Ik ben op zoek naar winkels die Armani en Versace (e.d.) pakken verkopen, maar ik kom alleen maar uit bij een paar winkels in de PC Hooftstraat in Amsterdam.
Je kunt mij niet wijsmaken dat er niet meer winkels zijn die van dat soort pakken verkopen.
Bij voorkeur winkels in de regio 't Gooi-Amsterdam-Haarlem...
Wie weet het of kan het wél vinden op het net?
quote:Het is uiteraard logisch dat er niet zoveel van die winkels zijn als dat er bijvoorbeeld V&D's zijn ofzo... Maar een winkel of twee in half Nederland vind ik wel erg weinig.
Op maandag 16 juni 2003 10:50 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Wat is daar zo raar aan dat het maar weinig winkels zijn?
denk je dat elke winkel het budget heeft om zulke pakken in te kopen, of dat elke winkel ook de mensen als doelgroep hebben die zon pak kunnen kopen financieel gezien.
quote:Volgens mij is het Donna Karen.
Op maandag 16 juni 2003 10:54 schreef froggy het volgende:
Weet iemand dan ook toevallig waar je donna karan suits kan vinden!
op internet vind je bij www.yoox.com veel van bekende merken (o.a. armani/versace enz)
brengen ze thuis
quote:Echt?
Op maandag 16 juni 2003 10:57 schreef SAF het volgende:
nee dude het is karan
Doe maar net of ik niks heb gezegd.
quote:Lekker in de buurt van 't Gooi/Amsterdam/Haarlem ook
Op maandag 16 juni 2003 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
je kunt in Maastricht op de stokstraat es proberen
quote:Ok, ik hoor nu net van Yppy dat de policy in Lifestyle wat is verandert, het centrale topic ging niet dicht en men werkt weer met losse topics, dus dze gaat weer open en naar Lifestyle.
Op maandag 16 juni 2003 11:00 schreef sweek het volgende:
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk topic deel 2
Daar verder, deze gaat dicht.
quote:
Op maandag 16 juni 2003 11:04 schreef sweek het volgende:[..]
Ok, ik hoor nu net van Yppy dat de policy in Lifestyle wat is verandert, het centrale topic ging niet dicht en men werkt weer met losse topics, dus dze gaat weer open en naar Lifestyle.
.
quote:Da's toch wel een aardig eindje rijden hoor...
Op maandag 16 juni 2003 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
je kunt in Maastricht op de stokstraat es proberen
quote:Die zag ik in een ander topic in een post van "schatje" ook al staan, maar ik ga toch liever voor de "in de winkel passen" methode.
op internet vind je bij www.yoox.com veel van bekende merken (o.a. armani/versace enz)
brengen ze thuis
quote:Da's al wel een aardig idee
Op maandag 16 juni 2003 10:59 schreef I-con het volgende:
Piet Zoomers?
Wie weet er nog meer?
quote:Velvet in Magna Plaza.
Op maandag 16 juni 2003 11:39 schreef eileenvs het volgende:
Ik weet dat de Velvet in Magna Plaza ook veel Armani verkoopt. Daarentegen verkoopt de Velvet in Alkmaar weer géén Armani. Wie weet is er een Velvet bij jou in de buurt die dus wél jouw Armani/Versace suits verkoopt. De kans is groot!
Eens kijken of de avondFOK!-kers nog ideeën/suggesties hebben.
Anders kun je 't proberen op 't binnenhof in Amstelveen, maar dat is meer Corneliani enzo.
In Haarlem zitten VIP en Roka (geloof dat 't zo heet).
http://www.v-i-p.nl/
http://www.roka.nl/index3.html
quote:http://www.oger.nl/
Op maandag 16 juni 2003 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
Ik dacht dat de bijenkorf ook armani's pakken verkoopt. In Rotterdam heb je Oger(s), verkoopt ie ook armani's??
Geen idee, hij heeft wel Borelli en Briono pakken geloof ik. Net als Ralph Lauren Purple Label. Isaïa heeft ie trouwens ook.
quote:Krijgen we een foto te zien van je pak
Op donderdag 19 juni 2003 14:23 schreef Geluidsgoeroe het volgende:
Morgen ga ik op pad voor een pak.
Effe checken of er nog meer mensen met goede ideeën zijn.
Den Haag, Plaats 3: Boston Trader (o.a. Armani Collezione (die jij moet hebben)en Jeans)
Den Haag, Hoogstraat 27: Credo Mannen (Versace, Armani, Donna Karan, Corneliani Trend)
Den Haag, Noordeinde 4: Republic Mannen (Donna Karan, Cavalli, Versace, Gianfranco Ferré)
Amsterdan, P.C. Hooftstraat 39-41: Emporio Armani store
Haarlem, Grote Houtstraat 124: VIP Men's Fashion (Armani Collezione, Pal Zileri, Boss, Trussardi)
Haarlem, Barteljorisstraat 14: Clothing LAB (Boss, Versace, Prada, Gabbana, Moschino)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |