ben zelf geen vrouw (laat dat alvast duidelijk zijn), maar vroeg me iets af.
Ik weet dat er geen twee borsten hetzelfde zijn. Er zit altijd verschil tussen de linker en de rechter. Ik vroeg me alleen af hoe groot dat verschil kan zijn. (normale vraag toch?)
Ken je iemand of heb je zelf borsten die heel erg van elkaar verschillen?
Mannen die vrouwen kennen die dat hebben mogen ook meedoen. Zelf ken ik niemand die dat heeft, maar ik vroeg het me gewoon af.
edit: duidelijker zo?
[Dit bericht is gewijzigd door Deimo op 11-06-2003 11:46]
quote:Dat was nu net NIET de bedoeling
Op woensdag 11 juni 2003 11:36 schreef nightfall het volgende:
potentieel ruktopic.
en nee, een foto van de borsten van mn vriendin krijg je niet
Het gaat er juist om, dat er hier gepraat gaat worden over mogelijke problemen die mensen kunnen hebben omdat hun borsten zoveel verschillen. Mijn doel is juist om te weten te komen of het bestaat, laten we zeggen, links cup A, rechts cup D. (Wel extreem, maar illustreert het wel).
quote:eerst lezen voor je dit soort tekst neerpleurt
Op woensdag 11 juni 2003 11:41 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
vraag het je moeder, zus, zusje, ga naar het strand, kijk om je heen als je over straat loopt of hebbie gewoon nog nooit borsten gezien
quote:Schopje naar deel 6 van Sex en Geloof
Op woensdag 30 april 2003 21:04 schreef ds_polleke het volgende:nee het gaat om overtredingen tegen God.
tuurlijk mag zoenen en oele boele tieten voelen daar doe ikook wel aan mee. en over orale sex.... daar zie ik ook niet zoveel kwaad in (goed idee.. even overleggen)*;
quote:ja he loop jij ff naar je meoder
Op woensdag 11 juni 2003 11:41 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
vraag het je moeder, zus, zusje, ga naar het strand, kijk om je heen als je over straat loopt of hebbie gewoon nog nooit borsten gezien
He mam, zijn jouw borsten wel even groot?
Denk dat je hele rare blikken krijgt hoor en ik wil het ook niet eens weten
Volgens mij is er altijd wel verschil maar zo extreem als jij illustreert komt heeeeel weinig voor. Vaak verschilt de tepelhoogte of is de ene borst ietsje dikker (of kleiner) dan de andere en dat komt gewoonweg door het groeiproces. Netzoals je gezicht ook niet 100% symetrisch is e.d.
quote:Ik heb het over EXTREME verschillen. Zo duidelijker??
Op woensdag 11 juni 2003 11:46 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Ik vindt het gewoon een hele vage vraag! Hij weet al dat er verschillen zijn etc etc. Hij wil alleen bevestiging ervan. Hij vraagt om foto's... heel vaag allemaal!! En bij WF&T?????
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:52 schreef the.moderator het volgende:
[afbeelding]
Mannen hebben ook geen gelijke teelballen
quote:hahaha...
Op woensdag 11 juni 2003 11:52 schreef the.moderator het volgende:
[afbeelding]
Mannen hebben ook geen gelijke teelballen
NO FEAR TOCH FOEIIIIIII ander mans zijn vrouw erop zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |