Nou heb ik echt een super goede vriendin waar ik super goed mee kan praten en ik leuke dingen mee kan doen!
Ik ken haar al best een lange tijd en als iemand van ons problemen heeft helpen we elkaar altijd goed
Nou hebben we de laatste tijd wat meer contact en slapen we soms wel eens bij elkaar. Erg gezellig en we kijken zo nu en dan een filmpje!~
Nou is het echt een schat van een meid en ziet er ook leuk uit.
Alleen tja, de kans dat ik met haar zou zoenen is er natuurlijk wel. Jong, wild, gek, slapen bij elkaar enz enz
Alleen de kans dat je hierom ruzie krijgt is natuurlijk aanwezig...
Heeft iemand hier ervaringen mee??
quote:Ja, om een lang verhaal kort te maken: wou dat het nooit gebeurd was. Beste vriend:
't Zou natuurlijk ook tot een relatie kunnen leiden ......
Je kan het letterlijk verneuken, en dat blijft heel lang pijn doen, maar je kan ook de beste tijd van je leven hebben. Zoiets is vantevoren heel lastig te zeggen... Maar ik zou er gewoon voor gaan... Ti's een gokje, maar dit soort gokjes houden het leven leuk.
quote:Tja, als jullie contact toch zo open is, kun je dat misschien gewoon benoemen naar haar toe?
Op zaterdag 7 juni 2003 16:50 schreef flat_erik het volgende:
-bla-
of niet natuurlijk
Je kan ook gewoon vrienden zijn en deze dingen doen. Het hoeft dus niet te betekenen dat ze wat met je wil ofzo....
quote:idd, ik doe dit ook heel vaak met 2 goedee vrienden van me, maar ik hoef voor de rest ook niets met ze. Moet je altijd sex hebben met iemand als je goed met elkaar om kunt gaan en bij elkaar blijft slapen
Op zaterdag 7 juni 2003 17:05 schreef pinkeltje0912 het volgende:
Waarom zou er wat moeten gebeuren. Wat jij daar opnoemt doe ik ook met een goed vriendin van me...maar ik zie me nou nog niet zoenen met der enzo.Je kan ook gewoon vrienden zijn en deze dingen doen. Het hoeft dus niet te betekenen dat ze wat met je wil ofzo....
als je niet verliefd op der bent kun je toch ook gewoon vrienden blijven en doen wat je nu ook doet?
quote:Klinkt bekend
Op zaterdag 7 juni 2003 16:50 schreef flat_erik het volgende:
Tja...Nou heb ik echt een super goede vriendin waar ik super goed mee kan praten en ik leuke dingen mee kan doen!
Ik ken haar al best een lange tijd en als iemand van ons problemen heeft helpen we elkaar altijd goedNou hebben we de laatste tijd wat meer contact en slapen we soms wel eens bij elkaar. Erg gezellig en we kijken zo nu en dan een filmpje!~
Nou is het echt een schat van een meid en ziet er ook leuk uit.Alleen tja, de kans dat ik met haar zou zoenen is er natuurlijk wel. Jong, wild, gek, slapen bij elkaar enz enz
Alleen de kans dat je hierom ruzie krijgt is natuurlijk aanwezig...
De paradox is dat je dat eigenlijk ook hebt als je een meisje pas beter leert kennen als je out of the blue een relatie begint met'n leuke meid. Dan leer je elkaar wat later goed kennen en dan naderhand het bekende gezeur omtrent 'maar we blijven vrienden' als men met slaande ruzie uit elkaar gaat
Het is gewoon een afweging maken denk ik, als je de vriendschap belangrijker vind houd daar dan aan vast. OTOH, een gokje wagen kan soms geen kwaad. Het hangt eigenlijk helemaal van de persoon af die zowel jij als zij is
succes iig.
quote:Dat is waar! Maar tja... als je er naast ligt
Op zaterdag 7 juni 2003 17:17 schreef merino het volgende:
Hou het nou maar gewoon bij goede vriendschap
heb je veel meer aan en er zijn genoeg andere leuke meisjes voor relaties
quote:Hmm dat is meteen weer het andere uiterste.
Op zondag 8 juni 2003 10:40 schreef GM het volgende:
Yep, ervaring mee, ik woon er nu mee samen.
Daarna elkaar even wat minder gezien, vooral omdat hij mij nog leuk vond. Maar nu is alles weer helemaal top!
Erg gezellig en maby maar goed dat we niks hebben gedaan!
wanneer waait die rage nou eens over?
quote:Tja maby heb je gelijk! Zo is het ook fijn en heb ook veel aan elkaar
Op maandag 9 juni 2003 14:52 schreef Magistic het volgende:
Heey Erik, jammer voor je, maar misschien ook wel beter
Enne hoe vond ze de 'zaadfilm'? 100% ama......
Maargoed iig een gezellige en geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |