Zo heb ik eens een zaal met het woord 'vozen' plat gekregen, maar nu ga ik alle records breken.
Ik heb namelijk straks een presentatie waarvoor ik een sheet heb, met daarop een strip van Sigmund waarin in het tekstwolkje staat: "Vieze slet."
Wat doen jullie voor gekke dingen tijdens presentaties?
quote:Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar wij bij de sociale faculteit hebben het de hele dag al over seks, dus dan gaat die lol er wel een beetje vanaf.
Op woensdag 18 juni 2003 14:11 schreef teknomist het volgende:
Gewoon wat droge of seksueel getinte grapjes er door heen gooien. Zo kun je voor Marketing en economie-presentaties "markt-penetratie" altijd wel goed gebruiken
quote:Ben benieuwd hoe het past in je presentatie en vooral: in welke context..
Op woensdag 18 juni 2003 14:09 schreef Seborik het volgende:
En dan wel voor de klas.Zo heb ik eens een zaal met het woord 'vozen' plat gekregen, maar nu ga ik alle records breken.
Ik heb namelijk straks een presentatie waarvoor ik een sheet heb, met daarop een strip van Sigmund waarin in het tekstwolkje staat: "Vieze slet."
Wat doen jullie voor gekke dingen tijdens presentaties?
quote:"Dingen die je niet moet doen tijdens een Coach en Participatiegesprek."
Op woensdag 18 juni 2003 14:12 schreef Sh4keM het volgende:[..]
Ben benieuwd hoe het past in je presentatie en vooral: in welke context..
quote:Ik doelde meer op je komende presentatie met de strip over 'vuile slet'. Welke link heeft het met je verhaal?
Op woensdag 18 juni 2003 14:13 schreef Seborik het volgende:[..]
"Dingen die je niet moet doen tijdens een Coach en Participatiegesprek."
quote:Nou, het gaat niet om het vuile slet an sich. Het gaat om de repliek van een oordeel waarvan Sigmund zich bedient en dat is dus iets wat je niet mag doen in zo'n gesprek.
Op woensdag 18 juni 2003 14:15 schreef Sh4keM het volgende:[..]
Ik doelde meer op je komende presentatie met de strip over 'vuile slet'. Welke link heeft het met je verhaal?
quote:Ik gok dat iemand een "vuile slet" noemen iets is wat je niet moet doen tijdens een Coach en Participatiegesprek.
Op woensdag 18 juni 2003 14:15 schreef Sh4keM het volgende:[..]
Ik doelde meer op je komende presentatie met de strip over 'vuile slet'. Welke link heeft het met je verhaal?
quote:Jezus, hiervoor ga ik gewoon vier jaar naar de universiteit en jij kan het zonder.
Op woensdag 18 juni 2003 14:17 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik gok dat iemand een "vuile slet" noemen iets is wat je niet moet doen tijdens een Coach en Participatiegesprek.
quote:Goed punt voor je presentatie
Op woensdag 18 juni 2003 14:18 schreef Seborik het volgende:[..]
Jezus, hiervoor ga ik gewoon vier jaar naar de universiteit en jij kan het zonder.
quote:De beste methode ...
Op woensdag 18 juni 2003 14:17 schreef Mappy het volgende:
Cryptografie uitleggen met behulp van paaseitjes
[Dit bericht is gewijzigd door KickAss op 18-06-2003 14:31]
quote:Nee, het gaat vanzelf. Nou ja, deze sheet is wel opzet dan, maar nomaliter niet dus.
Op woensdag 18 juni 2003 14:35 schreef Tijn het volgende:
Proberen jullie ook echt mensen te laten lachen tijdens zo'n presentatie? Om eerlijk te zijn is dat niet eens iets wat bij me op komt als ik eraan bezig ben.
quote:Humor vind ik erg belangrijk. Als je een droog verhaal afsteekt luisteren ze toch niet... Kun je er beter wat leuks van maken.
Op woensdag 18 juni 2003 14:35 schreef Tijn het volgende:
Proberen jullie ook echt mensen te laten lachen tijdens zo'n presentatie?
quote:Oh, ik heb hele andere ervaringen. Ik ben juist altijd bang dat mensen alleen de grappen onthouden en de rest van je verhaal daardoor onder wordt gesneeuwd.
Op woensdag 18 juni 2003 14:59 schreef Mappy het volgende:[..]
Humor vind ik erg belangrijk. Als je een droog verhaal afsteekt luisteren ze toch niet... Kun je er beter wat leuks van maken.
Bv. Beamer moet eerst opwarmen, ik had m vergeten aan te doen. Duurt altijd 20 sec. Das 20 seconden stilte, nee duz, das verkeerd.
Gewoon tot 10 tellen en dan zeggen van "O, het projectorscherm staat uit."
Loop je er heen, en doet m aan. En floep, beeld.
quote:Dat ben ik met je eens, stilte is waardeloos. Ik praat dan ook altijd wel door, maar een grap gebeurt toch eigenlijk niet of nauwelijks
Op woensdag 18 juni 2003 15:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Als er iets mis gaat maak ik vaak flauwe grapjes. Dan lijkt het wat minder.Bv. Beamer moet eerst opwarmen, ik had m vergeten aan te doen. Duurt altijd 20 sec. Das 20 seconden stilte, nee duz, das verkeerd.
Gewoon tot 10 tellen en dan zeggen van "O, het projectorscherm staat uit."
Loop je er heen, en doet m aan. En floep, beeld.
Oh ik herrinner me opeens wel wel een leuke presentatie die ik nog op school heb gegeven! Het was een boekbespreking en iedereen deed het in een hele saaie vorm, dus ik had bedacht dat ik het anders wilde. Kheb er toen een TV-programma van gemaakt waarbij ik Harry Mulisch (die de schrijver was) interviewde. Klasgenoot gevraagd om Harry Mulisch te spelen, hem verkleerd (bril op, jasje aan, sigaar in z'n mond) en hem het blad met antwoorden gegeven en op deze manier de presentatie gedaan. Dat was best grappig
School was op zich wel een makkelijker platform voor semi-grappige dingen dan een bedrijfssituatie op de een of andere manier.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 18-06-2003 16:00]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |