Daarnaast hangt een bordje waarop staat; wacht u voor de draak, probeer niet zonder toestemming de toren binnen te dringen.
Er zijn namelijk drie draken woonachtig in mn toren. Buiten de toren doen ze niemand iets, behalve als de draken onheus bejegend worden. Maar binnen de toren vallen zij iedereen aan die niet nadrukkelijk door Equilan de elfengodin is aangewezen als gast.
In geval van nood kunnen de draken enorm groeien en kunnen zij Equilan de Elfengodin op hun rug met hun machtige vleugels overal brengen waar ze maar wezen wil. Ze heten Gandalf en Aurian, dat is een stelletje en de derde is Shia, de jongste.
De toren wordt bedekt door een rond koepeldak, zo schitterend dat je er haast niet naar kunt kijken.
Rond de toren meandert het beekje, een klein bruggetje brengt je op het schelpenpad dat naar de toren leidt.
Naast de toren is een prachtig grasterras, grote paddestoelen met fluweelzachte dakjes nodigen je uit plaats te nemen. Vlinders waaieren je graag wat koelte toe met hun kleurrijke vleugels. De plek straalt iets uit.....iets rustgevends....fijn om hier te zijn.
Er hangt een heerlijke geur...hmm beetje lavendel, vanille, thijm...en nog meer, maar niet te benoemen. Waar komt dat vandaan??
Als je je neus achterna loopt, loop je rond de toren en zie je een uitgestrekte kruidentuin. De prachtigste bloemen zie je bloeien, de meest vreemdsoortig gevormde planten en die geur...betoverend.
Om de kruidentuin heen staat een muurtje van oude stenen met een houten klaphekje als toegang. Op het houten hekje is een bordje getimmerd waarop staat; 'niet betreden zonder toestemming van Equilan; levensgevaarlijk!!'
Er staan namelijk kruiden tussen die giftig zijn.
Waarom ik op het eiland wil komen wonen?? Omdat de mensen die hier wonen me wel bevallen, en ik denk dat er wel wat magie gebruikt kan worden.
Ik maak elixers voor alle soorten kwalen en voor vrijwel alle soorten onschuldige betoverinkjes en niets is onmogelijk voor me.
Kom een keertje langs om lekker bij me in het gras te zitten!!
Es kijken, heb ik in al die tijd hier veel gemist? Heb je Herne nog gevonden?
Als ze naar buiten loopt komt ze BlackAngel tegen.
He Blackie!! Tijd niet gezien hoe is het??
Nee Herne heb ik helaas nog niet gevonden, ik was van plan om straks weer naar zijn bos te gaan maar wilde nu eerst wat eten. Ga je even mee naar het restaurant kunnen we lekker bijkletsen
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 19-02-2001 10:53]
Wist je trouwens dat Legolas aka Ridder FOK eergisteravond zwaargewond is komen aanrijden?
Wat is de ridder zwaargewond?? Dat meen je niet zeg!! Dan moet ik daar zometeen ook even langs!!
*Shia doet speels een hap naar BlackAngel die door de luchtverschuiving een aantal keren om duikelt. Shia grinnikt als BlackAngel haar een boze blik toewerpt
He Super!! Wat leuk dat je even... Shia!!! Hahahahahahahaha
*Hikkend van de lach rolt Equilan over de grond. Superbam is zo met zn gezicht midden in een drakenvlaai gevallen!!
Euh Equilan...ik hoop dat je inmiddels wel een douche in die middeleeuwse toren hebt?
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 01-03-2001 17:57]
Shia laat Superbam eens met rust!! Hier Superbam, heb je een lekkere dikke handdoek
Kom maar snel naar binnen, ik heb de open haard in de keuken aangedaan. Wil je wat drinken??
Dank je Shia, genoeg zo, ik ben schoon
Ja, doe maar iets sterks te drinken
Zo alsjeblieft. Zeg ik was van plan om zometeen een schaal lasagna in de oven te gooien, heb je zin om te blijven eten??
tuurlijk!!!!
Zo hebben we vast wat te knabbelen dit duurt nog even.
*Gandalf en Aurian komen ook de keuken binnen gelopen. Ze schurken zich ter begroeting even tegen Superbam aan en gaan dan naast Shia loom voor het haardvuur liggen.
Wordt je alweer een beetje warmer Super?? Geef me je kleren maar, dan droog ik ze voor je.
Hoe is het verder ik heb je al een tijdje niet gezien
Maar dan zie je me wel zó..
*superbam geeft zijn kleren aan Equilan om ze te laten drogen
Brr, nog maar een malt??
Hier trek deze maar zolang aan Ik zal je nog een malt inschenken.
[irl]ik ga dr vandoor, eten, kom af en toe wel ff kijken maar reken niet op heel regelmatige posts!![/irl]
quote:Hier idem, stop met werken en ga nu naar huis..
Op 01 maart 2001 18:33 schreef equilan het volgende:
[irl]ik ga dr vandoor, eten, kom af en toe wel ff kijken maar reken niet op heel regelmatige posts!![/irl]
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 01-03-2001 20:45]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |