kwaad was, maar sommige lieden zeiden dat het iets te maken had met een 10 weken lange marteling door enge gemene beesten die Lerenaren genaamd waren, deze wezens zijn na de 10 weken marteling van de man in het konijnenpak dood op een aantal geparkeerde auto's gevonden en een paar waren er gespietst op het hek naast hun thuisbasis (Sgool genaamd).

yvonne dacht dit wezen wel te kunnen gebruiken, en ging op weg. Ze riep Jarno bij zich en zei: 'haal mijn spullen uit de kast en maak je klaar voor een lange reis' Jarno vertrouwde het voor geen meter en vroeg waarom. 'we gaan op konijnenjacht' zei yvonne. Jarno was wel te porren voor een leuke konijnenjacht dus binnen 15 minuten zat ie op zijn fiets met zijn rugzak en hartslagmeter al om naast yvonne. yvonne sprong achterop, jarno en de fiets kreunde, maar de fiets hield het en Jarno hield zijn mond ( Hij heeft nog geen deathwish en het is bekend dat een kwade yvonne meestal op haar slachtoffers gaat zitten, en die mensen verdwijnen ter plekke, niemand weet ( of wilt weten) waarheen ..

yvonne pakte haar zweep en sloeg Jarno op zijn reet, hij zette zijn hartslagmeter aan maar vond het wel enigszins jammer dat ie nog geen zweetband had, maar okay, Jarno begon te fietsen, in de lichtste versnelling welteverstaan...

(next!)

Vrijheid
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:40:26 #18
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11202638
quote:
vervolg
ik ga next . brb .
put
your
clothes
on!
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:51:19 #19
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11202887
(next)

yvonne beulde Jarno af en na enkele zweepslagen begaf zijn linkerkleineteen het. deze kwam namelijk tussen het kleine tandradje van de derailleur en verloor de helft van zijn nagel! ze werden gedwongen af te stappen en door het bos van de duizend enge treurwilgen te lopen. Jarno raakte al snel achterop, waarop dappere Yvonne, met in haar achterhoofd de kapotte tiende toren, al snel uit het zicht verdwenen was.

Yvonne kwam aan bij een enge treurwilg. nou ja, treurwilg, het bleken VSGdotcome en coolguy in hun carnavaleske pak te zijn. yvonne had helaas brandhout nodig en maakte van de twee ongelukkigen een warm kampvuurtje! Vanuit de bosjes hoorde ze een geritsel. Eerst dacht ze dat ze stiekem op een homo ontmoetingsplaats zat en dat elk moment pjederdy en dave uit de bosjes zoude komen, totdat de blaadjes opzij gingen en in een helder licht gellarboy aan kwam vliegen.
"ik heb een bericht voor u, oh yvonne"
yvonne ging er voor zitten. gellarboy begon: het konijn dat u zoekt, o yvonne, zit verstopt in een grot, bewaakt door een grote gozer. volgens de verhalen zou het konijn de tien lerenaren hebben gedood, maar t was die grote gozer.... Zorg dat je een vriendin voor die gozer zoekt, dna is ie afgeleid, dan kan je het konijn zo ontvoeren"
Yvonne vond het advies leuk, en plukte gellarboy uit de lucht om weer voor haar karretje te spannen, immers, jarno was nog 200 km terug..
onde rveel zweepknallen gingen ze samen verder...
Ze kwamen bij een dorp, waar de hoorden dat er 1 maagd was. Yvonne had het idee deze maagd voor de grote man mee te nemen. Bij een klein huisje, waar de maagd zou wonen, stopte ze. Ze klotpe aan. Jerney deed open. hmzz, dacht yvonne, verkeerd aangebeld, dit is geen maagd...dus ze ging verder en kwam bij het huisje van ChrisJX. ChrisJX zag een man wel ziten en ging op reis...

ze kwamen bij de grot aan. Voor de grot zat dennisMoore, de grote man die de wacht hield. "hierrrrrr oh grote man, hier heeft u uw vrouw, geef mij het konijn" maar dennismoore werd kwaad en vrat ChrisJX op: 'ow stom mens, ik ben een homosexuele man, ik wilde een andere man, geen vrouw, u zult het konijn niet meekrijgen!

Yvonne werd boos...

(next)

put
your
clothes
on!
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:53:51 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11202957
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:51 schreef Jerruh het volgende:
(next)
brb
Vrijheid
  woensdag 18 juni 2003 @ 21:11:14 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11203389
yvonne keek GB gniepig aan, maar GB was niet op zijn achterhoofd gevallen en zei: "Homo's zijn voor mietjes, optiefen, muts en vloog weg voordat yvonne hem te pakken kon krijgen, lichtelijk teleurgesteld wachtte ze op Jarno. Jarno had geen idee wat er allemaal was gezegd bij de ingang van de grot dus was hij veel makkelijker te vangen.

