De rest, ja, Renault hè.
Mazda Xedos 6 met (home-made) 2.5i V6 Nergens te koop
En de 2.5i V6 (niet mooi opgepoetst overigens
)
quote:Mooi stuur.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:02 schreef RaTz het volgende:
Deze is op papier niet van mij (en heb dus ook niet de kosten, alleen het plezier), alleen ik heb ém mezelf wel toegeigend
.
M'n ouders zeggen ook altijd dat ik "mijn auto" even aan de kant moet zetten bijvoorbeeld.
Dus mag deze best hier in dit topic![]()
Mazda Xedos 6 met (home-made) 2.5i V6
Nergens te koop
[afbeelding]
En de 2.5i V6(niet mooi opgepoetst overigens
)
quote:Tsja, is een niet origineel (sport)stuurtje (wel mazda stuur). Normaal hoort er een airbag in te zitten, maar dat zit er nu dus niet meer in, door dat andere stuur.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:04 schreef Cyberdogg het volgende:[..]
Mooi stuur.
[Dit bericht is gewijzigd door RaTz op 10-06-2003 21:08]
quote:dies lekker he, die 2.5 van Mazda
Op dinsdag 10 juni 2003 21:02 schreef RaTz het volgende:
Deze is op papier niet van mij (en heb dus ook niet de kosten, alleen het plezier), alleen ik heb ém mezelf wel toegeigend
.
M'n ouders zeggen ook altijd dat ik "mijn auto" even aan de kant moet zetten bijvoorbeeld.
Dus mag deze best hier in dit topic![]()
Mazda Xedos 6 met (home-made) 2.5i V6
Nergens te koop
[afbeelding]
En de 2.5i V6(niet mooi opgepoetst overigens
)
quote:Juist
Op dinsdag 10 juni 2003 21:08 schreef vosss het volgende:[..]
dies lekker he, die 2.5 van Mazda
Kan niet wachten tot mijn "nieuwe" blok erin ligt
quote:zeker, nog een paar weekjes en dan word dat andere blok erin gegooid
Op dinsdag 10 juni 2003 21:09 schreef RaTz het volgende:[..]
Juist
En jij kan erover meepraten
En de in en uitlaatspruitstukken moeten omgezet worden van mn huidige blok naar dat "nieuwe" die ik voor weinig gekocht heb.
uit 97 met minder dan 90.000 gelopen
quote:Bij van Deijne hier verderop voor 1050 euro ofzo
Op dinsdag 10 juni 2003 21:11 schreef vosss het volgende:[..]
zeker, nog een paar weekjes en dan word dat andere blok erin gegooid
En de in en uitlaatspruitstukken moeten omgezet worden van mn huidige blok naar dat "nieuwe" die ik voor weinig gekocht heb.
uit 97 met minder dan 90.000 gelopen
quote:De Mercedes 280 SE automatic uit '71 van Captain_Chaos
Op dinsdag 10 juni 2003 18:14 schreef Captain_Chaos het volgende:[..]
Ik deponeer het verzoek bij iemand die weet hoe dat werkt...........
Komt goed!
En ja, tis een beauty !
zucht
quote:PERFECT!!!!
Op dinsdag 10 juni 2003 22:13 schreef ondeugend het volgende:[..]
De Mercedes 280 SE automatic uit '71 van Captain_Chaos
En ja, tis een beauty !
zucht
quote:Mooi he ? Ik mag hem alleen plaatsen en niet verkopen denk ik
Op dinsdag 10 juni 2003 22:15 schreef Darknezz het volgende:[..]
PERFECT!!!!
Dat is nog eens een apparaat zeg
SCHI-TE-REND
rijdt als een zonnetje
iets als dit:
en dan deze kleur:
ziet er standaard uit, maar is n monstertje
quote:idd bij van deijen gehaald ja voor 1150
Op dinsdag 10 juni 2003 21:12 schreef RaTz het volgende:[..]
Bij van Deijne hier verderop voor 1050 euro ofzo
Kun jij er de komende tijd weer tegenaan!
Trouwens, hoeveel had je huidige blok nou al gelopen dan?
Destijds reed ik nog zo'n 1000 km per week dus dat was wel rendabel (zeker omdat het er zwart inlag, dus goedkoop tanken en goedkopp wegenbelasting ) en daar heb ik denk ik toch zo'n 20 a 30 duizend km mee gereden met dat gas erin.
Dus daar heeft de motor zowieso al flink van geleden want het was evengoed altijd vol het gas erop
Anyway, dat nieuwe blok kan dus wel ff een tijdje vooruit
Opel Vectra 2.0i CD, bouwjaar nov 1990.
Alle opties, behalve airco...
Gekocht voor 2750 gulden
NU al zelf bijna 80.000 km in gereden (teller loopt tegen 250.000).
En hij rijdt nog super..
quote:Dankjewel!
Op dinsdag 10 juni 2003 22:15 schreef Darknezz het volgende:[..]
PERFECT!!!!
Dat is nog eens een apparaat zeg
SCHI-TE-REND
Ik poets er dus kennelijk niet voor niets zo hard op.
Ik zal eens een plaatje van de binnenkant schieten zodat het houten dashboard en het enorme stuur goed zichtbaar zijn.
Voor de volledigheid heeft de 'oude dame' een 6-in-lijn 2,8 liter motor met mechanische injectie, goed voor een top van rond de 200 km/h op de teller. Dat zal in echte kilometers dus ongeveer 185 km/h zijn. eigenlijk doet het er niet toe. Ik rijd er rustig mee maar het is wel een aardig detail voor een personenauto met de aerodynamische kenmerken van een gemiddeld streekziekenhuis. De cruise-factor kent geen gelijke en daar gaat het tenslotte allemaal om.
Dank aan Ondeugend voor het zo snel plaatsen van de foto.
(zo zit dat ongeveer met dat stuurwiel.....)
Nissan Primera uit 1996
nou ja, dit model en deze kleur. alleen die van mij heeft 15" lichtmetaal eronder
auto rijd als een speer maar moet alleen binnenkort naar de dealer. wil mijn caravan niet trekken (van 800kg) motortemperatuur zit dan bijna in het rood en 80 is de hoogst haalbare snelheid
toch een beetje gek voor een 2 liter 125pk motor
(caravan is wel in orde voor degenen die dachten dat het daar aan lag)
alle tips zijn welkom btw
quote:je mag niet eens harder dan 80 met n caravan
Op woensdag 11 juni 2003 08:13 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]Nissan Primera uit 1996
nou ja, dit model en deze kleur. alleen die van mij heeft 15" lichtmetaal eronder
auto rijd als een speer maar moet alleen binnenkort naar de dealer. wil mijn caravan niet trekken (van 800kg) motortemperatuur zit dan bijna in het rood en 80 is de hoogst haalbare snelheid
toch een beetje gek voor een 2 liter 125pk motor(caravan is wel in orde voor degenen die dachten dat het daar aan lag)
alle tips zijn welkom btw
quote:grapjas
Op woensdag 11 juni 2003 09:08 schreef djkoelkast het volgende:[..]
je mag niet eens harder dan 80 met n caravan
edit: en in het buitenland mag dat wel trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |