abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11143478
Ik wil echt zo'n klap op mn hoofd als in "What women want" , misschien dat ik dan iets beter begrijp wat ik met een erg leuk meisje aan moet. Ze is een Duitse uitwisselingsstudente, die tijdelijk in ons studentenhuis woont. Ik vond haar al een tijdje leuk en vrijdagavond zij we uit geweest. Superleuke avond gehad en de nacht bij haar doorgebracht (geen sex, daar is het nog te vroeg voor).
Maar dan gisteren... gaan we samen een film kijken, gezellig en zo, allemaal prima, leuk praten, beetje knuffelen, maar meer ook niet, want ze zegt dat ze "niet weet wat ze wil" Vraag ik of ze daarmee bedoelt dat ze eigenlijk niets wilt, maar dat niet tegen me wilt zeggen (jaja, lekker bot), zegt ze "nee, ik bedoel dat ik het echt niet weet".

Geen idee wat ik hiermee aan moet... in principe gaat het best goed tussen ons en misschien heeft ze gewoon meer tijd nodig, maar ze gaat over 2 weken alweer terug naar Duitsland, dus die tijd is er gewoon niet.
Extra informatie: ze is donderdag jarig.

PS. Dit is geen flame bait, dus flame ajb gewoon niet. Ik weet allang dat ik kansloos ben als ik hier post

pi_11143560
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:04 schreef luie.arbeider het volgende:

PS. Dit is geen flame bait, dus flame ajb gewoon niet. Ik weet allang dat ik kansloos ben als ik hier post

Hiermee plaats je zelf dus al je eerste flame naar de R&P posters.

Maar ok.. als ze niet "weten wat ze willen" kan je het meestal vergeten.

Lambo of Rekt
  maandag 16 juni 2003 @ 15:08:45 #3
57762 DOHC-VTEC
2 Fast 2 Furious
pi_11143586
De vraag heb je al gesteld, kreeg je geen antwoord op waarmee je iets kon, verras haar met iets waardoor ze het misschien wel gaat weten?
Nee heb je, ja kun je vergeten!
pi_11143596
Heb je nog meer mogelijkheden nodig om haar te versieren dan haar verjaardag ? Hoe bedoel je een buitenkansje
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_11143611
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:08 schreef EggsTC het volgende:
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 16 juni 2003 @ 15:10:34 #6
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_11143644
Zelfs Einstein kon vrouwen niet begrijpen dus ik denk dat wij allen kansloos zijn

Daarom vind ik vrouwen ook zo leuk. Lekker onvoorspelbaar

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  maandag 16 juni 2003 @ 15:10:54 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_11143653
quote:
Daar ben ik hetg helaas inderdaad mee eens.

Je kunt doorgaan, en verder verliefd worden, maar wees er dan wel op voorbedacht dat het dan ook wel eens erg pijn kan doen.

Confidence through competence
pi_11143677
Het lijkt mij redelijk begrijpelijk. Ze vindt je waarschijnlijk meer dan gewoon leuk en ze heeft dus de keuze om zich in een soort van relatie te storten met jou, of om afstand te nemen. Daarmee heeft ze dus ook de keuze om terug naar Duitsland te gaan met een hoop gemis en verdriet of zonder.

Op korte termijn is het leuker en fijner om iets te beginnen, maar op langere termijn waarschijnlijk wat minder.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_11143701
Wees eerlijk, zeg gewoon dat je de nacht met haar wil doorbrengen zonder alleen te slapen

Of ze nou weet wat ze wil of niet. Gewoon als argument gebruiken dat je later beter spijt kan hebben omdat je het gedaan hebt, dan omdat je het niet gedaan hebt.

pi_11143804
Je zegt zelf al dat ze over twee weken terug gaat...

Ik wil niet heel bijdehand klinken ofzo, maar het lijkt me logisch dat ze idd niet iets wil beginnen, omdat ze dan over twee weken met een gebroken hartje zit.

Look to either the past or the future, and you will find either hope or despair. Look to both, and you will find direction.[br]Look at the present for strength.[br]Look all around you, for balance...
pi_11143906
Als ze zegt; "ik weet het nog niet" vergeet het dan maar, spreek uit ervaring
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_11143918
volgens mij wil j alleen maar horen hoe jij dr binnen die 2 weken t bed in krijgt
  maandag 16 juni 2003 @ 15:25:40 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11144088
Normaal reageren of niet svp.

On-topic: je kunt iemand niet dwingen het wel te weten natuurlijk, ik zou iig even geduld met haar hebben. Misschien komt die twijfel wel voort uit factoren waar jij geen grip op hebt (slechte ervaringen oid).

Kijk het gewoon even aan, maar laat je niet aan het lijntje houden als je het gevoel hebt dat die twijfel puur te maken heeft met haar gevoel voor jou. Want of je verliefd bent of niet, dat weet je natuurlijk gewoon wel

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 16 juni 2003 @ 15:26:14 #15
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_11144110
Ze komt uit Duitsland, dat kan wel eens een bottleneck zijn.
Enne, verzin wat origineels voor haar verjaardag
"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
pi_11144165
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:12 schreef Angeles het volgende:
Het lijkt mij redelijk begrijpelijk. Ze vindt je waarschijnlijk meer dan gewoon leuk en ze heeft dus de keuze om zich in een soort van relatie te storten met jou, of om afstand te nemen. Daarmee heeft ze dus ook de keuze om terug naar Duitsland te gaan met een hoop gemis en verdriet of zonder.

Op korte termijn is het leuker en fijner om iets te beginnen, maar op langere termijn waarschijnlijk wat minder.

Dit is ongeveer ook zover als ik kon komen, maar dat helpt natuurlijk weinig. Als dit echt haar probleem is, dan moet zij in principe haar keuze maken en dit kan ze dan niet. Dit laat ons natuurlijk allebei achter met een onvoldaan gevoel, zolang ze die niet maakt. Dus... haar maar helpen bij het maken van deze keuze? Leuke dingen doen, bloemen sturen, etc
Ik heb immers al besloten dat ik het de moeite waard vind om nu twee leuke weken te hebben en dan misschien een lange afstands relatie proberen...

Maar misschien hebben de doemdenkers op deze forum ook wel gelijk en is er inderdaad geen hoop en is "ik weet het niet" gewoon het eind en weet ze het zelf ook nog niet (ik geloof niet dat ze loog toen ze zei dat het niet "nee" was).

PS. Ja, het was een ontactische voetnoot, maar de was gemeend en het was bedoeld als een knipoog naar alle mensen die "get a life" berichten posten. Zelf vind ik dit een nuttig medium waar je gemakkelijk je hart in redelijke anonimiteit kunt storten en nog nuttige reacties krijgt ook.

maandag 16 juni 2003 @ 15:52:34 #17
21876 reflection
wat je ziet ben je zelf...
pi_11144904
Niet geschoten is altijd mis. Bovendien zijn 'r genoeg die uberhaubt geen leuke meid tegenkomen. Ik weet niet of je ze zelf om de haverklap tegenkomt? Lijkt me niet, anders zou je er nu geen topic over openen.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Gezegde na gezegde in deze reply

blaet
pi_11145163
Een vrouw die zegt dat ze niet weet wat ze wil zegt dit vaak omdat ze het hele proces van versieren ed wil afremmen. Ze wil zelf de touwtjes in handen hebben en bepalen wat wanneer gebeurt. Ze zaait twijfel zodat ze nog even de tijd heeft om alles te overwegen en verder te gaan wanneer het haar uitkomt.

Hou afstand, laat haar het initatief nemen en het komt allemaal goed.

pi_11145222
Edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 16-06-2003 16:34]

Life is a crackwhore. And then you become one.
pi_11145736
quote:
Op maandag 16 juni 2003 16:00 schreef Twiggy het volgende:
Een vrouw die zegt dat ze niet weet wat ze wil zegt dit vaak omdat ze het hele proces van versieren ed wil afremmen. Ze wil zelf de touwtjes in handen hebben en bepalen wat wanneer gebeurt. Ze zaait twijfel zodat ze nog even de tijd heeft om alles te overwegen en verder te gaan wanneer het haar uitkomt.

Zie je wel... er zijn wel mensen die vrouwen begrijpen: andere vrouwen Geen idee of je gelijk hebt, maar het is een theorie die niet geheel onzinnig is. Er is alleen niet zoveel tijd en ze is sowieso vrij verlegen..
Idee: ik blijf contact zoeken, maar op het niveau waar we nu zijn (laten we het vrienden+ noemen) en laat het aan haar over wat ze verder wil, in de hoop dat ze het dan wel weet

PS. layguide.com is niet direct wat ik nodig heb, nee Voor jou was de voetnoot dus bedoeld.

pi_11148582
Ik ben een vrouw en snap mezelf ook niet altijd...
  maandag 16 juni 2003 @ 20:15:35 #22
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_11151474
quote:
Op maandag 16 juni 2003 16:00 schreef Twiggy het volgende:

Zelf de touwtjes in handen hebben? Maar dan de ander juist weer niet... als je toch overweegt om iets met elkaar te beginnen, begin dan goed: symmetrisch, dus niet de één meer privileges dan de ander.

