Gebruiksaanwijzing op doosje belgische de morning after pil:
Neuken voor gebruik
Maargoed, ik snap niet zo goed dat op die site vd Rutgerstichting staat dat je na 7dagen weer veilig bent met een anticonceptiepil en in de bijsluiter stond hier niks over
quote:dat boeit toch niet lekker mooi da vuurwerk binnen in u lossen en dan thuis zitten met een dikke pens jeah lagge dan kende alt nog zien.
Op zondag 15 juni 2003 16:59 schreef Salie het volgende:
Ik was m'n pil vergeten (lees centraal topic de pil) Nu heb ik dus net ff de morning after pil opgehaald.
Maar nu is mijn vraag, er staat in de bijsluiter dat ik de pil gewoon door kan blijven slikken, betekent dit dan dat is gewoon veilig ben en vanaf wanneer ben ik dan veilig?
Want er staat ook dat de morning after pil niet veilig is tijdens de menstruatiecyclus, ik snap het echt ff niet meer of ik dan nu veilig ben of niet en vanaf weer. Is er iemand die me kan helpen want van de bijsluiter word ik niet echt veel wijzer
quote:
Op zondag 15 juni 2003 17:19 schreef vosss het volgende:
[offtopic]Gebruiksaanwijzing op doosje belgische de morning after pil:
Neuken voor gebruik
quote:Er werd in de eerste reactie al gesuggereerd dat je het beste even de dienstdoende apotheek kunt bellen
Op zondag 15 juni 2003 18:38 schreef Salie het volgende:
Waarom helpt niemand mij zegben ook al zo misselijk sucht
quote:bla bla bla lekker zelf! je had ook meteen kunnen bellen hoor! en.. ooit gehoord van avondapotheken
Op zondag 15 juni 2003 20:02 schreef Salie het volgende:
Nouja kan toch ook zijn dat iemand het op fok weet, de apotheek is nu al dicht blabla
quote:Het zal wel niet zo erg belangrijk zijn
Op zondag 15 juni 2003 20:44 schreef just me het volgende:[..]
bla bla bla lekker zelf! je had ook meteen kunnen bellen hoor! en.. ooit gehoord van avondapotheken
quote:er zal wel niet geneukt worden dus
Op zondag 15 juni 2003 21:55 schreef DuchessX het volgende:[..]
Het zal wel niet zo erg belangrijk zijn
quote:
Op zondag 15 juni 2003 22:36 schreef just me het volgende:[..]
er zal wel niet geneukt worden dus
Wat zijn jullie kinderachtig zeg , soms vraag ik me af of er wel iemand met enig niveau op fok rondstruint
quote:
Op zondag 15 juni 2003 17:19 schreef vosss het volgende:
[offtopic]Gebruiksaanwijzing op doosje belgische de morning after pil:
Neuken voor gebruik
quote:nee wij zijn niet kinderachtig; jij bent zelf kinderachtig! je klaagt dat je geen serieus antwoord krijgt maar je bent zelf te belazerd om een apotheek op te bellen die je het juiste antwoord kan geven.
Op zondag 15 juni 2003 22:39 schreef Salie het volgende:
Het is wel belangrijk anders vraag ik het niet hierWat zijn jullie kinderachtig zeg , soms vraag ik me af of er wel iemand met enig niveau op fok rondstruint
Dus je hebt een ruig avondje gehad Salie ))) ?
quote:Lees en huiver
Op zondag 15 juni 2003 22:41 schreef Juup© het volgende:
Jij MOET de pilstrip afmaken ivm de menstruatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |