Als het voorlopig niet erger wordt dan dit, vind ik het allemaal best. Maar als het nu gaat doorzetten ben ik er toch vroeg bij. Nouja, beter grijs dan kaal....
Ik ken wel meer mensen die op jonge tijd grijs geworden zijn (zo rond de 18/20). Of ze accepteerden het of ze verfden hun haar.
Niet zo miepen hoor .
quote:Zie profiel.
Op zondag 15 juni 2003 19:40 schreef Pandorah het volgende:
Hoe oud ben je dan?Ik ken wel meer mensen die op jonge tijd grijs geworden zijn (zo rond de 18/20). Of ze accepteerden het of ze verfden hun haar.
Verven? Nee, daar ben ik niet zo'n voorstander van, maar wie weet. Ik ontdek vanzelf wel hoe ijdel ik ben
Voor haarverlies zijn medicijnen beschikbaar. Medicijnen tegen grijs worden, zijn ook mogelijk. Deze medicijnen komen, net als haarverlies medicijnen, ook uit de wereld van kankeronderzoek.
Vraag me niet wanneer medicatie tegen grijs worden beschikbaar komt. In de tussentijd kun je het heel gemakkelijk redden met haarspoelingen.
quote:Geen slim plan. Toch liever grijs dan kaal, lijkt me.
Op zondag 15 juni 2003 19:39 schreef DuchessX het volgende:
Heb je een pincet?
quote:Je blijft er vrij relaxt onder.
Op zondag 15 juni 2003 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe oud ben je? Ik ben 21 en heb ook al wat grijze haren
quote:Wat kan ik eraan doen? Verven, das niet echt goed voor je haar... Het zit in de familie
Op zondag 15 juni 2003 20:20 schreef julekes het volgende:[..]
Je blijft er vrij relaxt onder.
quote:Das waar.
Op zondag 15 juni 2003 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat kan ik eraan doen? Verven, das niet echt goed voor je haar... Het zit in de familie
quote:dat doe je echt niet goed ouwe
Op zondag 15 juni 2003 19:38 schreef Cynic het volgende:
Ja hoor, vanochtend alweer een spierwitte haar ontdekt, sinds een week of drie duiken die regelmatig op.Als het voorlopig niet erger wordt dan dit, vind ik het allemaal best. Maar als het nu gaat doorzetten ben ik er toch vroeg bij. Nouja, beter grijs dan kaal....
quote:mijn pa is 52 en heeft nog geen grijs haar
Op zondag 15 juni 2003 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe oud ben je? Ik ben 21 en heb ook al wat grijze haren
quote:Ik ben ook al sinds mijn 21ste grijs aan het worden hoor
Op zondag 15 juni 2003 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat kan ik eraan doen? Verven, das niet echt goed voor je haar... Het zit in de familie
quote:Als je de goeie shampoo gebruikt als je echt grijs bent wel ja. Uiteraard
Op maandag 16 juni 2003 08:47 schreef Cynic het volgende:
Medicijnen, zijn die er echt? Nee, dan word ik liever gewoon grijs geloof ik. De grote vraag is natuurlijk of je ook aantrekkelijker wordt van grijs haar
Je moet van die grijs shampoo kopen dan, dan word je haar tenminste niet zo gelig, maar blijft het mooi grijs / wit
quote:De combinatie lang/grijs kon ook wel eens gaan tegenvallen, ben ik straks net sinterklaas...
Op maandag 16 juni 2003 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Als je de goeie shampoo gebruikt als je echt grijs bent wel ja. Uiteraard
Je moet van die grijs shampoo kopen dan, dan word je haar tenminste niet zo gelig, maar blijft het mooi grijs / wit
quote:
Op maandag 16 juni 2003 08:52 schreef Cynic het volgende:[..]
De combinatie lang/grijs kon ook wel eens gaan tegenvallen, ben ik straks net sinterklaas...
Voorlopig zijn het echt helemaal witte haren en trek ik ze er gewoon uit.
quote:Het brengt dus allemaal nieuwe mogelijkheden met zich mee
Op maandag 16 juni 2003 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Sorry, maar ik zag ff Sinterklaas voor me
quote:*herkent
Op maandag 16 juni 2003 08:57 schreef Vuur het volgende:
Ik schijn ze ook te krijgen/hebben, Ik heb er niet zo'n last van...
Mijn vriendin echter is erg teleurgesteld en verdrietig. Zij zit ze er dan ook zo snel mogelijk weer tussenuit te trekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |