quote:Nee, was een serieuze vraag. Je begraaft wat asbest in de grond, je stopt wat in de muur of in het dak en belt de gemeente.
Op zondag 8 juni 2003 19:38 schreef milagro het volgende:
sarcasme![]()
![]()
quote:Precies, geluid willen we, anders geloven we het niet meer.
Op zondag 8 juni 2003 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Nu écht kappen met die plaatjes, mensen.
quote:Nee nee nee.
Op zondag 8 juni 2003 19:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
Asbest?
quote:Ja.. denk eens aan de overlast die ze veroorzaken!
Op zondag 8 juni 2003 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Nu écht kappen met die plaatjes, mensen.
*metvingertjezwaait*
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:39 schreef Kwark het volgende:
Ga varkens houden in je achtertuin.
-- Edit --
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-06-2003 20:18]
quote:Wat bedoel je Milagro?
Op zondag 8 juni 2003 19:35 schreef milagro het volgende:grappig dat harde muziek wél asociaal is als het Vianen betreft
dan gaat het motto Leven en laten leven niet op ineens
Zit je 1 middagje een gebed op het gras te vergelijken met meerdere dagen per week muziekoverlast?
Topic heropent. Bagger weggehaald. Hou het enigzins ON-Topic graag? Danku.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-06-2003 20:03]
quote:precies 1 middagje harde muziek tijdens het bidden, dan moet je niet zeiken, maar dagelijks harde muziek
Op zondag 8 juni 2003 19:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat bedoel je Milagro?
Zit je 1 middagje een gebed op het gras te vergelijken met meerdere dagen per week muziekoverlast?
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
![]()
-- Edit --
kan dat ook met wat plakken rauwe ham, da's niet zo bewerkelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-06-2003 20:18]
Overigens stonden er net weer een stuk of 8 buiten te loeren, maar ik was net te laat met de cam. .
stel je toch niet zo aan, Kreator
hoe kun je nou overlast hebben, het is mijlenver verwijderd van je huis...
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 08-06-2003 20:20]
quote:Ja er is nog wel een heel verschil tussen 1 dagje overlast of 300 dagen per jaar. Of kun jij helemaal niets aan?
Op zondag 8 juni 2003 20:12 schreef milagro het volgende:precies 1 middagje harde muziek tijdens het bidden, dan moet je niet zeiken, maar dagelijks harde muziek
quote:jezus man, ik was niet serieus, okay... pffffffft..
Op zondag 8 juni 2003 20:20 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja er is nog wel een heel verschil tussen 1 dagje overlast of 300 dagen per jaar. Of kun jij helemaal niets aan?
En waar zijn de massa's rokende turken die agressief in de lens kijken?
Had ik me daaaar nu op verheugd? Die stomme winkelwagentjes?
quote:Jij *loert* toch ook?
Op zondag 8 juni 2003 20:16 schreef Kreator het volgende:Overigens stonden er net weer een stuk of 8 buiten te loeren, maar ik was net te laat met de cam.
.
Overigens ben ik wel benieuwd naar het geluid..
quote:Achter mijn huis is van mij en van de benedenbuurman (makelaar).
Op zondag 8 juni 2003 20:22 schreef jerney het volgende:
Maar van wie IS de "tuin" nu preciesEn waar zijn de massa's rokende turken die agressief in de lens kijken?
Had ik me daaaar nu op verheugd? Die stomme winkelwagentjes?
quote:kzou niet weten hoek dat op moet nemen. Kan maximaal 15 seconden video opnemen en het geluid van mijn digicam is niet je van het.
Op zondag 8 juni 2003 20:24 schreef Loedertje het volgende:[..]
Jij *loert* toch ook?
Overigens ben ik wel benieuwd naar het geluid..
quote:Maar dan begrijp ik niet waarom er uberhaupt een deur zit.. als ze niets in de.. ehm.. tuin
Op zondag 8 juni 2003 20:30 schreef Kreator het volgende:[..]
Achter mijn huis is van mij en van de benedenbuurman (makelaar).
Geluidsoverlast is erger dan het roken. Dat doen ze alleen als het warm is en aangezien het keihard regende, stond er niemand buiten. Normaal staat de deur ook wagenwijd open....
quote:Dus je had het al geprobeerd, maar die enorme geluidsoverlast was niet te horen op het filmpje?
Op zondag 8 juni 2003 20:31 schreef Kreator het volgende:[..]
kzou niet weten hoek dat op moet nemen. Kan maximaal 15 seconden video opnemen en het geluid van mijn digicam is niet je van het.
quote:Vind ik ook niet zo gek.
Op zondag 8 juni 2003 20:30 schreef Kreator het volgende:Normaal staat de deur ook wagenwijd open....
Denk dat het daarbinnen behoorlijk warm wordt als je daar met een paar man binnen zit en de zon schijnt op het dak.
quote:Dat begrijp ik ook niet. Misschien is het een nooduitgang, die verplicht is.
Op zondag 8 juni 2003 20:32 schreef jerney het volgende:[..]
Maar dan begrijp ik niet waarom er uberhaupt een deur zit.. als ze niets in de.. ehm.. tuin
.. te zoeken hebben.
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:33 schreef jerney het volgende:[..]
Dus je had het al geprobeerd, maar die enorme geluidsoverlast was niet te horen op het filmpje?
quote:Tevens is het ook nog een keer een moskee ofzo. Ik snap gewoon niet dat als ze die deur openhebben, ze de muziek niet zachter zetten en de tv op een normaal volume. Ik heb het vaak genoeg gevraagd.
Op zondag 8 juni 2003 20:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
Vind ik ook niet zo gek.
Denk dat het daarbinnen behoorlijk warm wordt als je daar met een paar man binnen zit en de zon schijnt op het dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |