Poll: Wat vind je van PTA?
Poll: Wat vind je van de moderatorie?
Poll: Wat zou je graag in PTA zien?
Poll: Geef een cijfer voor het totaal
quote:heee ik was eerst, wegwezen jij
Op donderdag 12 juni 2003 12:12 schreef BroesWillems het volgende:
Zo, Ik had een FIPO stem
quote:ik was eerste...
Op donderdag 12 juni 2003 12:13 schreef super_honda het volgende:[..]
heee ik was eerst, wegwezen jij
quote:Het leven bestaat uit keuzes. Je zou het kunnen aanvullen hier in een reply.
Op donderdag 12 juni 2003 12:13 schreef Xtreem het volgende:
En als ik EN een hoger niveau EN meer pics EN meer technische topics wil?
quote:ok,
Op donderdag 12 juni 2003 12:14 schreef Kreator het volgende:[..]
Het leven bestaat uit keuzes. Je zou het kunnen aanvullen hier in een reply.
.
Verder zou ik graag willen dat alle topics beter aansluiten op mijn interesses en (gebrek aan) kennis
quote:grrr met een minuut verschil
Op donderdag 12 juni 2003 12:14 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik was eerste...
quote:Moeilijk he snel typen
Op donderdag 12 juni 2003 12:19 schreef super_honda het volgende:[..]
grrr met een minuut verschil
had ik nou maar wat eerder gereageerd.
quote:Okay. bedankt voor je input. Kan er weinig aan doen (op het niveau van discussieren na, daar valt wat aan te sturen en dat hebben Gizart en ik de laatste tijd dan ook veel gedaan denk ik, waardoor het best verbeterde). Misschien moeten we eens kijken of we wat meer monteurs naar het forum kunnen lokken. Die zitten tjokvol informatie...
Op donderdag 12 juni 2003 12:18 schreef Xtreem het volgende:[..]
ok,
Ik vind dat in de technische topics te veel loze kreten staan. Meestal een paar goede, functionele replys en een boel bs.
Meer pics zijn altijd goed
En, maar daar heb ik de laatste tijd niets meer over te zeuren, het niveau van 'discussieren' laat(of eigenlijk: liet) imo nog wel eens te wensen over.
Verder zou ik graag willen dat alle topics beter aansluiten op mijn interesses en (gebrek aan) kennis
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 12:22 schreef Kreator het volgende:
Wie heeft die 1 ingevuld? Kan die zich even melden, dan schiet ik even een FA aan..
.
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 12:22 schreef Kreator het volgende:
Wie heeft die 1 ingevuld? Kan die zich even melden, dan schiet ik even een FA aan..
.
quote:Mja, maar je kan de mensen die er zelden tot nooit komen en alle negatiefs tegen elkaar afstrepen en dan hou je maar weinig klachten over...en ik zie niemand verder inhoudelijk reageren die het echt nix vindt....
Op donderdag 12 juni 2003 12:36 schreef ook_gek het volgende:
Jammer dat een pol niet serieus kan worden ingevult
Op IRC weet ik eigenlijk niet, kom ik nog wel een keert buurtgen
Houden zo dus
Ohja, meer mensen hierheen lokken is altijd beter natuurlijk
Soms idd wat bull in topics, en veel mensen die verrekken de search of sticky te gebruiken.
Misschien is het een idee om eens "met elkaar" een aantal artikelen te plaatsen over technische dingen a'la howstuffworks.com.
quote:Ik zou zeggen, gooi es wat onderwerpen op tafel, die regelmatig naar boven komen waarbij een handleiding of een howto zou kunnen helpen. Als iedereen dan een stukje pakt, kunnen we er een mooi topic van maken...
Op donderdag 12 juni 2003 13:55 schreef Tjabbo het volgende:
Misschien is het een idee om eens "met elkaar" een aantal artikelen te plaatsen over technische dingen a'la howstuffworks.com.
quote:Tja, dat zou idd mooi zijn, maar dat ligt helemaal in je eigen handen. Open leuke topics en je krijgt vanzelf veel leuke reacties. Dan gaat de bal rollen...
Op donderdag 12 juni 2003 13:59 schreef jozef444 het volgende:
ohja tzou leuk zijn als der wat meer P in de PTA forums komt
quote:Ik zat zelf te denken aan iets als, "hoe werkt een verbrandingsmotor", "het hoe en wat met turbo's", dat soort dingen.
Op donderdag 12 juni 2003 14:25 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik zou zeggen, gooi es wat onderwerpen op tafel, die regelmatig naar boven komen waarbij een handleiding of een howto zou kunnen helpen. Als iedereen dan een stukje pakt, kunnen we er een mooi topic van maken...
.
[..]
Ik wil er wel tijd insteken, zij het niet dat ik niet zo'n enorme kenner ben.
Ik wil uiteraard wel meehelpen aan vertalen van howstuffworks artikelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |