ik ben zaterdag zeker van de partij. iig voor Tom Mcrae en Jesse Malin...BDB is ook wel kewl...
nog meer mensen hier heen???
meer info: http://www.themusicinmyhead.nl/
Is dat theater een beetje groot eigenlijk?
quote:geen idee...ze hebben wel verschillnde podia heb ik begrepen...we'll see
Op vrijdag 6 juni 2003 18:23 schreef Citroentje het volgende:
Ja, dit festival lijkt me erg leuk, maar weet nog niet of ik ga.
Als ik ga dan ga ik zaterdag iig; Ani DiFranco, I Am Kloot en Hooverphonic.Is dat theater een beetje groot eigenlijk?
Ian McCulloch 20:30 - 21:30
Ani diFranco 22:00 - 23:00
Hooverphonic 23:30 - 0:30
Allemaal in zaal 1, dus daar een plekje reserveren en er een slotgracht omheen bouwen .
nog meer mensen hier heen???
meer info: http://www.themusicinmyhead.nl/
Incense, Tom McRae en stukjes van Dayna Kurtz en Badly Drawn Boy gezien. Was allemaal wel aardig. McRae is echt een zeer goede zanger. Incense was goed, maar mogen wel wat meer interactie vertonen.
Jesse Malin maar 1 liedje, kan ik niet erg over optreden
Had kaartje gewonnen via via, en had dus vandaag waarschijnlijk weer kunnen gaan
maar een van de security gasten nam mn pasje in nadat ik even weg was gegaan, botte pleurishork kon je niet wijs maken dat er wel eens bepaalde voorzieningen zijn buiten een evenement. (voedsel, pinautomaten en wcs zonder rij)
Was geen zinnig woord met die asshole te switchen, maar goed.... het is eigenlijk natuurlijk ook niet de bedoeling 2 dagen mee te pakken
Tom Mcrae was errug goed!!
quote:Bij zulke muziek ga je toch niet artiest-hoppen , daar moet je voor gaan zitten.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:46 schreef Reddiablo het volgende:
goeie acoustiek, echt schokkend was het niet.Incense, Tom McRae en STUKJES van Dayna Kurtz en Badly Drawn Boy gezien. Was allemaal wel aardig. McRae is echt een zeer goede zanger. Incense was goed, maar mogen wel wat meer interactie vertonen.
Jesse Malin maar 1 liedje, kan ik niet erg over optr
Had kaartje gewonnen via via, en had dus vandaag waarschijnlijk weer kunnen gaan
maar een van de security gasten nam mn pasje in nadat ik even weg was gegaan, botte pleurishork kon je niet wijs maken dat er wel eens bepaalde voorzieningen zijn buiten een evenement. (voedsel, pinautomaten en wcs zonder rij)
Was geen zinnig woord met die asshole te switchen, maar goed.... het is eigenlijk natuurlijk ook niet de bedoeling 2 dagen mee te pakken
Ergens voor gaan zitten had betekend dat ik 2 of 3 interessante bands waarschijnlijk totaal had gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |