In het laatste deel, De Gijsjes zijn uitgeteld...The End..., is eigenlijk Bastard die zegt wat ik ook eigenlijk al voelde aankomen (zie die openingspost) tis over.
Nadine en Tiggy ruzien nog ff wat, Yvonne post weer ff mee en zelfs QyRoZ komt afscheid nemen.
Ik was afwezig op het moment dat het dichtging terwijl ik er wel nog wat over wil zeggen. Vandaar dit topic ook. Ik moet even wat kwijt enzo...
Toen ik hier in oktober 2002 als newbie (Lid geworden voor de LotR:TT Prijsvraag voor een reis naar New Zeeland) kwam duurde het nog ff voordat ik ging posten. Ik lurkte overal en nergens. Op een gegeven moment kwam ik het newbie aanmeld topic tegen waarin ik dit poste:
quote:Ik dacht dus ff stoer te zijn
Op dinsdag 19 november 2002 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens de regels moet ik me hier voorstellen... Maar dat doe ik dus niet, ik heb een hekel aan regels
Toen kwam ik in GAM
wat natuurlijk het leukste forum is van heel Fok! Hier zag ik Nintendo topics, Final Fantasy topics en daar voelde ik me thuis. Ging lekker meeposten en nieuws lezen daar.
Op een gegeven moment zat ik er een keer snachts te kijken en het was uitgestorven... Gamers slapen vroeg blijkbaar. Wat nu?
Kijk, een optie "active topics"
Daar zag ik toen een topic geopend door Chocobo, en die herkende ik weer van die Nintendo en Final Fantasy topics. Daar meegelezen en dat was best grappig allemaal Verder niet gepost want er was voor mij nix te zoeken, ik herkende immers alleen Chocobo.
Na nog meer posten in GAM (en langzaam maar zeker ook daar buiten) begon ik ook meer posters en reeksen te herkennen. De Usuals, de HOMO's en VV... Allemaal vaste users die met elkaar een gezellige tijd op Fok hadden. Dat leek me dus ook wel leuk uiteraard Maar ja, welke past het best bij je? Waar word je geaccepteerd?
Nou, ik heb toen een post gezet Gijsjes II ... Meppen of gemept worden! en toen ben ik zeg maar gebleven...
Toen was DrPurno er nog en postten Gijsje, Gijsje79 en Nuon nog erg actief mee bij de Gijsjes. Ik had eindelijk een reeks
In de tussentijd ga je meer leren van Fok (de search gebruiken, hoe je je eigen posts kan terugvinden dmv het klikken op je naam, Fotoboek, etc). Je gaat de hierarchie begrijpen (waarom in hemelsnaam zoveel kleuren, zwart, lichtblauw, blauw, donkerblauw, groen, roze, rood) en je gaat ook steeds meer tijd besteden aan Fok.
Op een gegeven moment (en ik maak een sprongetje nu) is er een vacture voor een Moderator op GAM. Smots stopt ermee en Strolie75 heeft een collega nodig. Daar ook Strolie75 in de Gijsjes topics meepostte en ik op Fok goed met hem kon opschieten en veel post in GAM (en omdat ik uiteraard zeer capabel ben) ben ik uiteindelijk moderator geworden. Dit was 5 mei 2003.
Het is nu 13 juni 2003, zit nog steeds officieel in mijn proeftijd als mod.
Het lijkt allemaal hetzelfde nog, ik blijf immers mod op GAM en blijf daar actief meeposten, alleen ik zit nu dus zonder reeks...
Hierbij wil ik alle Gijsjes (en Gijs lurkers) uit de hele periode bedanken, het was een leuke tijd!
Respect als je dit allemaal gelezen hebt
quote:En dat op Vrijdag de 13e.
Op vrijdag 13 juni 2003 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, zoals jullie allemaal al wel weten (of in ieder geval horen te weten) is de Gijsjes reeks opgeheven.
quote:tnx
Op vrijdag 13 juni 2003 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Respect als je dit allemaal gelezen hebt![]()
quote:Neuh, dat hoeft niet
Op vrijdag 13 juni 2003 01:54 schreef S03P het volgende:
Mag er nu dan ook een nieuwe reeks komen?
quote:nee maar in het algemeen...
Op vrijdag 13 juni 2003 01:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Neuh, dat hoeft niet
ff geen reeksen meer voor mij
ik heb net op jouw aanraden de onzin regels enzo gelezen, maar als er dus een reeks wegvalt uit het lijstje, mag er dan een nieuwe komen of niet?
quote:Op zich wel ja
Op vrijdag 13 juni 2003 01:56 schreef vosss het volgende:
is het niet veels te laat op de avond voor dergelijke topics roy??
Maar zoals er staat ergens in die letterbrij, ik was weg op het moment supreme (as usual). Ik wist alleen DAT er een einde aan zou komen.
Ik had natuurlijk dit ook kunnen posten in het gesloten topic (posten na slotjes heerst ) maar dat is niet echt nuttig natuurlijk
Ik heb net in de bus ook lekker kunnen nadenken. En ik dacht dat ik dit best wel kon doen
quote:je moet toch wat in de bus he
Op vrijdag 13 juni 2003 02:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Op zich wel ja
Maar zoals er staat ergens in die letterbrij, ik was weg op het moment supreme (as usual). Ik wist alleen DAT er een einde aan zou komen.
Ik had natuurlijk dit ook kunnen posten in het gesloten topic (posten na slotjes heerst
) maar dat is niet echt nuttig natuurlijk
Ik heb net in de bus ook lekker kunnen nadenken. En ik dacht dat ik dit best wel kon doen
quote:Klinkt in principe logisch, maar nee, dat deze reeksen mochten was al heel wat en stuitte in het begin op veel tegenstand. Er zijn nog zat mensen die een reeks willen hebben en welke mag dan wel en welke mag dan niet.
Op vrijdag 13 juni 2003 01:58 schreef S03P het volgende:[..]
nee maar in het algemeen...
ik heb net op jouw aanraden de onzin regels enzo gelezen, maar als er dus een reeks wegvalt uit het lijstje, mag er dan een nieuwe komen of niet?
quote:Top reactie !
Op vrijdag 13 juni 2003 01:58 schreef ArmaniMania het volgende:
Goed nieuws dus
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 02:03 schreef MassimO het volgende:
Ik denk dat 't alleen wat rust nodig heeft. Je kan niet dag in dag uit een hele reeks vol lullen.
Jullie gaan het missen ( denk ik )
Dat kan inderdaad ook zijn... Er zijn de laatste tijd ook wat drastische dingen gebeurd (verhuizingen, Gijzen die gingen en kwamen, etc) op privé gebied.
Kan zijn dat een deel weer verder gaat, al dan niet op een andere manier. Iedereen blijft wel gewoon op Fok voor zover ik weet
quote:hallow
Op vrijdag 13 juni 2003 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:verhaal
Respect als je dit allemaal gelezen hebt
![]()
ik heb het ook gemist
je gaat ff eten, en zie wat er gebeurd! Ik zal de Gijsjes missen, en misschien komen ze ooit weer terug...
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 07:56 schreef D-Devil het volgende:
Gijs.
.
.
Mijn diepe respect voor je verhaal...........
Heel leuk om te lezen. Ben je nu blij dat Gijsjes toch doorgaan ? Ik wel in ieder geval
quote:De gijsjes gaan toch door ? Tijd voor mij op een ArmaniManiaatje reeks er tegen aan te gooien
Op vrijdag 13 juni 2003 17:48 schreef Chocobo het volgende:
NootMijn diepe respect voor je verhaal...........
![]()
Heel leuk om te lezen. Ben je nu blij dat Gijsjes toch doorgaan ? Ik wel in ieder geval
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |