7 dagen per week hetzelfde clubje heren. 7 dagen per week de deur open. 7 dagen per week hoor je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat het geschreeuw, de pooltafel, het voetbal op tv met turks commentaar en het allerergste: Die eeuwige kloterige turkse jank & zeikmuziek. Bah, wat een lijers. Ik vraag me werkelijk af of die mensen nix beters te doen hebben, dan daar de godganse dag te lopen lanterfanten... .
...en als je er wat van zegt dan krijg je onbegrip. Ja meneer, wij moeten de deur openhebben voor frisse lucht en die muziek staat zacht. Yeah rite. Ik denk dat mijn moeder maar bij me moet komen intrekken, want zodra die der gezicht laat zien gaat de deur tenminste dicht. Men duld tenslotte geen vrouwen in de buurt van de hoogstaande culturele sociëteit. .
quote:Natuurlijk, ze zijn allemaal slecht.
Op zondag 8 juni 2003 18:26 schreef Martijn23 het volgende:
-- Edit --
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-06-2003 18:29]
Heel hard reggea aan, aan de whiskey enzo....
Ik vind het wel leuk te zien dat mensen zich zo vermaken, ik stoor me er niet aan
quote:Agree, maar dan wel respect voor dat kutvolk
--Edit--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-06-2003 18:30]
quote:lol ben de kutpolitie dan, je mag geen herrie maken van 10 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends ofzo
Op zondag 8 juni 2003 18:25 schreef Kreator het volgende:
Achter mijn huis zit een turkensoos. Niks mis mee zou je zeggen. Nee dat klopt, als ze zich es fatsoenlijk zouden gedragen en rekening zouden houden met de buurt.7 dagen per week hetzelfde clubje heren. 7 dagen per week de deur open. 7 dagen per week hoor je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat het geschreeuw, de pooltafel, het voetbal op tv met turks commentaar en het allerergste: Die eeuwige kloterige turkse jank & zeikmuziek. Bah, wat een lijers. Ik vraag me werkelijk af of die mensen nix beters te doen hebben, dan daar de godganse dag te lopen lanterfanten...
.
...en als je er wat van zegt dan krijg je onbegrip. Ja meneer, wij moeten de deur openhebben voor frisse lucht en die muziek staat zacht. Yeah rite. Ik denk dat mijn moeder maar bij me moet komen intrekken, want zodra die der gezicht laat zien gaat de deur tenminste dicht. Men duld tenslotte geen vrouwen in de buurt van de hoogstaande culturele sociëteit.
.
quote:Nee, alleen de generalizerende Turk.
Op zondag 8 juni 2003 18:27 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Natuurlijk, ze zijn allemaal slecht.
quote:Binnen 1 minuut al een compleet ongenuanceerde generaliserende opmerking
--Edit--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-06-2003 18:30]
quote:Soms hebben mensen niets beters te doen dan zich de gehele dag ergeren aan hun buren
Ik vraag me werkelijk af of die mensen nix beters te doen hebben, dan daar de godganse dag te lopen lanterfanten....
Gesprek aangaan.. al dan niet vergezeld met politie om de overlast op te lossen.
(Met gevaar voor eigen leven)
quote:En dat te ventileren op het internet.
Op zondag 8 juni 2003 18:29 schreef Loedertje het volgende:[..]
Soms hebben mensen niets beters te doen dan zich de gehele dag ergeren aan hun buren
quote:Dat helpt niet. Die komen langs en zeggen er wat van. Turkensoos is een dag rustig en dan gaat het weer vrolijk verder. Is al vaker geprobeerd dus.
Op zondag 8 juni 2003 18:29 schreef Blaze85 het volgende:[..]
lol ben de kutpolitie dan, je mag geen herrie maken van 10 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-06-2003 18:32]
quote:Waarom met gevaar voor eigen leven?
Op zondag 8 juni 2003 18:30 schreef Bastard het volgende:
Gesprek aangaan.. al dan niet vergezeld met politie om de overlast op te lossen.(Met gevaar voor eigen leven)
quote:Precies
Op zondag 8 juni 2003 18:30 schreef SunChaser het volgende:[..]
En dat te ventileren op het internet.
Zie ik iets over het hoofd of is dit serieus?
quote:Het is serieus
Op zondag 8 juni 2003 18:31 schreef jerney het volgende:
Zie ik iets over het hoofd of is dit serieus?
quote:Door het lint gaan, zwaaien met je armen en een vieze bek trekken (Citroen snoepjes helpen). Of een Sjovel huren bij de plaatselijke ijzerwarenwinkel.
Op zondag 8 juni 2003 18:30 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat helpt niet. Die komen langs en zeggen er wat van. Turkensoos is een dag rustig en dan gaat het weer vrolijk verder. Is al vaker geprobeerd dus.
quote:Ja óf je zoekt een vriendin
Ik denk dat mijn moeder maar bij me moet komen intrekken, want zodra die der gezicht laat zien gaat de deur tenminste dicht. Men duld tenslotte geen vrouwen in de buurt van de hoogstaande culturele sociëteit..
quote:Jij bent zeker nooit een generalizerende Turk tegen gekomen?
Op zondag 8 juni 2003 18:31 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waarom met gevaar voor eigen leven?
quote:Oh
Op zondag 8 juni 2003 18:31 schreef Loedertje het volgende:[..]
Het is serieus
Naja.. aansteller dan
Ga eens gezellig erheen en interesseer je eens in je medemens *grin*
quote:Dat zal het zijn. Ik wil jou wel es horen als je rustig op je balkonnetje zit en je kunt je muziek niet meer horen omdat er 10 turken in je achtertuin staan te roken en je aan te loeren, met het geschal van Fc Voetbalvereniging 1 tegen 2 op de achtergrond of die heerlijke jankmuziek die dag in dag uit je woonkamer binnengalmt.
Op zondag 8 juni 2003 18:29 schreef Loedertje het volgende:[..]
Soms hebben mensen niets beters te doen dan zich de gehele dag ergeren aan hun buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |