abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11073056
Hallo allemaal,

het aandeel getronics: 0.95
Ik zie dat vrijwel de beleggings adviesen van banken vrij slecht zijn voor getronics, en sommige zeggen zelfs dat er een negatieve koerswinst zal zijn over 2003. Ik ben misschien geen expert, maar ik denk iets anders.

Kijk getronics is misschien niet een fonds met zekerheid. Maar na het nieuws van 10 juni (over de obligatiehouders die formeel accoord zijn gegaan met hun plannen) denk ik dat het dat het steeds beter gaat. Her en der gaan al geruchten rond dat getronics goeie kwartaalcijfers in augustus gaat presenteren. Momenteel heeft getronics een langzaam stijgende trend, Iedereen wacht nog een beetje af, maar het vertrouwen begint zowel bij de belegger als bij grotere bedrijfen terug te keren. Ik denk dat als getronics mooie kwartaalcijfers presenteerd in augustus dat er een BIG BOOM gaat komen. Als je het mij vraagt gaat het aandeel richting de 2,5-3 euro

wat denken jullie.

pi_11073072
Ik denk dat je veel te laat bent.
pi_11073293
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:02 schreef NightH4wk het volgende:
ik heb al eerder in getronics gehandeld, en hier groffe winst mee gemaakt. Echter toen stonden ze op tien cent. en stegen ze naar 80 cent. Ik vraag mij nu af hoe groot de kans is dat dit aandeel binnen enkele maanden verdubbeld
pi_11073534
quote:
Gaan we daar ook nog argumenten voor geven?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 00:15:37 #5
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_11074980
quote:
te laat voor de eerste stijging ja.
Maar net als de topicstarter denk ik ook dat gtn weleens een leuke stijging kan maken. Geen last meer van een grote schuldenlast en er komen steeds meer orders binnen:

27 mei, 12:15 MARKET TALK: Zakenbanken positief over Getronics
26 mei, 09:34 MARKET TALK: Aandeel Getronics stijgt door obligatieplan
23 mei, 18:16 Getronics lost helft obligatieschuld vervroegd af
13 mei, 16:55 Getronics ontvangt order van 20 miljoen euro van Bayer Corp
13 mei, 11:59 Getronics ontvangt order van 2 miljoen euro
7 mei, 13:19 Getronics krijgt order van Avebe
5 mei, 18:21 Getronics overweegt kleine overnames in Duitsland, Frankrijk
2 mei, 11:37 Getronics krijgt netwerkorder luchthaven Frankfurt
[bron IEX.nl]

ik denk dat er een soort psychologische grens op de 1 euro ligt, wanneer die daar doorheen knalt, zullen meer mensen gtn weer interessant gaan vinden. Het is dan van zijn pennystock imago af.

Maar ach, misschien is de wens wel de vader van de gedachte...

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_11077331
Deze gaat dicht. Deze mag verder in het Centraal topic voor aandelen en beleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')