quote:woei ik heb mijne besteld en betaald hopelijk komt hij nu ook optijd binnen
Op vrijdag 6 juni 2003 15:05 schreef D3nn15 het volgende:
Hier verder
quote:Nee
Op vrijdag 6 juni 2003 15:03 schreef OphiOn het volgende:[..]
Ben je paranormaal begaaft ofzo?
waarom quote je alleen dan?
quote:Dank
Op vrijdag 6 juni 2003 15:07 schreef Seborik het volgende:
MetallicA's nieuwste album: St. Anger
Metallica's St Anger deel II
Metallica - Saint Anger - The AftermathEven alles op een rijtje.
quote:Niet ook zo verwonderlijk dat St. Anger je zo aanspreekt..als ik is kijk welke bands jij goed vind.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:08 schreef Tunerd het volgende:[..]
Nee
waarom quote je alleen dan?
quote:Eh... nee. Ik ben al sinds mijn 11de jaar Metallica fan (ben nu 27) en bijna altijd positief geweest tegenover de veranderingen die Metallica in de loop van de jaren heeft doorgemaakt. Een band evolueert nou eenmaal en kan het niet iedereen naar de zin maken. Metallica heeft eigenlijk altijd gedaan wat ze zelf leuk vonden, maar deze uitspatting die 'st. Anger' heet slaat imho alle planken mis. Ze hebben gewoon hun gezicht verloren en hun unieke stijl opgeofferd aan de grillen van een producer. Zelfs in Load/Reload zat nog het herkenbare Metallica element, maar dat is nu verloren gegaan. Zo zie ik het.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:01 schreef D3nn15 het volgende:
En nou word ik schijtziek van dat negatieve gezeik
Je bent zeker ook zo iemand die pearl jam vind zuigen omdat ze geen Ten album meer uitbrengen?
quote:Is natuurlijk niet bijzonder, elke band heeft wel een album dat anders is
Op vrijdag 6 juni 2003 15:15 schreef Plaguebearer het volgende:[..]
Eh... nee. Ik ben al sinds mijn 11de jaar Metallica fan (ben nu 27) en bijna altijd positief geweest tegenover de veranderingen die Metallica in de loop van de jaren heeft doorgemaakt. Een band evolueert nou eenmaal en kan het niet iedereen naar de zin maken. Metallica heeft eigenlijk altijd gedaan wat ze zelf leuk vonden, maar deze uitspatting die 'st. Anger' heet slaat imho alle planken mis. Ze hebben gewoon hun gezicht verloren en hun unieke stijl opgeofferd aan de grillen van een producer. Zelfs in Load/Reload zat nog het herkenbare Metallica element, maar dat is nu verloren gegaan. Zo zie ik het.
quote:Eeuuhm... Daar had ik het niet over.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:14 schreef OphiOn het volgende:[..]
Niet ook zo verwonderlijk dat St. Anger je zo aanspreekt..als ik is kijk welke bands jij goed vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Tunerd op 06-06-2003 15:18]
quote:Het is wel compleet anders dat ben ik met je eens ja... Maar mijn inziens is het niet geforceerd of nep of proberen ze iets te doen wat ze niet zijn...
Eh... nee. Ik ben al sinds mijn 11de jaar Metallica fan (ben nu 27) en bijna altijd positief geweest tegenover de veranderingen die Metallica in de loop van de jaren heeft doorgemaakt. Een band evolueert nou eenmaal en kan het niet iedereen naar de zin maken. Metallica heeft eigenlijk altijd gedaan wat ze zelf leuk vonden, maar deze uitspatting die 'st. Anger' heet slaat imho alle planken mis. Ze hebben gewoon hun gezicht verloren en hun unieke stijl opgeofferd aan de grillen van een producer. Zelfs in Load/Reload zat nog het herkenbare Metallica element, maar dat is nu verloren gegaan. Zo zie ik het.
Ik moet eerlijk zeggen na gister avond de cd en dvd gezien te hebben dat ik wel blij ben met dit album... Het ontbreekt wel een juweeltje als bv een nr als unforgiven II of in die trend...
quote:Luister nog eens een paar keer, misschien verandert je mening wel
quote:Absoluut niet mee eens! Het duidelijke metallicageluid zit er nog steeds in, Ulrich en Hetfield weten nog steeds hoe het moet! Je kunt de duidelijke stijl van de drums en de riffs horen! Ze zijn wel ge-evolueerd, je hoort invloeden van de "now-metal", maar is dat verkeerd ?? Nee!
en nu is dat met st anger misschien wel weer minder maar dat hoeft et nog niet meteen goed te noemen..
quote:Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Het schijnt dat de fans hier geen negatieve kritiek wíllen horen... Ik ben ook al lang fan van Metallica en ik had eigenlijk ook geen moeite met de Load/Reload albums, maar dit vind ik een beetje tegenvallen. Ik zeg nog niet dat ik 'm slecht vind, maar vind 'm een beetje klinken als een goedkoop demootje... Sorry dat ik het zeg, maar zo vind ik het nu eenmaal, ik mis het echte lekkere metal-geluid hierin... De eerste keer dat ik st. Anger op de radio hoorde dacht ik echt "welk slecht mp3'tje hebben ze nu weer gedownload?" Maar 't bleek dus al afgmeixt te zijn...
Toch ga ik 'm nog legaal kopen, ben benieuwd naar de dvd en heb alle Metallica cd's origineel, dus deze mag ook niet ontbreken in de collectie.
quote:Toch zijn er weer veel winkels in Nederland (niet allemaal) die dus gewoon ff'tjes wat extra willen vangen. Trap er niet in zou ik zo zeggen.. (metallicatim dus wel)
3. My St. Anger package is missing a component (CD, DVD, booklet). What do I do?Return it to the place of purchase (they will probably want you to bring the receipt too!). ALL St. Anger CD's should include a DVD at no extra charge.
quote:ben ik wel met je eens, het lijkt of ie niet goed gemixt is...als je het vergelijkt met alle cds na (en met) black album, klinkt dit goedkoop, idd. Verder hebben ze er voor gekozen om geen solo's er in te stoppen, ik hoop dat hij het nog kan, anders sta ik volgende week op fields of rock heel hard te huilen
Op vrijdag 6 juni 2003 15:36 schreef Metalfreak het volgende:[..]
quote:Waarom zou hij het niet meer kennen
Op vrijdag 6 juni 2003 15:42 schreef mad_dog123 het volgende:[..]
ben ik wel met je eens, het lijkt of ie niet goed gemixt is...als je het vergelijkt met alle cds na (en met) black album, klinkt dit goedkoop, idd. Verder hebben ze er voor gekozen om geen solo's er in te stoppen, ik hoop dat hij het nog kan, anders sta ik volgende week op fields of rock heel hard te huilen
Zo op het 1e moment dan he...
quote:Tuurlijk wel jesus zeg
Op vrijdag 6 juni 2003 15:42 schreef mad_dog123 het volgende:[..]
ben ik wel met je eens, het lijkt of ie niet goed gemixt is...als je het vergelijkt met alle cds na (en met) black album, klinkt dit goedkoop, idd. Verder hebben ze er voor gekozen om geen solo's er in te stoppen, ik hoop dat hij het nog kan, anders sta ik volgende week op fields of rock heel hard te huilen
quote:ja owke je zou zeggen dat verleer je niet, geheel met jee eens, ik ga er van uit dat hij het nog kan, uiteraard, maar ik heb dus een divxje van een show uit 2003, uit de vs, gaan allerlei bands nrs voor metallica spelen (korn, limp bizkit, avril, sum41), naja, anywayz, aan het einde gaan ze zelf spelen, spelen ze een medley van aantal nrs. In Battery (originele nr) zit op gegeven moment zon solo'tje van naja, 6-7seconde (op 2minuten en 5seconde
Op vrijdag 6 juni 2003 15:45 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Tuurlijk wel jesus zeg
// editje voor overzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |