quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:19 schreef Jolan het volgende:
ken je die scene uit Disney's Robin Hood dat de sherrif het muntje van dat lieve konijntje pikt.
zo moet GFP zich nu voelen......die gemene Patch pikt zo zn punt weg.
quote:Is altijd wel leuk
Op dinsdag 17 juni 2003 16:19 schreef Patch het volgende:[..]
helaas
Wilde je die zo graag dan?
quote:Die Sherrif pakt zelfs ook muntjes af van muizen & broeders
ken je die scene uit Disney's Robin Hood dat de sherrif het muntje van dat lieve konijntje pikt.
quote:tried it, didn't work.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:20 schreef MasterWouter het volgende:[..]
DVD van Le Dernier Combat is te vinden op www.dvdtekoop.nl
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:20 schreef Reinaldo het volgende:
Saving Private Ryan?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:20 schreef Reinaldo het volgende:
The Patriot
" is one of those films that shouldn't be taken too seriously, and I believe that films like this should be viewed with an entertainment factor in mind. The screenplay is good without being too impressive and the general plot means that the film is enjoyable and action packed.
is reliable playing
who has to save the day whilst trying not to breach his terrorist pledges. However, there are far to many action film cliches and some over the top scenes which ensured that I was only mildly satisfied. An alright film."
quote:Ik zie hem staan, 26,60 euro
Op dinsdag 17 juni 2003 16:21 schreef Jolan het volgende:[..]
tried it, didn't work.
Anaconda?
quote:Of jij het serieus bedoelt weet ik niet, maar ik wel en vind het hele gebeuren diep triest, helemaal voor iemand die al heel ver bovenaan staat. GFP had ook gewoon 2 posts meteen achter elkaar binnen 1 minuut kunnen doen en dan had hij het punt gewoon zonder problemen gehad. Als er dus inderdaad zo gespeeld wordt in dit topic is voor mij de lol er ook af. Dus na Scanman en Khalein (en wie al niet meer) is het voor mij nu ook afgelopen. Een nieuwkomer in dit topic niet een puntje gunnen omdat hij/zij perongeluk 2 antwoorden in 1 post plaatst in plaats van 2 posts meteen achter elkaar is te triest voor woorden.
Voor alle anderen in dit topic: veel plezier nog!
(weer een 'concurrent' minder Patch! )
Als dit topic ooit verder gaat zonder punten doe ik misschien weer mee!
quote:Jij hebt wel gelijk.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:25 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Of jij het serieus bedoelt weet ik niet, maar ik wel en vind het hele gebeuren diep triest, helemaal voor iemand die al heel ver bovenaan staat. GFP had ook gewoon 2 posts meteen achter elkaar binnen 1 minuut kunnen doen en dan had hij het punt gewoon zonder problemen gehad. Als er dus inderdaad zo gespeeld wordt in dit topic is voor mij de lol er ook af. Dus na Scanman en Khalein (en wie al niet meer) is het voor mij nu ook afgelopen. Een nieuwkomer in dit topic niet een puntje gunnen omdat hij/zij perongeluk 2 antwoorden in 1 post plaatst in plaats van 2 posts meteen achter elkaar is te triest voor woorden.
Er staat niet in de beginpost (regels zeg maar) dat er 1 antwoord in 1 post moet, dat hebben wij zelf verzonnen, dus kan GFP natuurlijk niet weten dat hij er 1 in 1 post moet doen.
we zijn wel erg streng hier eigenlijk!
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:24 schreef Mennosson het volgende:
Spiderman heeft wel zo'n irritant Amerika opkus einde
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:25 schreef MasterWouter het volgende:
BACK ONTOPIC!Anaconda?
"From the wooden performances to the overblown special effects, from the dreary, neverending length of the movie to the fact that both and
were criminally negligent and derelict in their duties, this was a dreadful piece of garbage. My contempt for this type of movie, perfected by
, and attempted by
is enormous. The next time I have stomach flu, and I want to barf to feel better, I'll have my wife run out to rent a copy of this trash. Watch a few moments--spew! Just like syrup of Ipecac."
&
"The Die Hard premise is routine and uninspiring, the lead players are either predictable caricatures or emotional window-dressing, while the plot is formulaic most of the way. I did, however, enjoy the latter scenes of the movie when:X character is forced to surrender himself to the chief terrorist. Here
is subjected to ridicule and humiliating subjugation, and lectured about American foreign policy - it's a brave mainstream movie that shows
being scolded and beaten repeatedly. Mind you, you just *know* that he's going to get even with the bizarrely irrational
."
quote:ik ben hier net (en maar even), maar dit is idd erg grof en lomp.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:29 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Jij hebt wel gelijk.
Er staat niet in de beginpost (regels zeg maar) dat er 1 antwoord in 1 post moet, dat hebben wij zelf verzonnen, dus kan GFP natuurlijk niet weten dat hij er 1 in 1 post moet doen.
we zijn wel erg streng hier eigenlijk!
[Dit bericht is gewijzigd door Oscar-Wilde op 17-06-2003 16:34]
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:32 schreef Oscar-Wilde het volgende:goedemiddag
tja, kom ik ook lekker binnen vallen....
Goeiemiddag
quote:Da's ook mijn mening maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen...
Op dinsdag 17 juni 2003 16:32 schreef Oscar-Wilde het volgende:goedemiddag
tja, kom ik ook lekker binnen vallen....
zelf ben ik in dubio over het hele gebeuren, wel vind ik dat er sterk gereageerd wordt. het is en blijft een spelletje...
quote:ach weet je.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:25 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Of jij het serieus bedoelt weet ik niet, maar ik wel en vind het hele gebeuren diep triest, helemaal voor iemand die al heel ver bovenaan staat. GFP had ook gewoon 2 posts meteen achter elkaar binnen 1 minuut kunnen doen en dan had hij het punt gewoon zonder problemen gehad. Als er dus inderdaad zo gespeeld wordt in dit topic is voor mij de lol er ook af. Dus na Scanman en Khalein (en wie al niet meer) is het voor mij nu ook afgelopen. Een nieuwkomer in dit topic niet een puntje gunnen omdat hij/zij perongeluk 2 antwoorden in 1 post plaatst in plaats van 2 posts meteen achter elkaar is te triest voor woorden.
quote:NEE!
Op dinsdag 17 juni 2003 16:35 schreef Patch het volgende:[..]
Da's ook mijn mening maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen...
En dan nu On topic:
Air Force One
BTW GFP, je mag al mijn puntjes hebben hoor!
* BwennieBren vind puzzeltjes en spelletjes leuk en doet het voor de fun...
Like Bert once said to Ernie: "spelletjes, spelletjes.... jij altijd met je spelletjes...!"
quote:En Air Force One it is
Op dinsdag 17 juni 2003 16:40 schreef BwennieBren het volgende:[..]
NEE!
![]()
![]()
En dan nu On topic:
Air Force OneBTW GFP, je mag al mijn puntjes hebben hoor!
* BwennieBren vind puzzeltjes en spelletjes leuk en doet het voor de fun...Like Bert once said to Ernie: "spelletjes, spelletjes.... jij altijd met je spelletjes...!"
quote:mij gaat het ook niet om de punten, maar om ze af te schaffen omdat we er blijkbaar niet mee om kunnen gaan, vind ik van een laag niveau waar ik me niet me wil associeren. iritaties kunnen komen ( en gaan) dat hoort erbij, maar laten we als volwassen ( dus ook met punten ) ermee omgaan.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:37 schreef Jolan het volgende:[..]
ach weet je.
ik doe het al lang niet meer om de punten
ik vind het leuk om vragen te verzinnen en te beantwoorden.
als ik zou stoppen, heb ik toch alleen mezelf ermee?'
mijn strijdlust is al lang weg.
Eerst wilde ik bovenaan staan ja.
Maar opeens ging het van 1 topic in de drie dagen naar drie topics op een dag, en nu is het helemaal ge-escaleerd naar een F5-wedstrijd.
Toen ik begon waren de vragen die gesteld werden allemaal lastig en doordacht.Met filmkennis alleen kon je ze oplossen.
Het ging veel te snel, en als je als neuwkomer binnenkomt en ziet dat de nummer 1 op driehonderdzoveel punten staat, kan ik me voorstellen dat je denkt -joh, laat maar-
Ik ben hoe dan ook een echte voorstander van een puntenloos fmt.
Maar ff serieus, laten we het aub gezellig houden hier okay?
Next:
Welke film zoek ik?
BS
JS
IZ
TC
FZ
Oh ja, en voor de nieuwkomers, ten eerste welkom, en bovenstaande letters zijn de initialen van de acteurs/actrices in de desb. film.
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 17-06-2003 16:48]
quote:Punten geeft wel een extra stimulans natuurlijk al zeg ik het zelf.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:37 schreef Jolan het volgende:[..]
ach weet je.
ik doe het al lang niet meer om de punten
ik vind het leuk om vragen te verzinnen en te beantwoorden.
als ik zou stoppen, heb ik toch alleen mezelf ermee?'
mijn strijdlust is al lang weg.
Eerst wilde ik bovenaan staan ja.
Maar opeens ging het van 1 topic in de drie dagen naar drie topics op een dag, en nu is het helemaal ge-escaleerd naar een F5-wedstrijd.
Toen ik begon waren de vragen die gesteld werden allemaal lastig en doordacht.Met filmkennis alleen kon je ze oplossen.
Het ging veel te snel, en als je als neuwkomer binnenkomt en ziet dat de nummer 1 op driehonderdzoveel punten staat, kan ik me voorstellen dat je denkt -joh, laat maar-
Ik ben hoe dan ook een echte voorstander van een puntenloos fmt.
quote:Dat kan dus blijkbaar niet omdat mensen graag punten willen scoren en zo zelfs een nieuwkomer een punt aftroggelen. Maar ik heb Gorro al geschreven dat ik ook graag uit de scorelijst wil en dat mijn voorkeur uitgaat naar een puntenloos topic omdat dan het fanatisme (hoe wou je het niet toekennen van een punt aan een nieuw iemand omdat hij 2 antwoorden in 1 post plaats anders noemen?) in ieder geval weg is.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:41 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
mij gaat het ook niet om de punten, maar om ze af te schaffen omdat we er blijkbaar niet mee om kunnen gaan, vind ik van een laag niveau waar ik me niet me wil associeren. iritaties kunnen komen ( en gaan) dat hoort erbij, maar laten we als volwassen ( dus ook met punten ) ermee omgaan.
Maar zoals gezegd, veel plezier nog verder. Het leukste aan dit topic was inderdaad het bedenken van leuke vragen
Bye
Redenen:
Het staat niet in de regels dat meerdere antwoorden per post niet mag (waarom is mij ook een raadsel, bij het volgende topic zal dat veranderd zijn), GFP kon dit dus niet weten. Bovendien had realist_ik het antwoord al goedgekeurd, voordat Patch het antwoord gegeven had, in een losse post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |