Ik schreef dit Vriendin wil mee naar salou. Hoe voorkom ik dat? : Ik ga naar Salou en mijn vriendin wil mee. Alleen daar heb ik geen zin in. We hebben pas 18 maanden, ik ga dus liever met mijn vrienden. Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans ) en dat ik haar niet kwijtwil (dat is ook zo) Alleen wat is een goede smoes zodat ze niet meegaat?
Nu krijg allemaal vervelende reacties terwijl ik zeker weet dat iedereen ook zonder vriendin naar salou wil met vrienden om lekker te beesten. Lekker hyporcriet. Ik bliif haar trouw wordt niet verliefd op een ander. En wat er verder gebeurd zie ik wel.
quote:je word steeds liever. zon lieve jongens als jij \"mag\" gewoon op zon manier met meiden omgaan. respectlose mongool, want denk je nou zelf!?
Op maandag 9 juni 2003 15:48 schreef Hunk het volgende:[..]
Ik geef ook cadootjes.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:50 schreef Hunk het volgende:
Nog een poging:Alleen wat is een goede smoes zodat ze niet meegaat?
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:23 schreef Realzm het volgende:
Je bent al genoeg afgezeikt (hoewel het niet genoeg kan zijn) dus dan zal ik je maar een fatsoenlijke afzegreden geven..
Zeg dus gewoon dat jij en je vrienden liever een 'boys-night-out' vakantie willen. Dat is de waarheid en zo zeg je het nog vrij vriendelijk.Ikzelf hoop wel dat ze je doorheeft en flink hard dumpt, aangezien je haar niet waardig bent...
quote:En jij twijfelt er niet aan of het normaal is, als bijna 100% van de reacties op jouw verhaaltje negatief is?
Nog een poging:Ik schreef dit Vriendin wil mee naar salou. Hoe voorkom ik dat? : Ik ga naar Salou en mijn vriendin wil mee. Alleen daar heb ik geen zin in. We hebben pas 18 maanden, ik ga dus liever met mijn vrienden. Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans ) en dat ik haar niet kwijtwil (dat is ook zo) Alleen wat is een goede smoes zodat ze niet meegaat?
Nu krijg allemaal vervelende reacties terwijl ik zeker weet dat iedereen ook zonder vriendin naar salou wil met vrienden om lekker te beesten. Lekker hyporcriet. Ik bliif haar trouw wordt niet verliefd op een ander. En wat er verder gebeurd zie ik wel.
quote:Ik ga samen met mijn vrienden. Alleen Mieke hoef ike r niet bij te hebben.
Op maandag 9 juni 2003 15:51 schreef Briefcase het volgende:
wie gaat er wel of niet mee naar Salou " komen
Goud/kleden/een nieuw fornuis?
quote:
gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans )
[Dit bericht is gewijzigd door daNpy op 09-06-2003 15:53]
Maar volgens mij dring dat niet helemaal tot meneer "Hunk" door.
quote:Nee ik hoop op een normaal antwoord en respect.
Op maandag 9 juni 2003 15:51 schreef nozem het volgende:
volgens mij is topicstarter zelf ook op wat vermaak uit, is het niet?
Of je samen of apart met vrienden op vakantie gaat, dat is je eigen zaak en dat moet ieder stel lekker voor zichzelf weten. Het is alleen nogal triest dat je van plan bent om vreemd te gaan. Je zeurt alleen maar dat ze zo jaloers is en je niet vertrouwt, maar daar heeft ze volgens mij ook alle reden toe.
quote:verliefd worden op een ander DAT kan pas per ongeluk gebeuren, we zouden allemaal WEL respect voor je op kunnen brengen als je je dan in zou kunnen houden... Maar zeggen dat je NIET verliefd zou worden en dan wel ziet wat er gaat gebeuren? lul dat je er bent
quote:Nu kan je ook al voor iedereen denken
Nog een poging:Ik schreef dit Vriendin wil mee naar salou. Hoe voorkom ik dat? : Ik ga naar Salou en mijn vriendin wil mee. Alleen daar heb ik geen zin in. We hebben pas 18 maanden, ik ga dus liever met mijn vrienden. Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans ) en dat ik haar niet kwijtwil (dat is ook zo) Alleen wat is een goede smoes zodat ze niet meegaat?
quote:Dat ik niet verliefd wordt op een ander en verder zien ik wel.
Op maandag 9 juni 2003 15:52 schreef daNpy het volgende:
Waar slaat dit precies op:
quote:Respect moet je verdienen kerel, en dat verdien je niet op deze manier!
Op maandag 9 juni 2003 15:52 schreef Hunk het volgende:[..]
Nee ik hoop op een normaal antwoord en respect.
quote:Op die paar normale suggesties, voorstellen en vragen reageer je ook niet.
Op maandag 9 juni 2003 15:52 schreef Hunk het volgende:[..]
Nee ik hoop op een normaal antwoord en respect.
quote:Dat valt mij ook altijd op ja, dat sommige mensen schijnen te weten wat iedereen eigenlijk stiekem zou willen...
Op maandag 9 juni 2003 15:53 schreef LKP het volgende:
Nu kan je ook al voor iedereen denkenSommige mensen kennen verantwoordelijkheidsgevoel. Die gaan dan niet her en der lopen neuken terwijl hun vriendin thuis zit. Dat jij het daar niet mee eens bent, moet je lekker zelf weten. Maar dat betekent niet dat 'iedereen' hypocriet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |