de Bobo's
Jungle Diva in wording?
Waar rook is.....
Bikkel op de straat, maar in de jungle....
Zolang ie maar geen geiriteerd tandvlees krijgt!
lang leve de Zwemles! (en mathias)
mijn geduld raakt iig op ...
Wassenaar goes jungle?
Babe in de Bush Bush!
Ditmaal zonder Camper
ach ik ben toch werkeloos en heb niks te doen
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 10-06-2003 18:03]
quote:Zou je dan please, please, please kunnen vragen of die voice-over normaal wil doen?
In het vorige topic om 17:53 schreef basvant22 het volgende:
Nee, qua montage zitten we nu op aflevering 11, dus nog 9 te gaan.
quote:De manier waarop hij voorleest.....
Op dinsdag 10 juni 2003 18:01 schreef basvant22 het volgende:
APK, wat bedoel je met normaal? Zijn dat de overdreven texten of de manier waarop hij leest?
Echt niet normaal. Ik dacht dat we bij Big Brother 4 het ergste gehad hadden, maar dit slaat alles.
quote:het is idd net of ie uit de efteling geplukt is waar ie elke dag weer hetzelfde saaie boring mindkilling sprookje aan kindjes verteld
Op dinsdag 10 juni 2003 18:10 schreef basvant22 het volgende:
Mijn bedoeling van de voice over was deze:
Een stem die verhalend is en een soort "master" of "wizzard" effect heeft. Maar wellicht moet er wat meer cynisme in en moet ie wat meer casual?
als mathias dit in had gesproken was het zelfs al beter geweest
(vormt het ookk een beter geheel)
quote:Hij heeft ook Disney films gedaan dus je zit in de richting!
Op dinsdag 10 juni 2003 18:13 schreef Cybart het volgende:[..]
het is idd net of ie uit de efteling geplukt is waar ie elke dag weer hetzelfde saaie boring mindkilling sprookje aan kindjes verteld
als mathias dit in had gesproken was het zelfs al beter geweest
(vormt het ookk een beter geheel)
quote:Persoonlijk vind ik dat het drama bij de 'kandidaten' vandaan zou moeten komen en niet als suggestie door een opa die een sprookje voorleest.
Op dinsdag 10 juni 2003 18:10 schreef basvant22 het volgende:
Mijn bedoeling van de voice over was deze:
Een stem die verhalend is en een soort "master" of "wizzard" effect heeft. Maar wellicht moet er wat meer cynisme in en moet ie wat meer casual?
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk?
Valt het mee of tegen?
En waarom is er slechts ¤ 5000,- voor een goed doel te verdienen terwijl jullie in principe daar een veelvoud van verdienen?
Doe dan ¤100.000 of zo, nu lijkt het weer zo'n programma met 'sterren' die zichzelf promoten en een commerciele productiemaatschappij/omroep die het lekker uitmelkt en er fors aan verdient.....
quote:Qua drama ben ik met je eens, maar soms heb je gewoon een voice over nodig, maar we gaan ook minder aandikken. Text schrijver ontslagen.
Op dinsdag 10 juni 2003 18:21 schreef APK het volgende:[..]
Persoonlijk vind ik dat het drama bij de 'kandidaten' vandaan zou moeten komen en niet als suggestie door een opa die een sprookje voorleest.
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk?
Valt het mee of tegen?En waarom is er slechts ¤ 5000,- voor een goed doel te verdienen terwijl jullie in principe daar een veelvoud van verdienen?
Doe dan ¤100.000 of zo, nu lijkt het weer zo'n programma met 'sterren' die zichzelf promoten en een commerciele productiemaatschappij/omroep die het lekker uitmelkt en er fors aan verdient.....
Tja en qua goede doelen geld. Ik had ook 100.000 Euro in gedachten, maar helaas daar ga ik niet over.
quote:Dat was effe studeren.
Op dinsdag 10 juni 2003 18:34 schreef basvant22 het volgende:
p.s. kijkcijfers kunnen altijd hoger, maar het tijdstip is niet ideaal. Om 19:00 uur zitten de meeste mensen in onze doelgroep nog fijn in de file, waarna ze nog even de kinderen van de creche halen, AH binnen lopen en als ze thuiskomen is het programma al voorbij. Maar voor Yorin scoort het wel aardig. www.kijkonderzoek.nl
(Nooit naar gekeken. Brrr. Is dat niks voor die Huib Broos? )
Voice-over: "Na precies 9 maanden, 2 dagen en 31 minuten kwam de dappere Jamai dan toch naar buiten. Helaas moest hij met de tang gehaald worden en zal hij blijvend twee deuken in zijn hoofd behouden. Tegen de tijd dat hij paringsklaar is, zal hij vanwege deze beschadiging waarschijnlijk grote moeite krijgen om het zelfde kunststukje als zijn dappere ouders (John en Sheila) te volbrengen. etc."
en Danny & Horace zijn echt mega
Gaat namelijk best wel veel werk in zitten enzo.
quote:Het is allemaal nog niet zo moeilijk.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:32 schreef basvant22 het volgende:
Indiana Jones was gewoon omdat het een vrij lollige opdracht was, en niet heel moeilijk, beetje humor jongens!
De deelnemers zijn ook allemaal een beetje braaf. Hadden jullie Ratelband niet kunnen vragen, dan weet je dat er onderlinge spanning ontstaat.
Christine zal wel de volgende zijn die weg moet....
quote:Interessant! Laat ik je eerst eens vragen wat je zelf van het programma vindt nu het gemonteerd is. Voldoet het aan je verwachtingen?
Op dinsdag 10 juni 2003 17:40 schreef basvant22 het volgende:
Nou, ik werk wel bij Endemol en ik heb de regie gedaan van dit programma.
Wat bedoel je trouwens met lurken?Greetz
Meer Danny en Horace, minder Jimmy en Christine... Meer humor en minder eigengeilerij dus.
Meer inhoud per aflevering, en minder loos gezever. Van wat ik tot dusver gezien heb, krijg ik niet het idee dat ik iets mis... bouw wat meer spanning op, laat eens wat sadistische momenten zien, conflicten binnen de groep en tijdens het lopen... het is een beetje erg gezappig op dit moment. Iedereen loopt, niet echt boeiend, en om de zoveel minuten krijg je een erg motiverende toespraak van de deelnemers. Een toespraak die akelig gezappig overkomt: "ach het is zo'n sterke man, ja ik vind hem echt een winnaar!" jeweetwel, dat akleige "ik houd van de hele wereld zolang ik maar niet echt zeg wat er in me omgaat".
Je kunt me niet wijs maken dat op al het beeldmateriaal en op alle geluidsbanden de mensen vol enthousiasme en optimisme telkens over hun collegea praten. Roddels willen we, achterklap, haat, nijd, opmerkingen die onder de gordel zijn maar gefluisterd worden omdat die persoon voor hen loopt...
Het gedeelte "wat krijgen we vandaag te zien- na de reclame te zien- morgen te zien" lijkt evenveel tijd in beslag te nemen als wat we uiteindelijk te zien krijgen... en volgens mij zitten er bij de stukjes van "de volgende keer in Bobo's" vaak ook stukjes die slaan op afleveringen die pas twee afleveringen later plaatsvinden.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Roddels willen we, achterklap, haat, nijd, opmerkingen die onder de gordel zijn maar gefluisterd worden omdat die persoon voor hen loopt...
quote:Het zijn professionals, mensen die gewend zijn aan de aanwezigheid van camera's en microfoons, dus de kans daarop is m.i. kleiner. Tijdens de tochten zijn de meeste opmerkingen op de camera gericht.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Je kunt me niet wijs maken dat op al het beeldmateriaal en op alle geluidsbanden de mensen vol enthousiasme en optimisme telkens over hun collegea praten. Roddels willen we, achterklap, haat, nijd, opmerkingen die onder de gordel zijn maar gefluisterd worden omdat die persoon voor hen loopt...
Ik hoorde Inge Iepenburg als enige zeggen dat het ook wel lastig was dat die eeeh...dikke meneer (hoeheetienou???) de hele groep zo ophield. Ik kan me niet voorstellen er bij de rest van de groep hier en daar ook niet zo over werd gedacht...
En waarom zágen we Horace niet pissig uit de jungle komen en zeggen dat die dikke meneer twee attacks had gehad???? Had er mooi tussengemonteerd kunnen worden toen ze het er over hadden aan tafel toch??
mja...ik heb toch weer gekeken...dus jullie doen toch wel iets goed..
Ik heb vandaag voor de eerste keer gekeken. Aardig programma, maar die voice-over was iets waar ik me meteen aan irriteerde. Hij lijkt qua stem een beetje op een of ander beest uit een tekenfilm .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |