quote:Internazionale
Op woensdag 18 juni 2003 13:33 schreef zjroentje het volgende:
Deelnemende clubs zijn geloof ik Liverpool, Galatasaray en ........
[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 18-06-2003 13:34]
De kaartverkoop voor het Amsterdam Tournament begint op 24 mei. Op 1 augustus speelt Ajax na Galatasaray - Inter tegen Liverpool, twee dagen later kunnen de Amsterdammers sportieve revanche nemen op Inter. Kaarten zijn per dag geldig.
Vanaf zaterdag 24 mei kunnen Ajax seizoenkaarthouders één kaart kopen met korting.
Vanaf zaterdag 31 mei kunnen vier kaarten per clubkaart gekocht worden volgens onderstaand schema:
Vanaf zaterdag 31 mei 2003: Leden SVA en Ajax seizoenkaarthouders
Vanaf zaterdag 7 juni 2003: Alle Ajax clubkaarthouders
Vanaf zaterdag 14 juni 2003: Vrije verkoop zonder clubcard
Prijzen vanaf 25 (zonder korting)
Bijzonderheden: Bij toegang tot het stadion dient toegangskaart plus legitimatie getoond te kunnen worden.
Indien er nog kaarten beschikbaar zijn is er stadionverkoop zonder clubkaartverplichting.
Het programma:
Vrijdag 1 augustus
19:00 uur Galatasaray Internazionale
21:15 uur Ajax Liverpool
Zondag 3 augustus
18:30 uur Galatasaray - Liverpool
20:45 uur Ajax - Internazionale
quote:
....:::::joden zijn goden::::::.....
Joden zijn gewoon mensen.
quote:Inter
Op woensdag 18 juni 2003 13:36 schreef zjroentje het volgende:
Leuke deelnemende ploegen.
quote:ow
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef Blacklander het volgende:[..]
Joden zijn gewoon mensen.
quote:Goh echt.. moet je voor de grap eens naar de prijs van een CL kaartje kijken...
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef Roscoo het volgende:
Ik was ook van plan te gaan tot ik de toegangprijzen zag. Tering, wat een uitzuigerij. 1 avondje voetbal is net zo duur als een seizoenskaart van 10 jaar geleden.
quote:idd,niet echt uitnodigend
Op woensdag 18 juni 2003 13:41 schreef BobRooney het volgende:[..]
Inter
boring Liverpool
en...een Turkse ploeg...
Vak 127, dus lekker achter de goal.
Nou, wat zat ik verkeerd zeg (letterlijk en figuurlijk). Ik werd me een potje uitghescholden zeg omdat ik dat shirtje aan had, ech nie normaal! Jongen paar rijen voor me had Salas shirtje aan, maar die had in de gaten dat die maar beter zijn jas erover kon aantrekken, en ik had geen jas bij me.
En toen wij weggingen werd ik luid toegezongen zeg..echt verschrikkelijk..maar wel leuk om aan terug te denken
Dit jaar ziet t er echt niet aantrekkelijk uit. Inter en Liverpool
spelen saai voetbal, en Galatasaray....tja...
Denk dat ik maar weer een jaartje oversla.
quote:Ja.
Op woensdag 18 juni 2003 14:07 schreef Frenkie het volgende:
Is het nou daar in Amsterdam ook zo dat er bij dit soort wedstrijden allemaal mensen op plaatsen zitten waar ze niet horen..?? Mensen die eenmalig op de f-side of sfeervak 410 zitten en daarmee de vaste bezoekers daar achter het net laten vissen..??
Wel gek trouwens dat ze Ajax niet tegen Galatassaray laten spelen. Lijkt me leuker dan (weer) tegen dat kutInter of tegen Liverpool.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef Roscoo het volgende:
Ik was ook van plan te gaan tot ik de toegangprijzen zag. Tering, wat een uitzuigerij. 1 avondje voetbal is net zo duur als een seizoenskaart van 10 jaar geleden.
Heb er ook 4 gehaald vorige week, voor vak 115...
En tis inderdaad wel een rampzalig deelnemersveld behalve dat het natuurlijk erg leuk is om het nieuwe Ajax te zien spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |