- Wat vind je van het gekozen spelsysteem, zou je deze veranderen of zo laten?
- Wat vond je van het aanbod aan nieuws, bekeek je regelmatig het nieuws?
- Wat vond je van de manager in het algemeen?
Voor bepaalde zaken worden aangestipt het volgende:
- De volgende manager gaat qua functionaliteit meer richting de huidige F1manager. Dat betekent dat er zaken bijkomen als het nakijken van de verdeelde punten, vernieuwde subleagues, betere persoonlijke pagina met alle info die je nodig hebt en nog een aantal zaken
Oja, http://voetbal.fok.nl dus
quote:Zit ik weer in de circle of trust dan?
Op vrijdag 6 juni 2003 14:44 schreef Ali Salami het volgende:
Neu, qua nieuwsposters gaat het op de voetbalmanager momenteel perfect, intresse?
quote:Niemand intresseert zich voor die dingen hier op het forum, moet je zo onderhand toch wel weten
Op vrijdag 6 juni 2003 00:39 schreef Ali Salami het volgende:
*stormlooptopic*
quote:Viel me ook op. Sinds de start van de competitie kijk ik elke dag, maar nog steeds geen leven
Op maandag 25 augustus 2003 01:01 schreef Fulton het volgende:
Het is echt geen ene hond opgevallen dat die competitiemanager nogsteeds niet van start is...
Mijn advies: stekker eruit en zo snel mogelijk
quote:Ik stoor me daar ook al enige dagen aan!
Op maandag 25 augustus 2003 01:01 schreef Fulton het volgende:
Het is echt geen ene hond opgevallen dat die competitiemanager nogsteeds niet van start is...
MAar DutchGooner's Toto maakt veel goed!
quote:Hou ons op de hoogte!
Op maandag 25 augustus 2003 13:23 schreef golfer het volgende:
Er wordt nog druk aan gewerkt en het was vanaf het begin duidelijk dat we de eerste 2 competitie-rondes niet zouden halen.
De bedoeling is om deze week online te gaan met de nieuwe verbeterde competitie-manager.
quote:Dat komt er ook in.
Op maandag 25 augustus 2003 13:26 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik hoop een beetje op een www.dvhn.nl/coachvanhetjaar manier met een budget enzo.
quote:De nieuwe manager heeft geen clublimiet en er kan ook vaker gewisseld worden, daarom zijn reserves overbodig
Op maandag 25 augustus 2003 13:26 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik hoop een beetje op een www.dvhn.nl/coachvanhetjaar manier met een budget enzo.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:09 schreef Wazaa het volgende:
In de F.A.Q. van de FOK voetbalmanager staat netjes een overzicht van het aantal punten dat per soort speler te behalen is.
Nu staat er bij de keepers en verdedigers dat er 1 punt aftrek is voor elk doelpunt dat het saldo doelpunten negatief is. Weet iemand hoe dit berekent wordt?
Wordt er per wedstrijd, inclusief het dan gehaalde aantal doelpunten, naar het doelsaldo gekeken en meteen de score per verdediger/keeper toegepast?
Of wordt dit pas aan het einde van het seizoen verekent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |