Vanavond om 22:00 uur op Nederland 2: Tootsie van Sydney pollack, met Dustin Hoffman (blijft een van de beste acteurs ter wereld) en Jessica Lange. Prachtige film over een acteur die geen werk kan krijgen, totdat hij zich verkleedt als een vrouw en de hoofdrol in een Soap krijgt. Hij/zij wordt meteen de ster van de show.
Ik vind "Tootsie" en briljante film met hele goede hoofdrollen..... en met de prachtige zin "I was a better man with you as a woman than I ever was with a woman as a man"
Garr: "Friends? We're not friends. I don't take this shit from friends. Only from lovers"
Blijft absoluut een frisse film met een heel goede cast.
naja...zal wel aan mij liggen
[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 15-06-2003 20:27]
quote:Voor mij ook al weer lang geleden. Het verhaal gaat trouwens dat Hoffman zijn verkleedpartij in het openbaar heeft getest. Hij heeft oa zijn kinderen van school gehaald verkleed als Dorithy Michaels. Toen bleek dat niemand hem herkende en iedereen normaal tegen hem deed alsof hij werkelijk een vrouw was, besloot hij de rol echt te gaan spelen.
Op zondag 15 juni 2003 20:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga 'm kijken!.
Al eens gezien maar dat is echt te lang geleden.
Midnight Cowboy
Papillon
Little big man
Lenny
Tootsie
Rain Man
Outbreak
Deze man heeft zoveel enorm verschillende rollen gespeeld op perfecte, oscarwaardige wijze! Echt een van de grootste talenten op deze aardbol.
quote:Vind jij! Ik vind het een meesterlijke film.
Op maandag 16 juni 2003 11:33 schreef sweek het volgende:
Nouw, hij was entertainend en wel grappig, maar niet meer dan dat...
quote:Ja, dat vind ik.
Op maandag 16 juni 2003 15:31 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Vind jij! Ik vind het een meesterlijke film.
quote:Het zijn de gezichtsuitdrukkingen, de genante ogenblikken, alles eigenlijk. Dit is gewoon een heerlijke komedie met nog een sterke onderliggende gedachte ook nog. De scene met Hoffman en regisseur Sidney Pollack in dat restaurant is gewéldig!
Op maandag 16 juni 2003 18:52 schreef sweek het volgende:[..]
Ja, dat vind ik.
.
Maar wat vind je er dan bijvoorbeeld zo geweldig aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |