Zoals het een modern en trendy blad betaamt ziet het er van binnen ook gelikt uit!
Kijk maar naar het kantoortje van sylph
En natuurlijk een vergaderzaal om te brainstormen!
* sylph gaat tevreden achter haar buro zitten en begint met de allereerste ideeen en artikels voor in de eerste release van FokMagazine
Je cv ziet er prima uit zo!
Het is de bedoeling dat er binnenkort een nieuwe topic geopend wordt voor het posten van het blad. Dit zal weekelijks maandelijks of misschien wel jaarlijks gebeuren. Eigenlijk wanneer iedereen zin en tijd heeft dus!
Ik plaats, voorlopig, het blad met alle geschreven columns en artikelen zodat we ook een herkenbare lay-out zullen krijgen. Natuurlijk krijgen de schrijvers de credits voor hun columns etc.
De columns kan je mailen naar fokmagazine@yahoo.com en als we een leuk team hebben krijgt iedereen het passwoord zodat we het met z'n allen kunnen bijhouden!
Nog steeds geinteresseerd?
quote:Jahzekers ben ik geintersseerd, ik wil dolgraag de baan
Op donderdag 5 juni 2003 21:45 schreef sylph het volgende:
Goedendag pekel!Je cv ziet er prima uit zo!
Het is de bedoeling dat er binnenkort een nieuwe topic geopend wordt voor het posten van het blad. Dit zal weekelijks maandelijks of misschien wel jaarlijks gebeuren. Eigenlijk wanneer iedereen zin en tijd heeft dus!Ik plaats, voorlopig, het blad met alle geschreven columns en artikelen zodat we ook een herkenbare lay-out zullen krijgen. Natuurlijk krijgen de schrijvers de credits voor hun columns etc.
De columns kan je mailen naar fokmagazine@yahoo.com en als we een leuk team hebben krijgt iedereen het passwoord zodat we het met z'n allen kunnen bijhouden!
Nog steeds geinteresseerd?
Ik ben benieuwd naar je eerste column! Ben er overigens nog niet over uit wanneer de eerste release zal zijn, want we moeten wel beetje fatsoenlijk leesmateriaal hebben om het publiek te behagen
quote:Is hartstikke goed!
Op donderdag 5 juni 2003 21:50 schreef sylph het volgende:
Helemaal top! Dan ben je bij deze aangenomen. Kies maar een kantoortje uit en richt die geheel naar eigen smaak in!Ik ben benieuwd naar je eerste column! Ben er overigens nog niet over uit wanneer de eerste release zal zijn, want we moeten wel beetje fatsoenlijk leesmateriaal hebben om het publiek te behagen
quote:je column kan je gewoon emailen als ie klaar is... moet niet al te lezen zijn voordat het FokMagazine topic is geopend
Op donderdag 5 juni 2003 21:53 schreef pekel het volgende:[..]
Is hartstikke goed!
Ik ga eff van alles uitzoeken, dit post ik later hier wel.
Houtgefineerde bureaubladen (39mm) verkrijgbaar in de kleuren blond noten, donker noten, Amerikaans kersen, ahorn en groen gelakt voor de computerbladen.
Gefineerde wangenpoot, 60mm dik, met een solide front verkrijgbaar in overeenkomende kleuren. De kolompoot is gemaakt van aluminium. Beide modellen worden bevestigd aan het blad met een fraaie draagbeugel die op verschillende posities kan worden bevestigd.
Trendy en stijlvol zoals het blad helemaal goed dus
quote:Dat we op 18 juni het eerste exemplaar uitbrengen
Op donderdag 5 juni 2003 22:06 schreef pekel het volgende:
En nog een vraag, wanneer moet ik mijn column afhebben (liever elke woensdag)
snel maakt hij bij de receptie een afspraak met de directeur..
Uhm we werken niet met echte deadlines, gewoon wanneer iedereen tijd en zin heeft. Dit is voor de fun en geen must!
quote:Dat mooie kantoor is mijn kantoor
Op donderdag 5 juni 2003 22:07 schreef Abbadon het volgende:
* Onder de indruk van het prachtige kantoor komt Abbadon binnen....hij komt net bij het uitzendbureau vandaan en een baantje als redacteur/journalist lijkt hem wel wat....snel maakt hij bij de receptie een afspraak met de directeur..
Welkom! Je CV ziet er ook prima in orde uit dus bij deze ben je aangenomen. Dit is overigens pekel, tot nog toe onze enige columnist.
Zoek een kantoor uit en richt die in!
quote:Dank u dank u! Loop maar mee naar de vergaderzaal.
Op donderdag 5 juni 2003 22:22 schreef qbus het volgende:
* qbus komt binnenlopen
Goedemiddag, mag ik je complimenteren met je schitterende kantoor ?
* sylph loopt voorop en maakt een stop bij de receptie om de receptioniste te verzoeken wat versnaperingen en drankjes naar de vergaderzaal te brengen
quote:Dat is mijn kantoor
Op donderdag 5 juni 2003 22:09 schreef sylph het volgende:
* sylph ziet Abbadon binnenlopen en schudt hem hartelijk de hand.Welkom! Je CV ziet er ook prima in orde uit dus bij deze ben je aangenomen. Dit is overigens pekel, tot nog toe onze enige columnist.
Zoek een kantoor uit en richt die in!
quote:een lekker whiskytje gaat er wel in
Op donderdag 5 juni 2003 22:23 schreef sylph het volgende:[..]
Dank u dank u! Loop maar mee naar de vergaderzaal.
Oh en wat wil je drinken?* sylph loopt voorop en maakt een stop bij de receptie om de receptioniste te verzoeken wat versnaperingen en drankjes naar de vergaderzaal te brengen
quote:* sylph excuseert zich even bij qbus en neemt de tijd om pekel te helpen
Op donderdag 5 juni 2003 22:23 schreef pekel het volgende:
Moet ik nou alleen over Fok! Eiland een column maken of over het 'echte leven'?
Uhm het gaat allemaal over het eiland leven en in het eiland leven heb je Real Life topics en ook Fantasy topics. Een mix van real life en fantasy in columns is natuurlijk heel erg welkom, want bij FokMagazine kan alles
Real Life en Fantasy topics wel respecteren graag en niet zomaar als journalist bijvoorbeeld het elvenbos binnenwandelen. In Fantasy topics hebben we alleen maar Bards
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |