abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10950529
Tja...

Nou heb ik echt een super goede vriendin waar ik super goed mee kan praten en ik leuke dingen mee kan doen!
Ik ken haar al best een lange tijd en als iemand van ons problemen heeft helpen we elkaar altijd goed

Nou hebben we de laatste tijd wat meer contact en slapen we soms wel eens bij elkaar. Erg gezellig en we kijken zo nu en dan een filmpje!~
Nou is het echt een schat van een meid en ziet er ook leuk uit.

Alleen tja, de kans dat ik met haar zou zoenen is er natuurlijk wel. Jong, wild, gek, slapen bij elkaar enz enz

Alleen de kans dat je hierom ruzie krijgt is natuurlijk aanwezig...

Heeft iemand hier ervaringen mee??

pi_10950561
quote:
Ja, om een lang verhaal kort te maken: wou dat het nooit gebeurd was. Beste vriend:

't Zou natuurlijk ook tot een relatie kunnen leiden ......

*houdt van Nexhil*
  zaterdag 7 juni 2003 @ 16:54:27 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_10950577
Erikje, ik weet uit ervaringen dat het alle kanten opkan.

Je kan het letterlijk verneuken, en dat blijft heel lang pijn doen, maar je kan ook de beste tijd van je leven hebben. Zoiets is vantevoren heel lastig te zeggen... Maar ik zou er gewoon voor gaan... Ti's een gokje, maar dit soort gokjes houden het leven leuk.

Ik ga naar huis.
pi_10950580
suc6, zelf geen ervaring mee
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 16:55:52 #5
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10950597
Been there, done that, liked it..
Kans is erg groot dat je daarna alsnog meestal *iets* krijgt.. Relatie en ruzies zijn dus niet uitgesloten..
-
  zaterdag 7 juni 2003 @ 16:58:14 #6
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_10950621
tja, het hangt ervan af of je echt verliefd op haar bent en een relatie wil, of dat je liever gewoon vrienden blijft. In dat laatste geval zou ik me maar gewoon inhouden want grote kans dat er dan scheve gevoelens ontstaan
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_10950676
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 16:50 schreef flat_erik het volgende:
-bla-
Tja, als jullie contact toch zo open is, kun je dat misschien gewoon benoemen naar haar toe?

of niet natuurlijk

FTW!
  zaterdag 7 juni 2003 @ 17:05:10 #8
38354 pinkeltje0912
visit kaspersfunpage.com
pi_10950701
Waarom zou er wat moeten gebeuren. Wat jij daar opnoemt doe ik ook met een goed vriendin van me...maar ik zie me nou nog niet zoenen met der enzo.

Je kan ook gewoon vrienden zijn en deze dingen doen. Het hoeft dus niet te betekenen dat ze wat met je wil ofzo....

Lekker hoor zo een spijker in je neus......moet je ook maar is proberen :)
  zaterdag 7 juni 2003 @ 17:06:57 #9
619 pierce
We hebben een P.....
pi_10950732
Yep, na een avondje carnavallen met een goede vriendin nog even flink doorgefeest! Oh ja en een paar weken later nog een keer, gewoon omdat we allebei ontzettend geil waren
We zijn nog steeds goede vrienden en zien er beide de humor wel van in.
pi_10950868
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 17:05 schreef pinkeltje0912 het volgende:
Waarom zou er wat moeten gebeuren. Wat jij daar opnoemt doe ik ook met een goed vriendin van me...maar ik zie me nou nog niet zoenen met der enzo.

Je kan ook gewoon vrienden zijn en deze dingen doen. Het hoeft dus niet te betekenen dat ze wat met je wil ofzo....

idd, ik doe dit ook heel vaak met 2 goedee vrienden van me, maar ik hoef voor de rest ook niets met ze. Moet je altijd sex hebben met iemand als je goed met elkaar om kunt gaan en bij elkaar blijft slapen

als je niet verliefd op der bent kun je toch ook gewoon vrienden blijven en doen wat je nu ook doet?

zaterdag 7 juni 2003 @ 17:17:16 #11
44906 merino
World of Sleepers
pi_10950912
Hou het nou maar gewoon bij goede vriendschap
heb je veel meer aan en er zijn genoeg andere leuke meisjes voor relaties
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 17:24:16 #12
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_10951029
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 16:50 schreef flat_erik het volgende:
Tja...

Nou heb ik echt een super goede vriendin waar ik super goed mee kan praten en ik leuke dingen mee kan doen!
Ik ken haar al best een lange tijd en als iemand van ons problemen heeft helpen we elkaar altijd goed

Nou hebben we de laatste tijd wat meer contact en slapen we soms wel eens bij elkaar. Erg gezellig en we kijken zo nu en dan een filmpje!~
Nou is het echt een schat van een meid en ziet er ook leuk uit.

Alleen tja, de kans dat ik met haar zou zoenen is er natuurlijk wel. Jong, wild, gek, slapen bij elkaar enz enz

Alleen de kans dat je hierom ruzie krijgt is natuurlijk aanwezig...

Klinkt bekend
Het probleem is de vrees haar kwijt te raken als vriendin als het minder gaat, althans dat is het voor mij geweest tot nu toe. Ik heb er tot nu toe twee keer bewust voor gekozen om 'gewoon' maar vrienden te blijven, soms krijg je daar spijt van en op andere momenten voelt het weer goed...

De paradox is dat je dat eigenlijk ook hebt als je een meisje pas beter leert kennen als je out of the blue een relatie begint met'n leuke meid. Dan leer je elkaar wat later goed kennen en dan naderhand het bekende gezeur omtrent 'maar we blijven vrienden' als men met slaande ruzie uit elkaar gaat

Het is gewoon een afweging maken denk ik, als je de vriendschap belangrijker vind houd daar dan aan vast. OTOH, een gokje wagen kan soms geen kwaad. Het hangt eigenlijk helemaal van de persoon af die zowel jij als zij is

succes iig.

Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_10951266
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 17:17 schreef merino het volgende:
Hou het nou maar gewoon bij goede vriendschap
heb je veel meer aan en er zijn genoeg andere leuke meisjes voor relaties
Dat is waar! Maar tja... als je er naast ligt
  zondag 8 juni 2003 @ 10:40:46 #14
55900 GM
vind ik dan toch
pi_10960401
Yep, ervaring mee, ik woon er nu mee samen.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  zondag 8 juni 2003 @ 10:49:02 #15
53359 PeterRabbit
moraalridster
pi_10960510
het ligt aan jullie beiden. ALs jullie beiden weten dat er niks mee bedoeld wordt en jullie tog zulke goede vrienden zijn en ckr weten dat het niets zou schaden..
Bij mij heeft het juist onze band alleen maar versterkt
Op maandag 28 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Incrowd is slecht.
pi_10962270
quote:
Op zondag 8 juni 2003 10:40 schreef GM het volgende:
Yep, ervaring mee, ik woon er nu mee samen.
Hmm dat is meteen weer het andere uiterste.
Misschien slaap ik vanavond weer bij haar
pi_10962579
ik heb gezoend met een vriend van mij... en daarna zelfs even een relatie gehad maar het werkte niet..

Daarna elkaar even wat minder gezien, vooral omdat hij mij nog leuk vond. Maar nu is alles weer helemaal top!

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 8 juni 2003 @ 16:39:04 #18
57396 Me_freak
No problem at all!!
pi_10966392
Suc6 ermee je slaat jezelf alleen 10 voor de kop als het mis gegaan is
Tis wat
pi_10973514
Amuseer je Erik.
Draag een condoom.

.

zondag 8 juni 2003 @ 23:24:56 #20
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_10975303
Gewoon voor gaan en maar zien waar het schipt strandt. Of niet. Zoals hierboven al gezegd: gokjes nemen maakt het leven leuk.
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_10983159
Mensen.. niks gebeurt!
Gezellig hier ff gemenseergerjeniet en daarna zaadfilm gekeken! Uurtje of 2 richting bed en elkaar nog ff gemasseerd

Erg gezellig en maby maar goed dat we niks hebben gedaan!

pi_10983234
Ach, in de VS schijnt het tegenwoordig een 'vriendendienst' te zijn voor meisjes om jongens te pijpen.

wanneer waait die rage nou eens over?

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 9 juni 2003 @ 13:54:00 #23
57422 Safira
Nee, dat klopt ja
pi_10983484
Ik had ook een goede vriend en op een avond is t gewoon een keer gebeurd, hartstikke leuk en lekker allemaal, belt ie me de volgende dag op dat ie verliefd op me is
Ik niet op hem dus de vriendschap is over, hij wou dat ik afstand hield maar ja, ik ben nou eenmaal geen afstandelijk iemand.
Dus wat ik wil zeggen, denk erover na, je kan idd de gok nemen maar t kan dus ook totaal verkeerd uitpakken. Zorg dat je er allebei hetzelfde over denkt en have fun
Het lijkt simpel... en dat is t ook
  maandag 9 juni 2003 @ 14:52:12 #24
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_10984464
Heey Erik, jammer voor je, maar misschien ook wel beter
Enne hoe vond ze de 'zaadfilm'? 100% ama......
Narcist
pi_10984624
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:52 schreef Magistic het volgende:
Heey Erik, jammer voor je, maar misschien ook wel beter
Enne hoe vond ze de 'zaadfilm'? 100% ama......
Tja maby heb je gelijk! Zo is het ook fijn en heb ook veel aan elkaar
Die p0rnmovie viel wat tegen! Slecht verhaal en lelijke mensen/sex

Maargoed iig een gezellige en geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')