Dat ze twijfel zaait? Inderdaad, maar je moet haar gewoon vragen duidelijker te zijn: samen het keuzeproces meemaken ipv zij alleen in haar hoofd of misschien met derden. Voorwaarde is dan natuurlijk dat je niet pusht, maar pullt. Als je hier open en eerlijk over kan praten - dus ook over de tegen-argumenten, de minder leuke dingen aan elkaar - dan heb je meteen de toon gezet voor een goede relatie. Samen denken geeft jou ook invloed en vermindert de onzekerheid bij jou, omdat je beter kan inschatten waar je nu aan toe bent.

Afstand nemen? Dat wel, maar die het interactief: teveel afstand lijkt me ook niet echt goed, dus: zoek een gepaste nabijheid en check af en toe, als het handig lijkt ff bij haar of het oké zit met de nabijheid.

Haar het initiatief laten nemen? Ze was toch verlegen? Nu staat verlegen niet geheel gelijk aan niet zo gauw initiatieven nemen, maar het is er wel sterk mee verbonden. Zorgen dat ze niet blijft ronddobberen in argumenten en gedachten, maar dat ze wel concrete vragen in haar hoofd blijft houden. Zet haar natuurlijk niet voor het blok.

Wat betreft de mogelijke keuzes die jullie SAMEN kunnen maken: het hoeft niet alles of niets te zijn! Ik heb zelf een lange-afstands-relatie gehad met een Deense die bovenin Denemarken woonde, maar dat was niet echt bevordelijk voor de relatie. Er bij gezegd moet worden dat het mijn eerste vriendin was en dat ik over het algemeen toen niet goed in mijn adamskostuum zat. iig dergelijke relaties zijn moeilijk, dus het is goed te bespreken met elkaar hoeveel je daar eventueel voor over zou willen hebben, hoeveel je erin wil steken qua tijd en energie, of het vele reizen niet erg duur wordt en van invloed wordt op de relatie, etc.

Daarnaast: je kan ook voorstellen een korte relatie aan te gaan voor die twee weken en dan van te voren afspreken wat er na die twee weken WAARSCHIJNLIJK(=niet zeker) komt... helemaal stoppen, opnieuw bekijken, verdere relatie proberen of meteen
Wat seksualiteit kan je dan ook zeggen: dat wel, dat niet... bv. beetje knuffelen, beetje zoenen, elkaar masturberen, verder niet... ik noem maar wat;

WANT: het is niet alles of niets, maar je moet natuurlijk wel durven kiezen voor de gulden middeweg als die inderdaad 'gulden' is.

ipse dicto

We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_11151820
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:12 schreef Angeles het volgende:

Mee eens, dat was precies wat ik dacht. Vrouwen denken daar over het algemeen nog over na. Ze vind je waarschijnlijk heel leuk maar ze weet dat ze zoweer weg gaat dus heeft ze het gevoel dat jullie maar beter niet veel verder kunnen gaan.
Ik had dit eerst ook met mijn vriend, binnen de omstandigheden kon ik beter niks met hem beginnen en heb ik hem dus op een afstandje gehouden met de mededeling 'ik weet het niet' want ik vond hem wel heel leuk. Maar ja, ben uiteindelijk toch gezwicht en nu weet ik het wel!!
pi_11151902
Ik zou iig mijn best voor haar doen als je haar leuk genoeg vind. Een 'ik weet niet' is geen nee, en er is dus een grote kans dat ze toch nog voor je zwicht, succes!
pi_11153056
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:32 schreef slaapmutsje het volgende:
Ik zou iig mijn best voor haar doen als je haar leuk genoeg vind. Een 'ik weet niet' is geen nee, en er is dus een grote kans dat ze toch nog voor je zwicht, succes!
Zij heeft waarschijnlijk haar keus al lang gemaakt

ik zou niet doorzetten, ik heb er in ieder geval geen goede ervaring mee

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')