1.5 dag later kwam Jarno vloekend aanhinken terwijl zijn hartmeter over de 210 bpm ging, samengevat, hij was best moe. Achter Jarno liep ook 1 of andere rare newbie Djzcore genaamd en yvonne dacht meteen: 'gelukkig, dan hoef ik Jarno niet te gebruiken, die maak ik volgend jaar maart wel weer even mod en dan gaan we de ONZ provincie weer eens sluiten, kunnen we ook weer even lachen. yvonne vroeg aan Jarno wie die raar uitziende newbie achter hem was, en hij vertelde haar dat het een raar soort newbie was met verregaande anaaldrang, maar gelukkig had Jarno zijn stroomstok bij zich en zo kon hij de rare newbie op een afstand houden. yvonne lokte Djzcore naar haar toe met snoepjes en toen hij schuchter dichterbij kwam, pakte ze hem bij zijn nekvel en gooide hem naar dennismoore. dennismoore zag hem en zei 'okay, zodra ik zijn tong eruit heb gerukt zal het een geschikte anale uitrag slaaf worden waarna hij met zijn imense klauwen djzcore's tong eruit trok en doorslikte. yvonne werd doorgelaten en daar kwamen ze het boze konijnenmennetje tegen.

Jarno vloog naar voren ( naja hinkte.. en nog best langzaam ook want hij was nog moe, maar okay.. ) en wilde de man in het konijnenpak net te grazen nemen toen yvonne hem greep en ruw naar achteren slingerde. 'Opzouten Jarno, dit konijn laten we leven!' zei ze, en ze vroeg aan het konijn hoe hij heette, Ik ben Jerruh the pissed zei het konijn, 'ben jij een lerenaar?' vroeg hij langzaam en kwaad..

[next!]

[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 18-06-2003 21:16]

Vrijheid
  woensdag 18 juni 2003 @ 21:14:27 #22
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11203454
quote:

yvonne werd bleek...was zij in de toekomst geen lerenaar geweest?

(brb, ik ga zow verder)

put
your
clothes
on!
  woensdag 18 juni 2003 @ 21:18:55 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11203551
Jarno!

je staat er tussen hoor !

Vrijheid
pi_11203577
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:34 schreef Jerruh het volgende:

[..]

onderbouw! t klinkt goed, maar we willen argumenten!

ok...
..
...
....
.....
......
....
...
..
.

* OPTIEFEN STELLETJE KUT PR_KATTAPULTSCHIETERS ZE ZOUDEN JULIE MOETEN PERM_BANNEN VAN ALLE FORUMS DIE ER BESTAAN STELLETJE SCHORUM!!!!! EN NU OPTIEFEN!!!!!!!!!!!!

zo goed

woensdag 18 juni 2003 @ 21:25:58 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11203718
yvonne werd bleek...was zij in de toekomst geen lerenaar geweest?

ze graafde met haar bulldozers in haar verleden. Jerruh keek boos toe, immers, lerenaren waren in zijn ogen de meest smiechtige wezens ter wereld, op kutnewbie's na...

yvonne kon niks vinden, gelukkig, maaaaar ze moest een offer doen, jerruh nam immers geen genoegen met een nee-woord of een haremaanbieding, dus yvonne haalde sneeuwwitje en roodkapje en boodt die aan. jerruh zag deze wtee damens wel zitten en was tevreej, hij ging mee....

yvonne vroeg aan jerruh: waarom schijnnjij de krachten te hebben om PR van de berg te verjagen? ownee, zei jerruh, ik heb die krachten niet, ik weet alleen wie die krachten wel heeft. het is een tovenares die in een kasteel woont, aan de andere kant van het land, ze heeft veel macht kracht en slotjeszetvermogen. ik zal je naar haar kasteel toe leiden. maar eerst moet je kiezen tussen een rood en een blauw snoepje.
waarom moet ik da, vroeg yvonne. \ja wete ik da, zei jerruh, ik heb maar twee snoepjes op zak. Yvonne koos het rode snoepje, en ze gingne verder. onderweg zagen ze hoog in de lucht gellarboy langsfladderen met een nieuw gewaad, waarschijnlijk heeft ie het reisgezelschap verraden aan PR. Yvonne werd boos bij deze gedachte en pakte een speer en gooide gellarboy uit de lucht.

Na een wandeling over de heide kwamen ze aan bij een plas water. Aan de plas zaten honderden jongemannen, chen en aernoud, bioslock en doodmetaal, ja zelfs markster werden er gezien. yvonne vond het vreemd, totdat er een grote golf in de plas water ontstond en er een naakte dame tevoorschijn kwam: het orakel van anosmie! alle jongemannen begonnen te stijgeren en probeerden het orakel met fjierljeppe te bereiken (volgens de overgaven was er geen hout in de buurt...) het orakel stapte het water uit, pakte een blad van de boom en plakte die op haar meest prive-e lichaamsdeel, dr linkergroteteen. ze sprak tot yvonne: ga naar het oosten, waar de tien punten de hemel in prijken, daar zal de grote tovenares op u wachten om het gevaar te vernietigen. ze stapte de plas weer in en evrdween in het diepe. d ejongemannen sprongen wanhopig achter haar aan...

yvonne ging verder, met jerruh en co aan hun zijde. aan de horzin verschenen negen punten. Jerruh zei: daar woont de tovenares.!!!!
yvonne kreeg verbazing op dr smoelwerk: maar hoe ken da, das mijn kasteel, da zijn geen tien puntenmeer sinds die eikel mijn torentje heeft afgekatapulteerd!!!? da klopt, het orakel is niet up to date, zei jerruh. Maar ik ben geen tovenares, zei yvonne: da klopt zei jerruh, die zit in uw kerker verborgen

ze gingen naar de kerker, waar jogy zat. Hij is de tovenares, zei jerruh: maar das een man, zei yvonne. tja voor een bisexueel konijnis er geen verschil, zei jerruh. jogy werd bevrijd...

(next)

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 18-06-2003 21:31]

put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')