quote:SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM
Op vrijdag 6 juni 2003 15:40 schreef stefanovw het volgende:
Jongens ik heb een zeer cool plaatje gemaakt voor de msn wedstrijd neem een kijkje en als je hem mooi vind stem dan eventjes: http://msn.gamepoint.net/fotoactie2003/index.php?main=show&fid=198&email=1Alvast bedankt!!
Groeten, Stefanvw
gauw zwaaien voor t slotje
Groeten, stefanvw
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 06-06-2003 15:47]
quote:Omdat je reclame maakt voor iets van jezelf. Dat kan een website zijn, maar ook een stemoproep als deze.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:45 schreef stefanovw het volgende:
Dan maak ik er hier wel een discussie vanWaarom behoort het vragen aan mensen om te stemmen tot spam??
Groeten, stefanvw
Daarbij: als iedereen hier oproepen plaatst is er geen discussieplek meer over.
Groeten, Stefanvw
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:ik heb laatst al een xbox gratis bij een telefon gekregen... wat ik er mee moet is me nog steeds niet helemaal duidelijk
Op vrijdag 6 juni 2003 15:48 schreef stefanovw het volgende:
Maar als ik nu eens vertel dat er met het stemmen 5 xbox'en te winnen zijn?? Dan is het dus ook voordelig voor jullie.Groeten, Stefanvw
quote:Dat behoord niet tot SPAM, ook al is dit de bedoeling om reclame te maken, dan nog is het geen SPAM.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:45 schreef stefanovw het volgende:
Dan maak ik er hier wel een discussie vanWaarom behoort het vragen aan mensen om te stemmen tot spam??
Groeten, stefanvw
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 06-06-2003 15:59]
quote:Tuurlijk wel... beetje hits/stemmen proberen te winnen door hier mensen te ronselen.. dat heeft geen waarde, wat moeten wij uberhaupt met zon plaatje?
Op vrijdag 6 juni 2003 15:50 schreef Fatal het volgende:[..]
Dat behoord niet tot SPAM, ook al is dit de bedoeling om reclame te maken, dan nog is het geen SPAM.
De mensen hier op fok weten blijkbaar niet wat het woordje S.P.A.M voor een inhoud heeft
quote:En omdat het voor ''ons' voordelig is, neemt dat de spam-eigenschap weg ofzo?
Op vrijdag 6 juni 2003 15:48 schreef stefanovw het volgende:
Maar als ik nu eens vertel dat er met het stemmen 5 xbox'en te winnen zijn?? Dan is het dus ook voordelig voor jullie.Groeten, Stefanvw
quote:Jij weet volgens mij niet hoe het woord SPAM op Fok! gebruikt wordt
Op vrijdag 6 juni 2003 15:50 schreef Fatal het volgende:
Dat behoord niet tot SPAM, ook al is dit de bedoeling om reclame te maken, dan nog is het geen SPAM.
De mensen hier op fok weten blijkbaar niet wat het woordje S.P.A.M voor een inhoud heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |