Wie is er net terug uit turkije en kan me ff vertellen of diegene ook inge-ent was?
en kun je daar in turkije ook met euro's betalen (heb ik gehoord van een vriend (zijn vriend is net terug (niet inge-ent) en kon er achteraf met euro's betalen)) wat dus vet makkelijk is
Ik denk niet dat ik me in laat enten want het zijn nog meerdere spuiten ook maar iedereen raad het me wel aan kost ook nogges ca. 70 euro!!! (afzetters)
Een inenting.. ik denk als je een feester bent ja
maar als je als normale toerist gaat nee
Ga je daarentegen het binnenland in, dan is inenten misschien wel verstandig. Dus, toeristische plaatsen kun je als veilig beschouwen, ga je erop uit, de wind volgend en meer van die romantische spreuken, dan is inenten het overwegen waard. Check dit even met je reisbureau en je huisarts.
Je kunt in Turkije inderdaad met euro's betalen, dat hebben ze zelfs veel en veel liever aangezien hun eigen munt (de Turkse lire) ieder jaar (een stuk!) minder waard wordt. Euro's bewaren ze zo lang mogelijk en krijgen dan dus meer lires voor hun euro. Betaal je met euro's, dan kun je vaak dus nog een extra korting regelen. (Eerst prijs in lire vragen, daarna vragen of je korting krijgt als je met euro's betaalt).
Let wel, je kunt niet overal betalen met euro's. In de meeste grote winkels wel, maar in kleine 'markets' vaak niet (en is het ook niet de moeite waard als je niet veel koopt).
Ik ga 13 juli naar Marmaris (voor mij blijft dat het leukste stukje Turkije), misschien tot dan?
quote:De Turkse pond bestaat niet.
Op woensdag 11 juni 2003 02:04 schreef -CRASH- het volgende:
Je betaald nog in turkse pond/lira kijk mar op teletekst 543Een inenting.. ik denk als je een feester bent ja
maar als je als normale toerist gaat nee
Wat versta jij onder feesten?! Ik ga als ik op vakantie ben iedere avond uit, nooit last van iets gehad, al elf jaar niet.
quote:hehe koel ik ga naar marmaris van 15 t/m 22 juli en zit dan in hotel Halici I misschien kom ik je wel tegen
Op woensdag 11 juni 2003 02:07 schreef TripleM het volgende:
Waar in Turkije ga je naartoe? Ga je naar een toeristische plaats dan is inenten niet nodig, ik ga dit jaar voor de elfde keer (jawel) naar Turkije op zomervakantie en heb er nog nooit iets aan overgehouden.Ga je daarentegen het binnenland in, dan is inenten misschien wel verstandig. Dus, toeristische plaatsen kun je als veilig beschouwen, ga je erop uit, de wind volgend en meer van die romantische spreuken, dan is inenten het overwegen waard. Check dit even met je reisbureau en je huisarts.
Je kunt in Turkije inderdaad met euro's betalen, dat hebben ze zelfs veel en veel liever aangezien hun eigen munt (de Turkse lire) ieder jaar (een stuk!) minder waard wordt. Euro's bewaren ze zo lang mogelijk en krijgen dan dus meer lires voor hun euro. Betaal je met euro's, dan kun je vaak dus nog een extra korting regelen. (Eerst prijs in lire vragen, daarna vragen of je korting krijgt als je met euro's betaalt).
Let wel, je kunt niet overal betalen met euro's. In de meeste grote winkels wel, maar in kleine 'markets' vaak niet (en is het ook niet de moeite waard als je niet veel koopt).
Ik ga 13 juli naar Marmaris (voor mij blijft dat het leukste stukje Turkije), misschien tot dan?
[..]De Turkse pond bestaat niet.
Wat versta jij onder feesten?! Ik ga als ik op vakantie ben iedere avond uit, nooit last van iets gehad, al elf jaar niet.
quote:Ik zat vorig jaar in Halici, maar niet in het hotelgedeelte (ik zat in het appartement). Je hebt twee Halici's, één wat meer van het centrum af (tegen een berg op) en één wat meer aan de centrumkant. Dit jaar zit ik in hotel Kalemci (voor het eerst in een hotel, als dat maar wat wordt
Op woensdag 11 juni 2003 02:12 schreef tubster het volgende:
hehe koel ik ga naar marmaris van 15 t/m 22 juli en zit dan in hotel Halici I misschien kom ik je wel tegenlol
ennu ik laat me dus nu helemaal niet meer enten en neem voldoende euro's mee
Ik ben wel een feestbeest (af en toe)
Contant geld meenemen is inderdaad aan te raden. Wel goed bewaken uiteraard, maar zeker als je sieraden of kleding wil kopen zijn euro's het beste betaalmiddel.
Staptips hebben? Ik hoor het wel. Eerst slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |