abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10931431
Hier verder
pi_10931479
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:05 schreef D3nn15 het volgende:
Hier verder
woei ik heb mijne besteld en betaald hopelijk komt hij nu ook optijd binnen
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_10931503
Een nummertje gehoord, klonk niet echt geweldig vond ik... maar ik ben benieuwd. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:07:28 #4
9613 Seborik
I, Voyager
pi_10931534
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:03 schreef OphiOn het volgende:

[..]

Ben je paranormaal begaaft ofzo?

Nee

waarom quote je alleen dan?

pi_10931610
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:07 schreef Seborik het volgende:
MetallicA's nieuwste album: St. Anger
Metallica's St Anger deel II
Metallica - Saint Anger - The Aftermath

Even alles op een rijtje.

Dank
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:14:23 #7
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_10931686
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:08 schreef Tunerd het volgende:

[..]

Nee

waarom quote je alleen dan?

Niet ook zo verwonderlijk dat St. Anger je zo aanspreekt..als ik is kijk welke bands jij goed vind.
[......]
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:15:02 #8
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_10931701
Heb 'm vandaag gehaald, nu net een keer geluisterd, kan er nog weinig over zeggen, bij eerdere Metallica albums moest ik 'm ook een paar keer beluisteren voordat ik een oordeel kon vellen. Na één keer luisteren is 'All within'm'n favoriet'' maar goed, ff kijken hoe ik er over een week over denk...
schorriemorie
pi_10931703
Kunnen we elkaars mening gewoon respecteren en elkaar er niet om afkraken ?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_10931730
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:01 schreef D3nn15 het volgende:
En nou word ik schijtziek van dat negatieve gezeik
Je bent zeker ook zo iemand die pearl jam vind zuigen omdat ze geen Ten album meer uitbrengen?
Eh... nee. Ik ben al sinds mijn 11de jaar Metallica fan (ben nu 27) en bijna altijd positief geweest tegenover de veranderingen die Metallica in de loop van de jaren heeft doorgemaakt. Een band evolueert nou eenmaal en kan het niet iedereen naar de zin maken. Metallica heeft eigenlijk altijd gedaan wat ze zelf leuk vonden, maar deze uitspatting die 'st. Anger' heet slaat imho alle planken mis. Ze hebben gewoon hun gezicht verloren en hun unieke stijl opgeofferd aan de grillen van een producer. Zelfs in Load/Reload zat nog het herkenbare Metallica element, maar dat is nu verloren gegaan. Zo zie ik het.
<<Hier kan uw advertentie staan>>
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:16:48 #11
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_10931744
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:15 schreef Plaguebearer het volgende:

[..]

Eh... nee. Ik ben al sinds mijn 11de jaar Metallica fan (ben nu 27) en bijna altijd positief geweest tegenover de veranderingen die Metallica in de loop van de jaren heeft doorgemaakt. Een band evolueert nou eenmaal en kan het niet iedereen naar de zin maken. Metallica heeft eigenlijk altijd gedaan wat ze zelf leuk vonden, maar deze uitspatting die 'st. Anger' heet slaat imho alle planken mis. Ze hebben gewoon hun gezicht verloren en hun unieke stijl opgeofferd aan de grillen van een producer. Zelfs in Load/Reload zat nog het herkenbare Metallica element, maar dat is nu verloren gegaan. Zo zie ik het.

Is natuurlijk niet bijzonder, elke band heeft wel een album dat anders is
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_10931759
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:14 schreef OphiOn het volgende:

[..]

Niet ook zo verwonderlijk dat St. Anger je zo aanspreekt..als ik is kijk welke bands jij goed vind.

Eeuuhm... Daar had ik het niet over.
Welke bands vind ik goed dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Tunerd op 06-06-2003 15:18]

pi_10931792
quote:

[..]

Het is wel compleet anders dat ben ik met je eens ja... Maar mijn inziens is het niet geforceerd of nep of proberen ze iets te doen wat ze niet zijn...

Ik moet eerlijk zeggen na gister avond de cd en dvd gezien te hebben dat ik wel blij ben met dit album... Het ontbreekt wel een juweeltje als bv een nr als unforgiven II of in die trend...

vrijdag 6 juni 2003 @ 15:18:40 #14
27074 Dezz
The Dog
pi_10931815
quote:

[..]

Luister nog eens een paar keer, misschien verandert je mening wel
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10931820
quote:

[..]

Absoluut niet mee eens! Het duidelijke metallicageluid zit er nog steeds in, Ulrich en Hetfield weten nog steeds hoe het moet! Je kunt de duidelijke stijl van de drums en de riffs horen! Ze zijn wel ge-evolueerd, je hoort invloeden van de "now-metal", maar is dat verkeerd ?? Nee!
Het is altijd een feest, als zij zijn langs geweest!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:20:24 #16
27074 Dezz
The Dog
pi_10931866
Ik kan het woord 'nu-metal' al niet meer horen!!!!!!!!!!!!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:27:54 #17
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_10932094
Heb nog niet alles gehoord maar de single vind ik niet bepaald bijzonder... maarja ik ben dan ook geen echte metalica fan, vooral de laatste tijd erg gelikt/commercieel/toegankelijke rock.

en nu is dat met st anger misschien wel weer minder maar dat hoeft et nog niet meteen goed te noemen..

/-=]
|o-0
~~~`
pi_10932180
nu-metal is idd een ramp
Metallica is zoals al vaak hierboven gezegt geevolueerd van kill em all langs master of puppets naar the black album, het meesterwerk
dit was het omslagpunt, na black album was de style anders, maar er voor was de style ook anders...kortom the black album was het keerpunt.
Mij hoor je niet praten over goed of slecht, mooi of lelijk. Ik vind alle albums van metallica geweldig, kan ik niet genoeg van krijgen. Toen ik dit album voor het eerst hoorde liepen er serieus tranen over mijn wangen
kon het niet hebben dat zon goede band zoiets neerzet...maar na een avond goed luisteren en de dvd 2 keer te hebben gezien..........het begint steeds beter te klinken. Ik mis de solo's, de rustige stukjes, maarja, het blijft wel de metallica sound hebben, waarschijnlijk kwestie van wennen
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:36:34 #19
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_10932416
quote:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Het schijnt dat de fans hier geen negatieve kritiek wíllen horen... Ik ben ook al lang fan van Metallica en ik had eigenlijk ook geen moeite met de Load/Reload albums, maar dit vind ik een beetje tegenvallen. Ik zeg nog niet dat ik 'm slecht vind, maar vind 'm een beetje klinken als een goedkoop demootje... Sorry dat ik het zeg, maar zo vind ik het nu eenmaal, ik mis het echte lekkere metal-geluid hierin... De eerste keer dat ik st. Anger op de radio hoorde dacht ik echt "welk slecht mp3'tje hebben ze nu weer gedownload?" Maar 't bleek dus al afgmeixt te zijn...
Die drums vind ik dus echt helemaal niks, Lars is sowieso al geen superdrummer, maar met zo'n drumgeluid klinkt het helemaal nergens naar. En 't is misschien al lang bekend, maar ik mis toch de gitaarsolo's. Kirk kan 't toch nog wel??? Ik ben altijd wel onder de indruk van gitaarsolo's, nu heb ik zoiets van die nummers speel ik je zo na... (bij wijze van spreken, kan wel een beetje gitaar spelen, maar ja...)
Nou nee, mijn eerste indruk was dus niet zo positief, heb 'm nu een keer of 3 geluisterd, maar zal 'm wel eens vaker luisteren, misschien dat 'ie dan beter wordt...

Toch ga ik 'm nog legaal kopen, ben benieuwd naar de dvd en heb alle Metallica cd's origineel, dus deze mag ook niet ontbreken in de collectie.

Don't let my username fool you...
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:39:31 #20
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_10932496
quote:
3. My St. Anger package is missing a component (CD, DVD, booklet). What do I do?

Return it to the place of purchase (they will probably want you to bring the receipt too!). ALL St. Anger CD's should include a DVD at no extra charge.

Toch zijn er weer veel winkels in Nederland (niet allemaal) die dus gewoon ff'tjes wat extra willen vangen. Trap er niet in zou ik zo zeggen.. (metallicatim dus wel)
[......]
pi_10932608
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:36 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

ben ik wel met je eens, het lijkt of ie niet goed gemixt is...als je het vergelijkt met alle cds na (en met) black album, klinkt dit goedkoop, idd. Verder hebben ze er voor gekozen om geen solo's er in te stoppen, ik hoop dat hij het nog kan, anders sta ik volgende week op fields of rock heel hard te huilen
pi_10932664
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:42 schreef mad_dog123 het volgende:

[..]

ben ik wel met je eens, het lijkt of ie niet goed gemixt is...als je het vergelijkt met alle cds na (en met) black album, klinkt dit goedkoop, idd. Verder hebben ze er voor gekozen om geen solo's er in te stoppen, ik hoop dat hij het nog kan, anders sta ik volgende week op fields of rock heel hard te huilen

Waarom zou hij het niet meer kennen
Ze hebben ook voor dit geluid gekozen
pi_10932669
Wat gisteren ook al geopperd is, ik vond eerlijk gezegd na en de cd en de dvd achter elkaar gespeelt te hebben (de dvd als laatst) de dvd wat lekkerder klinken...

Zo op het 1e moment dan he...

pi_10932683
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:42 schreef mad_dog123 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel jesus zeg
pi_10933039
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:45 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel jesus zeg

ja owke je zou zeggen dat verleer je niet, geheel met jee eens, ik ga er van uit dat hij het nog kan, uiteraard, maar ik heb dus een divxje van een show uit 2003, uit de vs, gaan allerlei bands nrs voor metallica spelen (korn, limp bizkit, avril, sum41), naja, anywayz, aan het einde gaan ze zelf spelen, spelen ze een medley van aantal nrs. In Battery (originele nr) zit op gegeven moment zon solo'tje van naja, 6-7seconde (op 2minuten en 5seconde )klinkt erg goed, waarom bouwt hij daar(in die medley)dan een hele gare solo
verder zit er in de medley geen enkele solo.......naja t zegt natuurlijk niets, maar verbaasde me enigzins

// editje voor overzicht

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')