Er wordt hier, heel jammer, maar door een klein groepje mensen gepost en we missen die ene mod die het forum leven inblaast.
Het is zo jammer dat dit forum allen een soort leesforum is en dus nooit hoog in de stats zal staan.
K&L is ook een lief en aardig forum met allerlei lieve mensjes, die hier ook al posten, dus wat dat betreft zal er weinig veranderen.
Jullie nog een gouden tip?
Anders gaan we het van de week samenvoegen.
quote:Bedoel je dat ik mod mag worden?
Op maandag 9 juni 2003 14:11 schreef yvonne het volgende:
Binnen de crew gaan steeds meer stemmen op om C&H bij K&L onder te brengen.Er wordt hier, heel jammer, maar door een klein groepje mensen gepost en we missen die ene mod die het forum leven inblaast.
Het is zo jammer dat dit forum allen een soort leesforum is en dus nooit hoog in de stats zal staan.K&L is ook een lief en aardig forum met allerlei lieve mensjes, die hier ook al posten, dus wat dat betreft zal er weinig veranderen.
Jullie nog een gouden tip?
Anders gaan we het van de week samenvoegen.
on topic: Misschien moet je wat banners/links plaatsen op frontpage of op Cultuur en Historie sites?
quote:Leg me eens uit waarom niet?
Op maandag 9 juni 2003 14:17 schreef TimmyAsd het volgende:
tja, op zoek gaan naar een mod denk ik dan, tis niet echt leuk als C&H samengaat met een ander forum...
quote:dat is wel zo, maar ik zie ook veel verschillen in de 2 fora
Op maandag 9 juni 2003 14:17 schreef yvonne het volgende:[..]
Leg me eens uit waarom niet?
Ik zie veelal dezelfde posters in beide fora.
quote:C&H heeft toch iets speciaals.
Op maandag 9 juni 2003 14:17 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat Wile_E_Coyote dit forum een nieuw leven kan inblazen.
quote:en ik wil 8 hectare grond in frankrijk + een paar miljoentjes.
Op maandag 9 juni 2003 14:17 schreef pekel het volgende:
Ik wil gerust mod worden op C&H, geen probleem hoor.
quote:Een mod die topcs opent, discussies levend houd, op zoek gaat naar nwe onderwerpen,
Op maandag 9 juni 2003 14:18 schreef TimmyAsd het volgende:
maarehh wat wil je dan dat een extra mod er aan gaat doen, wat zie jij in nieuw leven inblazen?
Dit gaat niet echt samen met C&H, er zijn mensen die bijna altijd in C&H zitten en niet meer weg willen, dan lijkt het zonde om C&H in K&L te dompelen.
quote:precies, dus ga op zoek naar een mod, zijn vast wel mensen voor te vinden...
Op maandag 9 juni 2003 14:19 schreef pekel het volgende:
Kunst & Literatuur:
"Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst en boeken."Dit gaat niet echt samen met C&H, er zijn mensen die bijna altijd in C&H zitten en niet meer weg willen, dan lijkt het zonde om C&H in K&L te dompelen.
quote:Geen idee nog
Op maandag 9 juni 2003 14:20 schreef Sidekick het volgende:
Wat wordt de nieuwe naam? "Cultuur"? Of wordt het CH&KL?
Maar de forum omschrijving zou ook anders worden
quote:Dus jullie (crew) weten al zeker dat C&H weggaat?
Op maandag 9 juni 2003 14:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Geen idee nog
quote:maar hoe zit het met de lurkers. Ik lurk bijvoorbeeld nooit in K&L als ik ze voorbij zie komen in de AT, tenzij het me echt enorm boeit, maar in C&H doe ik dat veel sneller. Daarnaast lijkt het me een beetje moeilijk om er een mooi geheel van het subforum te maken.
Op maandag 9 juni 2003 14:17 schreef yvonne het volgende:[..]
quote:Let op het woordje "zou"
Op maandag 9 juni 2003 14:24 schreef pekel het volgende:[..]
Dus jullie (crew) weten al zeker dat C&H weggaat?
quote:Een nieuwe mod zou niets uithalen. Ander fora kunnen meestal rekenen op iets uit de actualiteit, bij C&H gaat dat wat minder lukken. En als een forum afhankelijk is van de mod, dan zegt dat genoeg...
Op maandag 9 juni 2003 14:21 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
precies, dus ga op zoek naar een mod, zijn vast wel mensen voor te vinden...
quote:Tsja, Kunst en Literatuur is eigenlijk een onderdeel van de cultuur. Geschiedenis ook. Ik heb me wel eens afgevraagd, waarom dat gescheiden is. Maar dat heb ik ook met de indeling van de Index.
Op maandag 9 juni 2003 14:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Geen idee nog
[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 09-06-2003 14:31]
quote:Toen stond het idd ook al op de nominatie om te verdwijnen.
Op maandag 9 juni 2003 14:31 schreef Meneer_Aart het volgende:
Is er niet een tijd geweest dat het nog veel slechter liep? (voordat Politiek erbij kwam en weer verdween?)
Wat ik begrijp is dat er niet veel gepost wordt, maar wel veel gelezen? Er wordt volgens mij weinig gerelt dus wat is het probleem?
Het lijkt me sterk dat het te maken heeft met kosten o.i.d.!
Samenvoegen zou natuurlijk kunnen maar dan als hoofdnoemer: Cultuur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |