(plus aanhanger erachter met een bmw 320i erop) Voelde toch nog heel stabiel aan moet ik zeggen.
Ik had wel die koppen van die lui willen zien die we ingehaald hebben.
85 Rapido Pista (Kutscooter)
80 Honda MT
60 Batavus
quote:Ik had jouw gezicht wel willen zien na een klapband, een aanhanger in onbalans en twee BMW's total loss.
Op woensdag 11 juni 2003 19:26 schreef Chris_Redfield het volgende:
195km/h met een BMW 750i.(plus aanhanger erachter met een bmw 320i erop)
Voelde toch nog heel stabiel aan moet ik zeggen.
quote:hahahaha ja precies ja...
Op woensdag 11 juni 2003 19:48 schreef heijx het volgende:[..]
Ik had jouw gezicht wel willen zien na een klapband, een aanhanger in onbalans en twee BMW's total loss.
quote:Wilde je dood ofzo?
Op woensdag 11 juni 2003 19:26 schreef Chris_Redfield het volgende:
195km/h met een BMW 750i.(plus aanhanger erachter met een bmw 320i erop)
Voelde toch nog heel stabiel aan moet ik zeggen.
quote:Idd die bandjes van een trailer zijn er niet op gemaakt om 130+ te rijden
Op woensdag 11 juni 2003 19:48 schreef heijx het volgende:[..]
Ik had jouw gezicht wel willen zien na een klapband, een aanhanger in onbalans en twee BMW's total loss.
Maargoed, genoeg gemoraliseerd voor vandaag
quote:Ik doe het ook nooit meer, de auto voelde zo goed en stabiel aan dat ik gewoon langzaam aan steeds meer gas ging geven. Ik heb die snelheid ook maar even gereden, ik wilde eigelijk even de 200 aantikken maar heb er toch maar van afgezien en het gas losgelaten.
Op woensdag 11 juni 2003 19:53 schreef Cyberdogg het volgende:[..]
Wilde je dood ofzo?
en overigens een plaatje van de tuf-tuf club, niet van mij, maar deze plaatje doet je adrealine echt gieren!!! Gereden door Bas S in een RS 4 (Porsche) :
quote:Vebruik, dus het moet 155 liter zijn.
Op woensdag 11 juni 2003 22:16 schreef Kreator het volgende:[..]
Verbruik: 1 op 2.
.
quote:in die zelfde RS4 heb ik dus een week of 4 geleden meegereden naar zwolle vanuit Apeldoorn
Op woensdag 11 juni 2003 22:10 schreef Scepsis het volgende:
Goeie topic is dit, ik heb zelf met de BMW Z3 offroadster (geleend van mijn neef, hij is een rijkeluiszoontje) met mijn toenmalige vriendin heb ik hiermee liefst 270 km/h gehaald, het kan ook 265 km/h zijn, weet ik niet precies meer. Was vlakbij Bonn,
en overigens een plaatje van de tuf-tuf club, niet van mij, maar deze plaatje doet je adrealine echt gieren!!! Gereden door Bas S in een RS 4 (Porsche) :
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/flatout.html
Quote:
[...]Niemand hoeft zich te schamen; een Trabant die 130 km/h op de klok zet maakt meer indruk dan een 911 met 250 km/h. [...]
Enkele indrukwekkende plaatjes:
Oeroude AX 1,4i
Mini 1000E uit 1983 vol op de plank door Chris D.
Toyota S-klasse, en zoals het al vermeldt, dit is nog niet eens zijn top!
Hieruit blijkt dat de moffenauto's nog steeds prima doen, Mercedes Benz E55 AMG door een vrouw! (Kim H.)
Kreator? Wordt het niet tijd voor je eigen foto? Laat wat zien en trap hem op zijn staart!
quote:OKay, zodra ik terug ben uit Belgie (ga vrijdag op vakantie, een weekje) dan rij ik duitsland wel ff in.
Op woensdag 11 juni 2003 22:31 schreef Scepsis het volgende:
Kreator? Wordt het niet tijd voor je eigen foto? Laat wat zien en trap hem op zijn staart!
quote:Daar houden we je aan!
Op woensdag 11 juni 2003 22:33 schreef Kreator het volgende:[..]
OKay, zodra ik terug ben uit Belgie (ga vrijdag op vakantie, een weekje) dan rij ik duitsland wel ff in.
.
quote:Maar dan laat je de brute kracht van je auto niet zien, meer de grip van je banden, of het intressant is? nou
Op woensdag 11 juni 2003 22:38 schreef jozef444 het volgende:
mja erg leuk hard rijdendas nou iets wat me niet kan boeien (misschien ook wel omdat ie van mij niet zo'n scheurijzer is
) maar volgens mij is t een stuk vetter om een beetje driftend de bochtjes te pakken dan op een recht stukkie weg 200 + te blazen (als je dat op een bochtig stukje weg doet dan.... nou ja maar ff niet flamen
)
Let wel dat je de bocht niet uitvliegt, hé?
quote:ach die 340 van mij heeft toch een wegligging van niks dus dat doen we alleen maar als t erg rustig is (ohja ff ontopic kheb der al s 160 mee gereden en volgens mij kon ie nog wel wat harder maarja twas in nederland) nou kunnen jullie dat niet zo snel vinden maar kvin t een respectabele snelheid voor een 1400 motortje op 970 kg. hoekstaal
Op woensdag 11 juni 2003 22:39 schreef Scepsis het volgende:[..]
Maar dan laat je de brute kracht van je auto niet zien, meer de grip van je banden, of het intressant is? nou
Let wel dat je de bocht niet uitvliegt, hé?
quote:is goed nog ff een ander info'tje van mij een saab 900 uit 96 met 190 over de autobahn gejast en een octavia 1.9 tdi met 220 uber die deutschen landeswegen
Op woensdag 11 juni 2003 22:43 schreef Kreator het volgende:
Okay, ik was er zelf ook schuldig aan, maar laten we de slowchat een beetje beperken in dit topic....
quote:*kijkt naar Avatar*
Op woensdag 11 juni 2003 22:10 schreef Scepsis het volgende:
En het is toch echt een Audi dash...
quote:195 op de teller met mijn 1.4'tje en 970 kilo drooggewicht (never nooit dus. Laatst nog een standaard Tigra gemeten en die zat droog al op 1050 kilo of zo).
Op woensdag 11 juni 2003 22:43 schreef Kreator het volgende:
Okay, ik was er zelf ook schuldig aan, maar laten we de slowchat een beetje beperken in dit topic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |