Euro is duur, veels te duur. Hoewel ik het wel vet vind om in heel veel landen dezelfde munt te hebben
Ik heb de Euro zelf maar 3 maanden meegemaakt ofzo....
De prijzen zijn hetzelfde gebleven, alleen zijn het nu Euro's .
Of bedoel je dat de winkelrpijzen zo belachelijk zijn gestegen?
quote:verhuisd naar het buitenland?
Op woensdag 11 juni 2003 20:07 schreef maartena het volgende:
Heerlijk die Euro! Mijn vrouw heeft nog klanten die haar in Euro's betalen en met de huidige koers is dat dus errug lekker om hier mijn Europese Mastercard te gebruiken!Ik heb de Euro zelf maar 3 maanden meegemaakt ofzo....
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:08 schreef ChillyWilly het volgende:
zo duur is een euro niet hoor. je betaalt gewoon een euro voor een euro.
quote:de winkel prijzen ja supermarkten en kledingzaken zijn heel duuur geworden
Op woensdag 11 juni 2003 20:08 schreef ChillyWilly het volgende:
zo duur is een euro niet hoor. je betaalt gewoon een euro voor een euro.Of bedoel je dat de winkelrpijzen zo belachelijk zijn gestegen?
..alleen heeft trug draaien zo weinig zin... tuimen we dr weer in....
ik ga alleen de stad in als ik echt iets nodig heb of pas op het laaste moment.
Ik ben er nog steeds tevreden mee. Verdomd handig en onmisbaar voor de Europese economie.
Gulden =
Euro =
en dan nog een keer het probleem hoe noem je 10, 20 of 50 euro??
quote:Mijn woorden
Op woensdag 11 juni 2003 20:23 schreef Shogo het volgende:
Waardeloos. Alles is duurder geworden, het lijkt net speelgoed geld, het ziet er niet uit, ik blijf omrekenen voor de rest van mijn leven, etc etc.Het enige (maar dan ook enigste) voordeel is dat je geen geld hoeft om te wisselen als je op vakantie gaat maar zeg eerlijk dat was echt geen ramp.
quote:idd
Op woensdag 11 juni 2003 20:20 schreef placebeau het volgende:
tja, die prijzen gingen zowiezo ook wel stijgen hoor,
We zaten al 2 jaar vast aan de euro.
Maar omdat de winkeliers een poos niets aan de prijs mochten doen, hebben ze dat natuurlijk wel even recht gezet toen het wel mocht. Daarom valt het zo op.
Dat het zo duur is, komt gewoon omdat Nederland te lang op een te grote voet heeft geleefd. .
Daar hoef je de euro niet de schuld van te geven.
quote:Het is een beetje uit de losse pols maar je zou denk ik wel kunnen betogen dat de prijstijgingen vermoedelijk hoger waren geweest zonder invoering van de euro.
Op woensdag 11 juni 2003 20:36 schreef Da_Koen het volgende:
En die prijsstijging was anders ook wel gebeurt, euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |