* speedcore zet in elke hoek rattengif, konijnestrikken en laat de fretten los
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
that`s the life
ZZZZZZZZZZ
*snurk*
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 01:35 schreef Loedertje het volgende:
*klop*klop*
* SCHOP* *SCHOP*
Zow, klein mormell, even goed luisteren naar je nieuwe baas, dus ff kappen met de boel onderpissen en even goed die donsoren open zetten. Tenminste als je niet terug wilt naar de vuilnisbelt.
Goed, mormel, alles, maar dan ook alles wat harig, knuffelig, poezelig, klein, onschuldig en vertederend eruitziet en wat zich hier naar binnen heeft gewerkt is vanaf nu je grootste vijand. Het maakt me niet uit wat je doet, als je er maar voor zorgt dat die haarballen geen last meer berzorgen
owja, en kijk uit met de spiegel, dat ben je zelf. Ik dacht ik zeg het maar even, voordat je jezelf te pletter stromloopt op je eigen spiegelbeeld
(knaag)
*jaaaaaaa eten eten eten eten hhhhhhhngggg jaaaaaa knijnen eten hnng aaaah knijntjes overal eten eten eten*
(kauw kauw kauw kauw)
*hhnnnggg meer knijntjes hhhhh aaaaagh knijntjez eten*
amfetamine door het voer van een manische fret prakken
Hij mag me wel, hij blijft maar om mijn benen heen rennen....
Ga es effe een bakkie zetten voor je ome Zaggy!
* Brood uit jaszak pakt
Yech! Beschimmeld. * Weg gooit
En heb je ook een boterham ofzo voor me? Ik barst van de honger.
Hebt U misschien een bijdrage voor de bouw van een plaatselijke synagoge????
Mijn moe.... umh Mozes zei altijd: "het is beter te geven, dan te ontvangen".....
Beter te geven dan te ontvangen? Geef maar hier dat ding, joch!
* Collectebus uit robbits handen pakt
Ga jij maar eens even een heitje voor een karweitje verdienen.
Doggie hier moet nodig uitgelaten worden. Ik krijg de zenuwen van dat beest!
Kijk, hij vindt je aardig.... hij springt al de hele tijd enthousiast tegen je op.
* Robbit met ballOfur het hek uitduwt
* Robbit gooit stuk vlees richting Noorden ..... en rent richting Zuiden
terwijl hij denkt....."op deze manier zal de roadmap to peace nooit een succes worden..... its '40-'45 all over again....
" hmm die synagoge zal nog ff moeten wachten......(nou ja Rome was óók niet in één dag gebouwd, niet waar!!)
* Gelet op het antisemitische karakter, die dit topic dreigt aan te nemen, vraagt Rabbij zich af of een SLÓÓÓÓÓÓÓÓTJE'!!!!!! niet op z'n plaats zou zijn......... (hint voor Pluisje!!!!!)
Mmm... Is ie er weer?
Grappig fretje, zou die ook tegen een klein beetje vergif kunnen?
Die Speedcore is immers nooit mijn grote vriend geweest...
quote:* Voorzichtig hapje neemt....... reutelt nog wat, in de trant van
Op vrijdag 13 juni 2003 00:10 schreef Ali Salami het volgende:Grappig K*****, zou die ook tegen een klein beetje vergif kunnen?
Deze mededeling wordt gedaan op last van de Fok!Authoriteiten: "Nee.... lieve kijkbuis-kinders, dit is niet echt hoor!! De acteur die Robbit speelde..... krijgt nu uitbetaalt en gaat gewoon naar huis"
[Dit bericht is gewijzigd door robbit op 14-06-2003 14:27]
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 11:56 schreef ZigZagWanderer het volgende:
* Brood uit jaszak paktYech! Beschimmeld. * Weg gooit
quote:Geen wonder. Wat moet hij ook met gezagsdragers?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:10 schreef Ali Salami het volgende:
Die Speedcore is immers nooit mijn grote vriend geweest...
quote:Dat had de acteur mooi gedroomd!! * Deur sluit *klik*
Op zaterdag 14 juni 2003 13:48 schreef robbit het volgende:
Deze mededeling wordt gedaan op last van de Fok!Authoriteiten: "Nee.... lieve kijkbuis-kinders, dit is niet echt hoor!! De acteur die Robbit speelde..... krijgt nu uitbetaalt en gaat gewoon naar huis"
Maar eens voer voor dat beest neerzetten. Katteblikkies? Amvitamientjes? * Voerbak vult*
* Twee glazen whiskey inschenkt.... Theetijd!!
* Lui onderuit zakt Hmmm.... weer die vreemde gons....
Tijd om plannen te maken.....
Omdat men lering had getrokken uit het "geweldadige" verleden, werd in eerste instantie besloten tot een "low profile"-aanpak.
Om de besluitvorming enige structuur te geven, werd een projectgroep opgericht, onder de welluidende naam: "De Fungi Unite Centrale Kadergroep" (kortweg: FUCK).
FUCK bestond uit een centrale stuurgroep, die een 3001-tal kerngroepen aan moest sturen, en de opgeleverde Producten moet goedkeuren, na revisie door een overkoepelende toetsingscommissie....Elk van de kerngroepen, kon op zijn beurt qua "input" en advies terugvallen op 233.001 klankbordgroepen. Besluitvorming, binnen de klankbordgroepen, zou op democratische wijze plaatsvinden, waarbij diverse sub-commissies één en ander zouden faciliteren.
Deze heldere en transparante opzet beoogde voor elk besluit een breed draagvlak te creëren binnen de populatie, zodat de stammentwisten van weleer niet meer zouden optreden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |