Deel 1;
quote:Update 13:25
In Enkhuizen is gisteravond een echtpaar compleet in elkaar gebeukt door een groepje Marokkanen, zo meldt de Telegraaf op de voorpagina. De 39-jarige vrouw maakte op de Westerstraat een opmerking over het mishandelen van een hond door een groepje Marokkanen. Die opmerking had ze beter niet kunnen maken want de groep vloog direct af op de auto waar het echtpaar in zat.Volgens eigen zeggen werd het echtpaar uitgemaakt voor teringblanken. Nadat de groep de antenne van het dak had gerukt, sloegen ze de vrouw drie boventanden uit de mond plus een zware hersenschudding en een gebroken neus.
Haar 62-jarige echtgenoot werd ook afgetuigd en moest zijn mond laten hechten.
Het politiebericht over deze zaak geeft een iets andere lezing:
Omstreeks 00.50 uur ontstond op de Westerstraat een schermutseling tussen een paar uit Wijdenes en een groep van acht jongens uit Enkhuizen die zojuist een examenfeest hadden gevierd. Over en weer is er iets gezegd waarna de 39-jarige vrouw een klap in haar gezicht kreeg. Hierna kwam de vrouw ongelukkig ten val tegen haar auto. Ze verloor hierbij twee tanden en liep een hersenschudding op. De 62-jarige man had een klein sneetje in zijn hoofd. De jongens liepen na het gevecht weg. De politie stelt een nader onderzoek in.
© Politie Noord-holland Noord. Enkhuizen, maandag 16 juni 2003.
----
Goh, dat geeft toch wel een hele andere kijk op het bericht
quote:Owwww, die bejaarde man en die vrouw vielen die 8 Marokkanen lastig. Nu is het me volstrekt duidelijk. Die allochtonen ook altijd! Het waren vast ook nog racisten
Op dinsdag 17 juni 2003 14:10 schreef hicham het volgende:
Goh, dat geeft toch wel een hele andere kijk op het bericht
quote:Dat maak JIJ er nu weer van. Ik zie dat nergens staan.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Owwww, die bejaarde man en die vrouw vielen die 8 Marokkanen lastig. Nu is het me volstrekt duidelijk. Die allochtonen ook altijd! Het waren vast ook nog racisten
Topic weer open overigens. De 1e de beste die het nodig vindt om zich te misdragen kan wmb voor zeer lange tijd opdonderen.
Wat is touwens het ware bericht? zal wel weer ergens tussenin liggen.
Waarschijnlijk zaten er ook wel een Marokkaan of 2 tussen.
[Dit bericht is gewijzigd door meranto op 17-06-2003 14:20]
quote:Dat 2de bericht is van de politie, ik denk die..
Op dinsdag 17 juni 2003 14:18 schreef meranto het volgende:
Ja zeg, open, dicht, open, wat word het nou....Wat is touwens het ware bericht? zal wel weer ergens tussenin liggen
quote:Ja, die gast uit Venlo liep ook met zijn hoofd tegen een helm op, meerdere keren zelf. Dit lijkt me typisch weer zo'n bericht van de politie bedoeld om de boel te sussen.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit geeft idd een heel andere kijk op zaken..
quote:Ja, voordat men het heft in eigen hand neemt.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, die gast uit Venlo liep ook met zijn hoofd tegen een helm op, meerdere keren zelf. Dit lijkt me typisch weer zo'n bericht van de politie bedoeld om de boel te sussen.
quote:Waar haal je het vandaan..
Op dinsdag 17 juni 2003 14:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, die gast uit Venlo liep ook met zijn hoofd tegen een helm op, meerdere keren zelf. Dit lijkt me typisch weer zo'n bericht van de politie bedoeld om de boel te sussen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 17-06-2003 14:24]
Dat die daders toevallig een marokkaanse achtergrond hebben is puur toevallig. Net als dat het toeval is dat 90% van de overvallen hier in rotterdam door allochtonen wordt gepleegd...
Dus niet meer zeggen marokkanen, dat is discriminatie
quote:Wat moet een marokkaan op een examenfeest
Op dinsdag 17 juni 2003 14:18 schreef meranto het volgende:
Ja zeg, open, dicht, open, wat word het nou....Wat is touwens het ware bericht? zal wel weer ergens tussenin liggen.
Waarschijnlijk zaten er ook wel een Marokkaan of 2 tussen.
denk ff na joh, gewoon 8 Oer Hollandse Boeren .
quote:marokkanen.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:23 schreef Fearlezz het volgende:
Neeeej, niet door marokkanen. Door daders.Dat die daders toevallig een marokkaanse achtergrond hebben is puur toevallig. Net als dat het toeval is dat 90% van de overvallen hier in rotterdam door allochtonen wordt gepleegd...
Dus niet meer zeggen marokkanen, dat is discriminatie
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:[..]
Wat moet een marokkaan op een examenfeest
...
Die mensen zijn toch bij voorbaat niet geslaagd??denk ff na joh, gewoon 8 Oer Hollandse Boeren
.
quote:Als je dan een mening hebt over iets dan doe je ook alles om die mening te houden he.. nog effe en je maakt er een x-file van..
Op dinsdag 17 juni 2003 14:24 schreef CandyCan het volgende:
de politie probeert het weer af te zwakken om de gemoederen rustig te houden, was wel te verwachten natuurlijk
quote:En alle allochtonen zijn Marokkanen, toch?
Op dinsdag 17 juni 2003 14:23 schreef Fearlezz het volgende:
Net als dat het toeval is dat 90% van de overvallen hier in rotterdam door allochtonen wordt gepleegd...
quote:Dat mensen voor eigen rechter gaan spelen bijvoorbeeld, dat de hele Marokkaanse gemeenschap in een kwaad daglichtr wordt gesteld, etc... Het bekende riedeltje dus. Ik vind het een erg sterk verhaal, een bejaard echtpaar spreekt 8 opgeschoten jongeren aan, en de vrouw valt vervolgens tegen de auto aan, tuurlijk. Maar goed, de politie zal wel 8 verklaringen hebben die dit beweren tegen 2 verklaringen dat het om ordinair zinloos geweld gaat.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wat zouden ze volgens jou proberen te sussen dan?.
Dit is overigens mijn indruk, het kan best zijn dat de Telegraaf in haar sensatiezucht de plank finaal mis heeft geslagen.
of
ALSOF HOLLANDERS ZULKE LIEVERDJES ZIJN!!
Zo moet je toch denken? ZO moet je het toch zien?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:25 schreef Suphafly het volgende:[..]
Als je dan een mening hebt over iets dan doe je ook alles om die mening te houden he.. nog effe en je maakt er een x-file van..
quote:hou je bek kut marokkaan
Op dinsdag 17 juni 2003 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En alle allochtonen zijn Marokkanen, toch?
.
quote:Oei...dan zal je vast niet geloven dat ik voor mn vwo examen geslaagd ben
Op dinsdag 17 juni 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:[..]
Wat moet een marokkaan op een examenfeest
...
Die mensen zijn toch bij voorbaat niet geslaagd??denk ff na joh, gewoon 8 Oer Hollandse Boeren
.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:26 schreef SCH het volgende:
Hoe rijmen de racisten hier: Marokkanen en een 'eindexamenfeest' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |