Wie heeft hiermee ervaring??????
quote:met een vriend op een opblaaspop of zelf op een opblaaspop?
Op donderdag 12 juni 2003 22:29 schreef Teffie het volgende:
......dat zou ik nou weleens willen zienIk kan me toch niet voorstellen dat ik daar jaloers van zou kunnen worden
quote:
......dat zou ik nou weleens willen zienIk kan me toch niet voorstellen dat ik daar jaloers van zou kunnen worden
--------------------------------------------------------------------------------
met een vriend op een opblaaspop of zelf op een opblaaspop?
Wat jij wilt.........
quote:Nee geen van beiden sorry .... heb het net mijn vriendin gevraagd trouwens, ze zou wel jaloers worden zei ze
Op donderdag 12 juni 2003 22:33 schreef Teffie het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
......dat zou ik nou weleens willen zien Ik kan me toch niet voorstellen dat ik daar jaloers van zou kunnen worden
--------------------------------------------------------------------------------met een vriend op een opblaaspop of zelf op een opblaaspop?
Wat jij wilt.........
quote:BHOEWHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Op donderdag 12 juni 2003 22:34 schreef _o_ het volgende:[..]
Nee geen van beiden sorry .... heb het net mijn vriendin gevraagd trouwens, ze zou wel jaloers worden zei ze
met een vriend op een opblaaspop of zelf op een opblaaspop?
Wat jij wilt.........
Nee geen van beiden sorry .... heb het net mijn vriendin gevraagd trouwens, ze zou wel jaloers worden zei ze
ja, ze ziet die pop genieten natuurlijk!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wil er niet op, ik wil dat mijn vriend erop gaat ![]()
Uitproberen gaat niet lukken denk ik, hij wil niet......
quote:best knap voor een beginner.......
Op donderdag 12 juni 2003 22:43 schreef JeRa het volgende:
[offtopic]
Teffie coole manier van quoten!
quote:De mensen die ik ken hebben geen kronkel in het hoofd!
quote:Ook geen gevoel voor humor?
Op donderdag 12 juni 2003 23:03 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
De mensen die ik ken hebben geen kronkel in het hoofd!
quote:Mijn humor zul je t.z.t. nog leren kennen....
Op donderdag 12 juni 2003 23:19 schreef Teffie het volgende:[..]
Ook geen gevoel voor humor?
quote:De mensen die ik ken met kronkel in het hoofd zijn over het algemeen een stuk interessanter / leuker dan die saaie burger-tiepjes die vooral niets willen uitproberen, maar dat even terzijde
Op donderdag 12 juni 2003 23:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
De mensen die ik ken hebben geen kronkel in het hoofd!
Euh.. denk niet dat m'n vriendin zoiets zou willen zien.. denk ook niet dat ik mee zou werken als ze het wel wou... Maargoed, heb er geen ervaring mee (opblaaspoppen), dus zou niet weten hoe hilarisch dat eruit zou zien... En dan je vriendin er zeker naast zitten in haar luie stoel met een glas fris en een zak chips zeker
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:37 schreef FragFrog het volgende:[..]
... En dan je vriendin er zeker naast zitten in haar luie stoel met een glas fris en een zak chips zeker
![]()
Zie teffie al helemaal zitten.....
quote:hahhahaha, ja zo ongeveer had ik het wel voor ogen ja!
Op donderdag 12 juni 2003 23:37 schreef FragFrog het volgende:[..]
De mensen die ik ken met kronkel in het hoofd zijn over het algemeen een stuk interessanter / leuker dan die saaie burger-tiepjes die vooral niets willen uitproberen, maar dat even terzijde
Euh.. denk niet dat m'n vriendin zoiets zou willen zien.. denk ook niet dat ik mee zou werken als ze het wel wou... Maargoed, heb er geen ervaring mee (opblaaspoppen), dus zou niet weten hoe hilarisch dat eruit zou zien... En dan je vriendin er zeker naast zitten in haar luie stoel met een glas fris en een zak chips zeker
![]()
quote:Ja?? Kan je je er wat bij voorstellen??
Op donderdag 12 juni 2003 23:44 schreef EdjeScoupe het volgende:[..]
Zie teffie al helemaal zitten.....
quote:Ik heb wel ervaring met jou vriend
quote:Ik vond hem er onlangs ook zo slecht uitzien; had natuurlijk slechte relatie achter de rug
Op donderdag 12 juni 2003 23:59 schreef toska het volgende:[..]
Ik heb wel ervaring met jou vriend
quote:Maar verder voel je je wel goed?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:05 schreef EggsTC het volgende:
ik neuk alle opblaaspoppen die ik tegenkom... ook etalagepoppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |