abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11107815
Nu de 24h van Le Mans er weer is dacht ik deze week, ik ga em weer ff spelen. Gewoon geschikt voor mijn Windows XP, alles verder goed, maar......

weer geinstalleerd, wilde em spelen, foutmelding dat ik DirectX 8.1 nodig heb, had ik van de CD-ROM geinstalleerd, maar de game deed het niet....

wat blijkt, ik heb DirectX 9.0 en daar vertikt de game mee te draaien, telkens dezelfde foutmelding....

8.1 kan je niet installeren, want je hebt een nieuwere versie, dus dat doet Windows niet....

wat nu te doen? kan 9.0 niet verwijderen, al gekeken....

en wat voor jullie heel simpel lijkt op te lossen (misschien), voor mij niet, dus graag jullie hulp.....

hou wel er rekening mee dat een baby nog meer kennis heeft van computers dan ik heb, dus graag een beetje simpel uitgelegd graag....

bij voorbaat heel veel dank!!!!

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_11107837
Registry,

HKLM_SOFTWARE_MICROSOFT_DIRECTX

Verwijder de hele DirectX key en installeer 8.1 .

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:16:38 #3
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_11107859
Staat er geen patch op de website van dat spel?

Het lijkt me nogal een domme check om alleen versie 8.1 toe te laten. Met een beetje geluk hebben ze dat (al) gefixt.

This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
pi_11107991
Lijkt me stug dat dat niet daarom wil werken... DX9 is namelijk gewoon backwards compatible
pi_11108127
Werkt 1 van de gegeven oplossingen?
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:35:42 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11108167
Schopje naar GAM, die hebben er ws meer verstand van
pi_11108461
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')