abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10914759
Na enige tijd te hebben gezocht voor een mooi pand heeft sylph er dan eindelijk eentje gevonden!

Zoals het een modern en trendy blad betaamt ziet het er van binnen ook gelikt uit!
Kijk maar naar het kantoortje van sylph

En natuurlijk een vergaderzaal om te brainstormen!

* sylph gaat tevreden achter haar buro zitten en begint met de allereerste ideeen en artikels voor in de eerste release van FokMagazine

Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
pi_10914961
* sylph zit achter haar burootje te bedenken hoe ze de eerste release van het blad heugelijk kan maken. Ze is al onderhandelingen met qbus begonnen over een leuke kortingsbon voor zijn club. Misschien is het ook wel leuk om een poster voor de wat jongere lezers bij te voegen. Snel schrijft ze het idee op haar kladblok en begint met wat filmmaatschappijen te bellen.
Na enkele gesprekken checkt ze haar email en ziet dat er helaas nog niemand gereageerd heeft.
"Erg jammer, maar wat niet is kan nog komen en gelukkig wilt Ashlynn een beetje freelancen voor het blad. Dat is in elk geval een begin!" Dan schiet haar een prima idee te binnen, inschrijven bij het Fok!Uitzendbureau . Dat ze daar nog niet eerder aan heeft gedacht zeg! sylph begint snel een paar leuke vacatures te tikken en pakt dan haar koffertje en gaat snel naar het uitzendburo toe.
Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
pi_10915326
* sylph wandelt weer terug naar kantoor na het bezoek aan het uitzendburo. De vacatures voor columnisten en journalisten zijn al uitgezet. Vooralsnog zal sylph zelf de redactionele en editoriale werkzaamheden voor zich neem.
Ze denkt terug aan pekel die erg geinteresseerd leek te zijn en hoopt dat hij snel contact zal opnemen!
pi_10915393
* pekel stapt naar binnen en geeft sylph een hand
Mijn profiel:
Vaak grappig enz.
Maakt veel nieuwe ideeen
COmmercieel is het ook bij mij goed
Speelt bij FC FoK! en is dus een goede teamspeler (nee echt)
Sociaal erg sterk en altijd goede cominucatie
Veel ervaring
* pekel wacht op de uitspraak van sylph
Hoi.
pi_10915466
Goedendag pekel!

Je cv ziet er prima uit zo!
Het is de bedoeling dat er binnenkort een nieuwe topic geopend wordt voor het posten van het blad. Dit zal weekelijks maandelijks of misschien wel jaarlijks gebeuren. Eigenlijk wanneer iedereen zin en tijd heeft dus!

Ik plaats, voorlopig, het blad met alle geschreven columns en artikelen zodat we ook een herkenbare lay-out zullen krijgen. Natuurlijk krijgen de schrijvers de credits voor hun columns etc.

De columns kan je mailen naar fokmagazine@yahoo.com en als we een leuk team hebben krijgt iedereen het passwoord zodat we het met z'n allen kunnen bijhouden!

Nog steeds geinteresseerd?

pi_10915510
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 21:45 schreef sylph het volgende:
Goedendag pekel!

Je cv ziet er prima uit zo!
Het is de bedoeling dat er binnenkort een nieuwe topic geopend wordt voor het posten van het blad. Dit zal weekelijks maandelijks of misschien wel jaarlijks gebeuren. Eigenlijk wanneer iedereen zin en tijd heeft dus!

Ik plaats, voorlopig, het blad met alle geschreven columns en artikelen zodat we ook een herkenbare lay-out zullen krijgen. Natuurlijk krijgen de schrijvers de credits voor hun columns etc.

De columns kan je mailen naar fokmagazine@yahoo.com en als we een leuk team hebben krijgt iedereen het passwoord zodat we het met z'n allen kunnen bijhouden!

Nog steeds geinteresseerd?

Jahzekers ben ik geintersseerd, ik wil dolgraag de baan
Hoi.
pi_10915581
Helemaal top! Dan ben je bij deze aangenomen. Kies maar een kantoortje uit en richt die geheel naar eigen smaak in!

Ik ben benieuwd naar je eerste column! Ben er overigens nog niet over uit wanneer de eerste release zal zijn, want we moeten wel beetje fatsoenlijk leesmateriaal hebben om het publiek te behagen

pi_10915651
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 21:50 schreef sylph het volgende:
Helemaal top! Dan ben je bij deze aangenomen. Kies maar een kantoortje uit en richt die geheel naar eigen smaak in!

Ik ben benieuwd naar je eerste column! Ben er overigens nog niet over uit wanneer de eerste release zal zijn, want we moeten wel beetje fatsoenlijk leesmateriaal hebben om het publiek te behagen

Is hartstikke goed!
Ik ga eff van alles uitzoeken, dit post ik later hier wel.
Hoi.
pi_10915675
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 21:53 schreef pekel het volgende:

[..]

Is hartstikke goed!
Ik ga eff van alles uitzoeken, dit post ik later hier wel.

je column kan je gewoon emailen als ie klaar is... moet niet al te lezen zijn voordat het FokMagazine topic is geopend
Geen hond die het dan meer leest LoL!
pi_10915822
Dit is m:
Silver is een programma bestaande uit exclusieve en professionele elementen. Het onderstel is verkrijgbaar met een wangenpoot of een aluminium kolompoot. Computertafels met organische vormen en call-centre oplossingen zijn mede verkrijgbaar

Houtgefineerde bureaubladen (39mm) verkrijgbaar in de kleuren blond noten, donker noten, Amerikaans kersen, ahorn en groen gelakt voor de computerbladen.

Gefineerde wangenpoot, 60mm dik, met een solide front verkrijgbaar in overeenkomende kleuren. De kolompoot is gemaakt van aluminium. Beide modellen worden bevestigd aan het blad met een fraaie draagbeugel die op verschillende posities kan worden bevestigd.

Hoi.
pi_10915858
* sylph is helemaal onder de indruk van pekel's stijlvolle en functionele kantoorinrichting

Trendy en stijlvol zoals het blad helemaal goed dus

pi_10915977
Kunnen we niet een eigen internetsite opzetten?
www.fokmagazine.nl ofzo ?
Hoi.
pi_10915999
En nog een vraag, wanneer moet ik mijn column afhebben (liever elke woensdag )
Hoi.
pi_10916025
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:06 schreef pekel het volgende:
En nog een vraag, wanneer moet ik mijn column afhebben (liever elke woensdag )
Dat we op 18 juni het eerste exemplaar uitbrengen
Hoi.
  donderdag 5 juni 2003 @ 22:07:39 #15
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10916048
* Onder de indruk van het prachtige kantoor komt Abbadon binnen....hij komt net bij het uitzendbureau vandaan en een baantje als redacteur/journalist lijkt hem wel wat....

snel maakt hij bij de receptie een afspraak met de directeur..

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_10916058
Internetsite is een prachtig idee, maar dat doen we nadat we Magazine-wereldheerschappij hebben verkregen!

Uhm we werken niet met echte deadlines, gewoon wanneer iedereen tijd en zin heeft. Dit is voor de fun en geen must!

pi_10916086
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:07 schreef Abbadon het volgende:
* Onder de indruk van het prachtige kantoor komt Abbadon binnen....hij komt net bij het uitzendbureau vandaan en een baantje als redacteur/journalist lijkt hem wel wat....

snel maakt hij bij de receptie een afspraak met de directeur..

Dat mooie kantoor is mijn kantoor
Hoi.
pi_10916104
* sylph ziet Abbadon binnenlopen en schudt hem hartelijk de hand.

Welkom! Je CV ziet er ook prima in orde uit dus bij deze ben je aangenomen. Dit is overigens pekel, tot nog toe onze enige columnist.
Zoek een kantoor uit en richt die in!

donderdag 5 juni 2003 @ 22:22:02 #19
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10916441
* qbus komt binnenlopen
Goedemiddag, mag ik je complimenteren met je schitterende kantoor ?
pi_10916492
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:22 schreef qbus het volgende:
* qbus komt binnenlopen
Goedemiddag, mag ik je complimenteren met je schitterende kantoor ?
Dank u dank u! Loop maar mee naar de vergaderzaal.
Oh en wat wil je drinken?

* sylph loopt voorop en maakt een stop bij de receptie om de receptioniste te verzoeken wat versnaperingen en drankjes naar de vergaderzaal te brengen

pi_10916493
Moet ik nou alleen over Fok! Eiland een column maken of over het 'echte leven'?
Hoi.
  donderdag 5 juni 2003 @ 22:24:17 #22
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_10916502
Faat komt met een bos bloemen het nieuwe kantoor bekijken
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_10916513
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:09 schreef sylph het volgende:
* sylph ziet Abbadon binnenlopen en schudt hem hartelijk de hand.

Welkom! Je CV ziet er ook prima in orde uit dus bij deze ben je aangenomen. Dit is overigens pekel, tot nog toe onze enige columnist.
Zoek een kantoor uit en richt die in!

Dat is mijn kantoor
Hoi.
  donderdag 5 juni 2003 @ 22:25:07 #24
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10916525
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:23 schreef sylph het volgende:

[..]

Dank u dank u! Loop maar mee naar de vergaderzaal.
Oh en wat wil je drinken?

* sylph loopt voorop en maakt een stop bij de receptie om de receptioniste te verzoeken wat versnaperingen en drankjes naar de vergaderzaal te brengen

een lekker whiskytje gaat er wel in
pi_10916556
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:23 schreef pekel het volgende:
Moet ik nou alleen over Fok! Eiland een column maken of over het 'echte leven'?
* sylph excuseert zich even bij qbus en neemt de tijd om pekel te helpen

Uhm het gaat allemaal over het eiland leven en in het eiland leven heb je Real Life topics en ook Fantasy topics. Een mix van real life en fantasy in columns is natuurlijk heel erg welkom, want bij FokMagazine kan alles

Real Life en Fantasy topics wel respecteren graag en niet zomaar als journalist bijvoorbeeld het elvenbos binnenwandelen. In Fantasy topics hebben we alleen maar Bards

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')