quote:heb het ook over mijn eigen ervaringen met deze mensen. Er zullen er vast zijn die anders in elkaar zitten.
Op donderdag 12 juni 2003 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ahem... Ik ben zelf biseksueel, ben ook wel eens verliefd geweest op een meisje, maar op dit moment heb ik wel een vriend. Kan dus best.
quote:Geen oorlog in mijn topic!
Op donderdag 12 juni 2003 14:44 schreef street011 het volgende:[..]
heb het ook over mijn eigen ervaringen met deze mensen. Er zullen er vast zijn die anders in elkaar zitten.
nu ben je bij mij zoiezo aan het verkeerde adres als het geslachtsvoorkeur betreft... dus ik hou het bij het uitten van mn ervaringen :p (doe iig mn best)
quote:daar zat ik ook al aan te denken.......ik wil graag de uitzondering zijn
Op vrijdag 13 juni 2003 14:24 schreef -Jean- het volgende:
meestal is niet altijd
Jammer dus, daar gaat m'n kans....maar het was wel weer een grappige ervaring
quote:Ho, wacht even... Als je haar echt zo leuk vind, dan laat je het er toch niet bij voorbaat bij zitten? 95% keer valt ze op meisjes, dat makt de kans voor jou zeer klein ja, maarja, als jij echt die ene persoon met het goede karakter bent, wie weet toch?
Op woensdag 18 juni 2003 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Dus ik vroeg of ze nou bi was of lesbisch...ze zegt: nou....laten we zeggen dat ik voor 95% op vrouwen val...ik heb maar 1 keer een jongen leuk gevonden en voor de rest allemaal vrouwen..Jammer dus, daar gaat m'n kans....maar het was wel weer een grappige ervaring
Standaard opmerking: Niet geschoten is altijd mis!
Vooruit, nog eentje dan: Nee heb je, ja kun je krijgen!
Maar serieus, gewoon proberen of ze wat wilt of ze iets in je ziet.. Dan later om de sexuele relatie wat te verbeteren introduceer je een extra meisje
Droom van elke man, ga ervoor snel en hard
quote:aawh, pak die 5 procent dan
Op vrijdag 13 juni 2003 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik krijg net te horen van een vriendin van haar dat ze meestal op meisjes valtdat is wel jammer
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 29-01-2004 17:04]
quote:Gewoon precies hetzelfde als je zou doen als ze hetero was. Waarom denkt toch iedereen dat het opeens allemaal ingewikkeld moet als iemand bi is?
Op woensdag 11 juni 2003 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe ik het nu verder aan moet pakken...ehb nog nooit een bi leuk gevonden....kan iemand me tips geven?
quote:Ik denk toch niet dat dat helemaal zo werkt...ook als ze verliefd op hem wordt, zal ze wel 'iets' missen. Ik denk dat iedereen in elke relatie wel enigzins verlangt naar 'iets anders', maar ik denk dat dat voor bi mensen nog veel meer geldt.
Op donderdag 29 januari 2004 16:52 schreef WiCKMaN het volgende:[..]
Ho, wacht even... Als je haar echt zo leuk vind, dan laat je het er toch niet bij voorbaat bij zitten? 95% keer valt ze op meisjes, dat makt de kans voor jou zeer klein ja, maarja, als jij echt die ene persoon met het goede karakter bent, wie weet toch?
quote:Onzin!
Op donderdag 29 januari 2004 17:54 schreef bondgirl het volgende:[..]
Ik denk toch niet dat dat helemaal zo werkt...ook als ze verliefd op hem wordt, zal ze wel 'iets' missen. Ik denk dat iedereen in elke relatie wel enigzins verlangt naar 'iets anders', maar ik denk dat dat voor bi mensen nog veel meer geldt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |