quote:Want?
Op donderdag 5 juni 2003 23:13 schreef questionmark het volgende:[..]
dan krijg je em niet verzekerd, helemaal cker
quote:Als het goed is krijg je em niet in de verzekering, een vriend van me had een opgevoerde scooter overgekocht van een andere vriend die hem onverzekerd had gereden, toen dus vriend 1 em wilde verzekeren ging dat niet... Ik weet niet of er iemand van de maatschappij langs was geweest, maar wat hij me wel vertelde is dat hij moet 'terugvoeren' wil ie em verzekeren (waarna hij em weer gewoon opvoerd
Op donderdag 5 juni 2003 23:18 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Want?
Je hoeft em niet eens te laten zien man bij de verzekering
quote:Kul
Op donderdag 5 juni 2003 23:23 schreef questionmark het volgende:[..]
Als het goed is krijg je em niet in de verzekering, een vriend van me had een opgevoerde scooter overgekocht van een andere vriend die hem onverzekerd had gereden, toen dus vriend 1 em wilde verzekeren ging dat niet... Ik weet niet of er iemand van de maatschappij langs was geweest, maar wat hij me wel vertelde is dat hij moet 'terugvoeren' wil ie em verzekeren (waarna hij em weer gewoon opvoerd
)
quote:Ik kan het ook niet helpen, misschien was er een steekproefcontrole?
Op donderdag 5 juni 2003 23:26 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Kul
Je loopt de verzekering binnen, geeft het chassisnummer op en hij is verzekerd. Je hoeft dat ding niet eens te laten zien hoor
quote:~
Op donderdag 5 juni 2003 23:28 schreef questionmark het volgende:[..]
Ik kan het ook niet helpen, misschien was er een steekproefcontrole?
of misschien verzekeren ze niet 2de hands scooters die ervoor ook niet verzekerd zijn?
quote:ja tuurlijk verzekeren ze 2de hands, maar wat ik eigenlijk bedoelde is 'zonder controle' ALS hij ervoor ook al niet verzekerd is...
Op donderdag 5 juni 2003 23:30 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
~
Tuurlijk verzekeren ze 2e hands wel! Ik heb nooit anders gehad!
Maarja, ik kan het ook niet helpen
mogelijk stond er op een nationale database een snelheidsovertreding met dat chasisnummer?
maar nogmaals, hij kreeg em niet verzekerd en ik weet niet waarom
(hij had uiteraard wel zn brommerrijbewijs )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |