Ik wens de Gijzen die straks naar Eminem gaan alvast een te gekke avond!
En welke andere zaken mooi zijn geweest laat ik aan jullie over.
quote:terecht, maakt niet eens uit wie het zijn. Maar meestal zijn ze met meerdere en kan je weinig beginnen....
Op dinsdag 17 juni 2003 15:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik KOOK
Ik zie het al voor me dat het mij en mijn vrouw eens overkomt,........ dan breekt echt de hel los want ik stuur echt Joegoslaven op ze af en betaal daar dan goed voor
quote:Het komische is nog dat de politie het bericht later heeft bijgedraaid.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik KOOK
Ik zie het al voor me dat het mij en mijn vrouw eens overkomt,........ dan breekt echt de hel los want ik stuur echt Joegoslaven op ze af en betaal daar dan goed voor
Maar het heeft geen nut om je druk te maken mensen... Wat kunnen we er tegen doen? Nix...
Das nou juist het probleem... Het hele land raakt echt in verval
Gijs, dagelijks of bijna dagelijks kan je op FOK je hart ophalen om dit soort berichten. Heeeerlijk
quote:terugmeppen
Op dinsdag 17 juni 2003 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 topics dus
Maar het heeft geen nut om je druk te maken mensen... Wat kunnen we er tegen doen? Nix...Das nou juist het probleem... Het hele land raakt echt in verval
quote:Ik zag ze gister ofzo in een ander topic
Op dinsdag 17 juni 2003 15:52 schreef Chocobo het volgende:
Nuongirl zie je ook nooit meer he
quote:Dus laten we het maar op zn beloop.. nee dank je, dat heeft Paars met zn struisvogel politiek gedaan en we zien wat er van terecht gekomen is. Problemen gaan niet over door er simpel niet meer aan te denken, daar is daadkracht voor nodig. Of in dit geval knokploegen om de straten schoon te vegen van allerhande tuig.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 topics dus
Maar het heeft geen nut om je druk te maken mensen... Wat kunnen we er tegen doen? Nix...Das nou juist het probleem... Het hele land raakt echt in verval
quote:Ik denk dat ik niet alleen ben. Teringkankerhonden...... hoe durven ze..... het zouden je ouders zijn,........ WO...E..S......T zou ik zijn !
Op dinsdag 17 juni 2003 15:52 schreef Bastard het volgende:
Die ChocoboGijs, dagelijks of bijna dagelijks kan je op FOK je hart ophalen om dit soort berichten. Heeeerlijk
quote:Dat sucked dan,........
Op dinsdag 17 juni 2003 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik zag ze gister ofzo in een ander topic
quote:Kind heeft het druk met dr hobby, alsof we zo leuk zijn zeker
quote:sinds het verlies in het kutnewbietoernooi samen met mij ging het bergafwaarts....
ik ben uit de goot gekropen (dankzij Dr Phil) maar nuongirl.....god moge wete wat er gebeurd is...)
quote:In het gijsjes-houden-op-te-bestaan-topic was ze er nog wel
quote:Tuinslang in je hol en de kraan open !
Op dinsdag 17 juni 2003 15:53 schreef Bastard het volgende:[..]
Dus laten we het maar op zn beloop.. nee dank je, dat heeft Paars met zn struisvogel politiek gedaan en we zien wat er van terecht gekomen is. Problemen gaan niet over door er simpel niet meer aan te denken, daar is daadkracht voor nodig. Of in dit geval knokploegen om de straten schoon te vegen van allerhande tuig.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 15:55 schreef Bastard het volgende:
Ik ga zo eens mijn negerkostuum aantrekken.
quote:Waarom niet de tuinslang aansluiten op iemand zn penis, en vocht terug laten lopen de blaas in
Op dinsdag 17 juni 2003 15:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tuinslang in je hol en de kraan open !
quote:foto
Op dinsdag 17 juni 2003 15:55 schreef Bastard het volgende:
Ik ga zo eens mijn negerkostuum aantrekken.
quote:Dat vind ik ook ! Er mag eens wat harder opgetreden worden hier in NL
Op dinsdag 17 juni 2003 15:53 schreef Bastard het volgende:[..]
Dus laten we het maar op zn beloop.. nee dank je, dat heeft Paars met zn struisvogel politiek gedaan en we zien wat er van terecht gekomen is. Problemen gaan niet over door er simpel niet meer aan te denken, daar is daadkracht voor nodig. Of in dit geval knokploegen om de straten schoon te vegen van allerhande tuig.
Slaat iemand iemand in elkaar, doe hetzelfde bij de dader en geef hem een boete / celstraf / wat dan ook
quote:Of de familie van het slachtoffer er op loslaten,......... kan die echt lachen,....... Zie het al voor me dat dat mekkatrash de voortanden van mijn moeder er uit slaat,......
Op dinsdag 17 juni 2003 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat vind ik ook ! Er mag eens wat harder opgetreden worden hier in NL
Slaat iemand iemand in elkaar, doe hetzelfde bij de dader en geef hem een boete / celstraf / wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |