abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11040257
Beste Fok!kers,

Het is Slarioux en mij opgevallen dat de laatste tijd steeds vaker posts in DIG worden gedaan die kant noch wal raken. Iemand heeft bijvoorbeeld een probleem met het opstarten van een programma en meteen zie je daarna posts met commentaar als format c:.
Of iemand heeft een probleem met Windows en binnen 10 tellen staat er weer installeer Linux. Met als volgende reactie iemand die gelijk zegt Linux
Dit soort gedrag stoort ons mateloos. DIG is een helpdesk en informatie forum, waarbij mensen elkaar helpen en informeren. Off-topic gelul werkt alleen als stoorzender, het voegt niets toe aan de discussie. Sterker nog, het laat alleen je eigen onkunde zien op het gebied van computers. Geeft niet dat je ergens geen verstand van hebt, maar hou dan gewoon je mond. Hou de schijn op bij je vriendjes en familieleden dat je het allemaal snapt, maar laat DIG alsjeblieft verschoont van deze lompe reacties.
Dit mag misschien wat bot klinken, maar ondanks het feit dat we bewust niet zo hard-core willen zijn als GoT en ook de simpele vragen willen beantwoorden, is het noemen van domme antwoorden niet gewenst. Ik hoop dat je snapt wat wij bedoelen.

Slarioux & Lucille

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 11-06-2003 21:23]

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_11040343
Mee eens
iets zegt me dat dit topic sticky moet zijn?
pi_11040348
Groot gelijk , ik zie dat ook wel is staan! Maarre hopen dat ze hier iets van leren !
E-?
pi_11040391
kort( ) maar krachtig

| Foto's |
pi_11040398
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:21 schreef DJKoster het volgende:
Mee eens
iets zegt me dat dit topic sticky moet zijn?
Hij is bewust niet sticky gemaakt om hier de discussie te laten plaatsvinden. Het gaat om bewustwording, dat mensen er over praten en dat dan bij sommigen het muntje zal vallen.
pi_11040426
Ik krijg binnen 5 minuten visite dus mij zie je ff niet.
Maar praat hier maar vrolijk verder over dit onderwerp.
pi_11040431
Hail to Slarioux & Lucille
  woensdag 11 juni 2003 @ 19:26:56 #8
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11040443
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:25 schreef Lucille het volgende:
Maar praat hier maar vrolijk verder over dit onderwerp.
Mochten er opmerkingen of vragen zijn, ik ben er!

Tot vanavond / morgen Lucille

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 11-06-2003 19:27]

pi_11040450
LOL goeie regel.. Wat een mooie post
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_11040459
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:26 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Mochten er opmerkingen of vragen zijn, ik ben er!*D

Tot vanavond / morgen Lucille

Tenk joe.

pi_11040502
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:25 schreef Lucille het volgende:
hoe kan dat nou?? ik zit nu naar je te kijken op TV.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_11040556
Heel goed, post weinig in DIG (of zelfs niet), maar lurk wel

Dit soort reacties lijk grappig en heeeel soms zijn ze het ook, maar DIG is erg informatief. OvjL is misschien meer geschikt

pi_11040667
Helemaal mee eens, zulke antwoorden slaan inderdaad nergens op.

Een orgineel grapje op z'n tijd als antwoord moet kunnen vind ik, maar niet altijd dezelfde. Het moet wel grappig blijven.

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_11040701
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:24 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hij is bewust niet sticky gemaakt om hier de discussie te laten plaatsvinden. Het gaat om bewustwording, dat mensen er over praten en dat dan bij sommigen het muntje zal vallen.

maak dan even een tweede topic aan, en maak die sticky.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2003 @ 19:38:43 #15
47213 ArmaniMania
pi_11040703
Dan moeten ze ook geen reacties meer geven zoals google
  woensdag 11 juni 2003 @ 19:39:31 #16
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11040718
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:38 schreef ArmaniMania het volgende:
Dat hangt nogal van het topic af. Soms is de topicstarter erbij gebaat, soms inderdaad niet. Maar als format C: nuttig is, ben je daar toch allang achter, en heeft een topic niet veel zin meer.
pi_11041168
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:38 schreef ArmaniMania het volgende:
kom nou...

Als iemand iets vraagt waar ik na 2 seconden google'en een tigtigtal sites over kan vinden, krijgt diegene mooi "google" te horen.

Ook als er in een topic een of ander programma wordt aangeraden (irfanview, bijvoorbeeld) en er is een kneus die in no-time om 'n directe link vraagt, krijgt 'ie ook te horen dat 'ie maar moet google'en. En volkomen terecht.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:17:41 #18
50548 wu-tang
Crazy Ass Crackhead
pi_11041622
offtopic gelul komt niet alleen in dig voor.. Maar hier is het soms wel erg extreem, of dat mensen 100x het antwoord gaan geven terwijl het goede antwoord allang gegeven is..
--Picture Me Rollin--
pi_11041690
Klopt, mee eens!

Minstens een kwart van de reacties in DIG zijn dat soort! Meestal geen goede oplossingen en totaal offtopic.

Conclusie: Gewoon die posts deleten

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_11041708
Mee eens, vooral in DIG waar mensen toch vaak met een probleem zitten wat ze graag opgelost willen hebben, is niets irritanter dan mensen die offtopic gaan praten, ook omdat het topic dan ewer bovenaan de AT komt te staan en de topicstarter misschien denkt dat er eindelijk een oplossing is voor het probleem

En over de Win vs Linux vs Apple en de MSN vs Trillian vs ICQ discussies: Iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeuren en zijn/haar eigen redenen om voor een bepaald programma/OS/computer te gaan, denk namelijk neit dat het bijvoorbeeld nuttig is als een gemiddelde PC gebruiker Linux gaat installeren...

En oh jah, mocht ik bijvoorbeeld zo'n nutteloze post plaatsen omda tik in een flauwe bui ben oid, delete em gerust

woensdag 11 juni 2003 @ 20:47:08 #21
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11042310
Nog een typische Tweaker reactie waar ik me dood aan erger:

"Gebruik Notepad en leer HTML uit je hoofd." (met allerlei links naar HTML cursussen erbij)

Als iemand een vraag stelt over het gebruik van een WYSYWIG website programma zoals Frontpage of Dreamweaver.....

Als de TS had willen vragen hoe een bepaalde HTML tag in elkaar zit had ie DAT wel gevraagd.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:47:10 #22
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11042313
ben het wel een beetje met Jordy-B eens hoor, alhoewel het hier duidelijk geen GoT is (en het dat ook niet moet worden).

doe eerst zelf een beetje moeite om je probleem op te lossen, voordat je hier komt vragen. gister (geloof ik) was er een topic over hoe je in html de background van een html pagina in moet stellen. lijkt me niet iets dat je zelf niet uit zou kunnen vinden..

verder vind ik het eigenlijk wel meevallen met het off-topic gebeuren en haal ik hier altijd wel goede info vandaan en probeer ook mijn steentje bij te dragen aan het geheel.

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_11042355
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:47 schreef maartena het volgende:

"Gebruik Notepad en leer HTML uit je hoofd." (met allerlei links naar HTML cursussen erbij)

Als iemand een vraag stelt over het gebruik van een WYSYWIG website programma zoals Frontpage of Dreamweaver.....

Als de TS had willen vragen hoe een bepaalde HTML tag in elkaar zit had ie DAT wel gevraagd.

die worden hier nauwelijks geplaatst dus stel je niet aan...

verder kan ik volledig inkomen met wat lucille zojuist gepost heeft

woensdag 11 juni 2003 @ 20:51:31 #24
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11042409
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:47 schreef maartena het volgende:

Klopt, ze komen nog weleens voor maar wat Lucille noemt is toch de grootste ergernis, laten we op dat onderwerp blijven .
pi_11042509
Helemaal mee eens
Ik wordt ook gek van dat gezeik.

Vergeet deze niet:
"Ik zoek skins voor winamp3"
Antwoord "Winamp3 is kut en vreet veel resources"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')