quote:Alles wat extreem is heeft een kronkel in de hersens.
Op maandag 16 juni 2003 18:35 schreef yvonne het volgende:
Nu gaat het de laatste tijd wel erg vaak om gestoorde individuen.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 16-06-2003 18:46]
quote:Zou jij een molotovcoktail gooien willen scharen onder het vandalisme?
Op maandag 16 juni 2003 18:35 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Says who?
Op maandag 16 juni 2003 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
Als wat extreem is heeft een kronkel in de hersens.
maar on topic.. was het geen kortsluiting ?
quote:Als het niet naar iemand zijn kop is, ja.
Op maandag 16 juni 2003 18:39 schreef Basp1 het volgende:
Zou jij een molotovcoktail gooien willen scharen onder het vandalisme?
quote:Als het een goeie bron is, is het aangestoken.
Op maandag 16 juni 2003 18:40 schreef Koos Voos het volgende:
' En als ik in een topic over een groep allochtonen die iets uithaalt op een post van SCH of jouw, Gelly, komt dat niet omdat ik rechts ben, maar omdat ik me kapot erger aan jullie trieste postings die kant noch wal raken en puur bedoeld zijn om een OOG-topic te ontwrichten met offtopic gezever...'... dat heet tegenwoordig ' een Gellytje doen '..maar on topic.. was het geen kortsluiting ?
Een Gellytje doen... Ik zal het onthouden
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 16-06-2003 18:41]
quote:Dan wel ja maar als het een gewone pyromaan was die zoiezo alles in de fik zet heeft het weer helemaal niets met politiek te maken. (maar volgens mij hoop jij gewoon dat het uit de rechtse hoek komt)
Op maandag 16 juni 2003 18:26 schreef gelly het volgende:[..]
Als je een islamitisiche school in de hens steekt omdat het een islamitische school is ben je een rechts-extremist lijkt me.
quote:Tuurlijk, anders moettie al zijn posts hier gaan editten
Op maandag 16 juni 2003 18:41 schreef Chris_Redfield het volgende:[..]
Dan wel ja maar als het een gewone pyromaan was die zoiezo alles in de fik zet heeft het weer helemaal niets met politiek te maken. (maar volgens mij hoop jij gewoon dat het uit de rechtse hoek komt)
quote:Ik hoop helemaal niks. Ik vind echter dat er genoeg aanwijzingen zijn om in die hoek de dader te zoeken, meer niet.
Op maandag 16 juni 2003 18:41 schreef Chris_Redfield het volgende:[..]
Dan wel ja maar als het een gewone pyromaan was die zoiezo alles in de fik zet heeft het weer helemaal niets met politiek te maken. (maar volgens mij hoop jij gewoon dat het uit de rechtse hoek komt)
quote:Nogmaals voor alle niet zelf naar de bron willen zoekende mensen het bericht uit het eindhovens dagblad.
Molotovcocktail in islamitische school Eindhoven
Maandag 16 juni, EINDHOVEN - In de Islamitische bassisschool Tarieq Ibnoe Ziyad aan de Frankrijkstraat in Eindhoven is gisteravond een molotovcocktail door het raam naar binnen gegooid. De brandweer was snel ter plaatse en kon voorkomen dat het gebouw uitbrandde.Een van de kleuterleslokalen liep flinke rookschade op. Hierdoor blijft de aangrenzende vleugel vandaag voor de kleuters gesloten.
Onlangs liet het 'Kommitee Verontrustte Buurtbewoners' in een anonieme e-mail aan deze krant weten actie te gaan voeren tegen de Al Fourqaan-moskee aan de Otterstraat, die op een steenworp afstand van de school ligt
quote:Iedereen die enigszins normaal kan nadenken.
Op maandag 16 juni 2003 18:40 schreef SCH het volgende:[..]
Says who?
De extremisten zijn de personen met rare denkbeelden, met rare acties, met een bekrompen mind etc. etc. etc.
Kortom, zoals in verschillende nederlandsche uitdrukkingen: die hebben een kronkel in hun hoofd, missen een paar schroefjes of hebben een klap van de molenwiek gehad.
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:43 schreef gelly het volgende:
Ik hoop helemaal niks. Ik vind echter dat er genoeg aanwijzingen zijn om in die hoek de dader te zoeken, meer niet.
Welke aanwijzingen zijn dat dan?
quote:Wat zijn die aanwijzingen dan??
Op maandag 16 juni 2003 18:43 schreef gelly het volgende:[..]
Ik hoop helemaal niks. Ik vind echter dat er genoeg aanwijzingen zijn om in die hoek de dader te zoeken, meer niet.
quote:Heb je ook enige aanwijzingen om je beschuldiging te staven ?
Op maandag 16 juni 2003 18:07 schreef gelly het volgende:
Misschien moet de politie de daders eens gaan zoeken in die kazerne in Eindhoven.
Net zoals gelijk gedacht werd nadat Pim Fortyun werd vermoord dat het allochtoon zou zijn.
quote:Gelly, ga je nog even in op dit standpunt? Ik ben het hiermee volkomen eens overigens.
Op maandag 16 juni 2003 18:31 schreef Ernst het volgende:[..]
Goh, wat raar dat je dan in andere topics zo zit te gillen als andere mensen gissen dat het Marokkanen geweest zouden kunnen zijn... pot en ketel, hmm?
quote:Juist, zo hoor het ook.
Op maandag 16 juni 2003 18:14 schreef Chris_Redfield het volgende:[..]
Dus ik denk dat we eerst mar eens het politie onderzoek moeten afwachten voordat hier weer allerlei veronderstellingen over het wie en waarom worden aangedragen.
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Gelly, ga je nog even in op dit standpunt? Ik ben het hiermee volkomen eens overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |