Buddy is een kind van een Welsh Corgi-mix, dus wat Buddy zelf voor formaatje gaat worden is nog een verrassing. We weten wel zeker dat hij niet zal uitgroeien tot formaatje Duitse dog, hij weegt nu namelijk een ruime kilo
Buddy komt uit Gran Canaria waar hij samen met zijn moeder en 5 zusjes is gevonden. Door een stichting zijn ze naar Nederland gehaald waar het hele prutje nu in een gastgezin zit.
Buddy zal dus nog een heleboel moeten leren, maar ik hoop dat onze "Furby" daar ook een beetje bij zal helpen, wat hij wel bij onze vorige pup gedaan heeft. Oké, dat was dan wel ruim 5 jaar geleden, toen was ie 12.... We noemen Rocky onze Furby, omdat hij met zijn leeftijd niet super aktief meer is. We moeten hem wakker maken om te eten en we moeten hem wakker maken om uit te laten. Eenmaal buiten, rent dartelt en springt hij er weer zo op los, dat als hij thuis hij na een koekje meteen weer in diepe rust moet.
Buddy is het enige reutje van het prutje en is een echte man; Hij piept het hardste van het stel!! Maar ach, hij heeft het natuurlijk ook wel zwaar tussen 4 meiden. Vier? Ja, 1 pup is bij een gezin in Gran Canaria gebleven.
Ach, met Buddy komt het wel goed
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 13-06-2003 16:54]
quote:ik dacht ook dat die worsten kleiner waren, maar weten wij veel wie de rest van de mixer is
Op vrijdag 13 juni 2003 16:47 schreef Catootje het volgende:
Buddy's moeder lijk wel groter dan ik in gedachten had, valt me mee! En Buddy, wie kan nu een pup weerstaan!!!!!
quote:Deense Dog
Op vrijdag 13 juni 2003 16:54 schreef moussy het volgende:[..]
ik dacht ook dat die worsten kleiner waren, maar weten wij veel wie de rest van de mixer is
quote:deense dog bestaat niet.. duitse dog wel.. in denemarken hebben ze alleen de kleurvarianten gefokt.. zoals die met stippen
Op vrijdag 13 juni 2003 17:57 schreef Catootje het volgende:[..]
Deense Dog
dus..
wat een lief beest
quote:Demmit, ik doe dat altijd!!!! Joe is raait!
Op vrijdag 13 juni 2003 20:01 schreef freaky-me het volgende:[..]
deense dog bestaat niet.. duitse dog wel.. in denemarken hebben ze alleen de kleurvarianten gefokt.. zoals die met stippen
dus..
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en geluk met dit kleine beestje
Nu ff snel wat foto's en dan morgen wel een verslagje of zo
De eerste ontmoeting met Rocky, ff snuffelen, klaaaaar.
Klein is ie he
Even zoenen
Nog even snel een foto van gisteren
quote:Die moest gisteren ook even laten zien dat ze kon plassen
Op zondag 15 juni 2003 01:28 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Wat een lieverd.Die andere pups zijn ook lief, vooral die met het witte puntje aan d'r staart.
Alle kinders zijn al "gereserveerd" op 1 Black & Tan teefje na, maar die krijgt binnekort ook wel een plekje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |