Min. ¤ 500. dus bied maar..
quote:ook goed! dan gaat ie weg naar zwager voor 500. ( hij is alleen weg duurt nog 2 maanden voordat hij terug is)
Op donderdag 12 juni 2003 13:50 schreef ramsesii het volgende:
niet heel lullig bedoeld, maar reken er alvast maar niet op dat iemand 500 euro voor jou notebook betaalt.
quote:En je weet hoe het gaat met de ontwikkelingen in computerland; dan is ie dus nòg minder waard en zal die zwager van je zich ook al hebben bedacht
Op donderdag 12 juni 2003 13:53 schreef TheMax het volgende:[..]
ook goed! dan gaat ie weg naar zwager voor 500. ( hij is alleen weg duurt nog 2 maanden voordat hij terug is)
Btw, toch al lullig dat je probeert meer te krijgen voor het ding, achter zijn rug om...
quote:niks lullig..hij zei tegen mij voor 500 neem ik em van je over! ik zei terug van ok. Maar als hij weg is is hij weg..
Op donderdag 12 juni 2003 13:56 schreef Bikkelmannetje het volgende:[..]
En je weet hoe het gaat met de ontwikkelingen in computerland; dan is ie dus nòg minder waard en zal die zwager van je zich ook al hebben bedacht
Btw, toch al lullig dat je probeert meer te krijgen voor het ding, achter zijn rug om...
quote:Dat roept men heel vaak, maar als ze dan voorbeelden moeten noemen komt men niet verder dan een aanbieding van 3 stuks of ex btw.
Op donderdag 12 juni 2003 13:52 schreef Spectral het volgende:
Jups voor ~700 euro heb je een gloednieuwe notebook met betere specificatiesReken dus maar niet op 500 euro.
Geef mij eens een advertentie voor een laptop van 700 euro met meer/betere specs dan de aangeboden laptop. Op andere sites worden dit soort laptops namelijk nog vollop voor prijzen > 500 euro aangeboden en verkocht. Wellicht zijn we een beetje te schraal hier met z'n allen in de hoop dat men spullen te goedkoop weg doen?
* NiGeLaToR wacht op de stroom aanbiedingen (kan ze niet echt vinden iig
)
quote:Nou is die 700 euro misschien wel erg laag, maar het is wel zo dat in het eerste jaar de waarde van iets wordt gehalveerd. En bij laptops is het nog meer, omdat alle hardware outdated is. Een 10 GB schijf met XP en Celeroon 1000 & 128 MB is outdated hardware, en dus veel minder waard dan de 500 euro.
Geef mij eens een advertentie voor een laptop van 700 euro met meer/betere specs dan de aangeboden laptop. Op andere sites worden dit soort laptops namelijk nog vollop voor prijzen > 500 euro aangeboden en verkocht. Wellicht zijn we een beetje te schraal hier met z'n allen in de hoop dat men spullen te goedkoop weg doen?* NiGeLaToR wacht op de stroom aanbiedingen (kan ze niet echt vinden iig )
Hoewel je misschien niet een nieuwe laptop voor 700 euro hebt, heb je voor 999 bij mycom wel een nieuwe met veel betere (ook minimale) specs voor de tijd van nu.
Ja je bent dus gek als je deze laptop wil kopen voor 500 euro; nee als je gewoon niet meer hebt issie wel ok, maar voor heel ff doorsparen heb je een 2-3x zo goede in huis
Ter indicatie, die rechts boven; welliswaar stukje duurder dan ¤700 idd, maar ook wel een heel stuk beter!!
[Dit bericht is gewijzigd door Bikkelmannetje op 12-06-2003 14:14]
quote:okee ietstjes meer dan, ex btw de volgende prijzen. Als je de iets oudere types pakt zijn ze bakken goedkoper. Dit zijn courante modellen ex btw.
Op donderdag 12 juni 2003 14:03 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Dat roept men heel vaak, maar als ze dan voorbeelden moeten noemen komt men niet verder dan een aanbieding van 3 stuks of ex btw.
Geef mij eens een advertentie voor een laptop van 700 euro met meer/betere specs dan de aangeboden laptop. Op andere sites worden dit soort laptops namelijk nog vollop voor prijzen > 500 euro aangeboden en verkocht. Wellicht zijn we een beetje te schraal hier met z'n allen in de hoop dat men spullen te goedkoop weg doen?
* NiGeLaToR wacht op de stroom aanbiedingen
(kan ze niet echt vinden iig
)
Acer Aspire 1304XC ADM XP 1800+ 14.1" TFT 256MB 20GB DVD&CDRW voor rond de 750-800 euro.
Compaq TC2120T01 model 6/2533-40A idem
Travelmate 422DLC/Cel 2.0Ghz 15"TFT 256MB 20GB DVD-CDRW rond de 800 euro.
Genoeg keus dus En dan heb je nog een merk, die el-cheapo-no-name-notebooks zijn nog stukken duurder
Zoekt en gij zult vinden en dan heb ik het niet over de Dixons ofzo probeer een echte computer shop ofzo.
[TK] Laptop [IBM Thinkpad t20 Pentium 3 700MHz]
beetje flauw om het in jou topic te zetten, maar jullie wilden een voorbeeld
btw dit is een wel een A-klasse merk IBM Thinkpad
[Dit bericht is gewijzigd door chieliek op 12-06-2003 14:17]
op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |