Ik zit erover na te denken om een scheerappraat aan te schaffen, maar ik zou begod niet weten welke, daarom zou ik, mocht het mogelijk zijn wat gebruikers ervaringen willen vergelijken .
Het zit zo, ik ben een 18 jarige gast met een beste wel erge baardgroei (als ik me 2-3 dagen niet scheer word ik al vergeleken met bin laden ). Tot nu toe heb ik altijd mach 3 gebruitk van gilette, gewoon nat scheren dus, maar op de een of andere manier krijg ik het de laatste maanden niet meer zo glad als voorheen. Ofjah, dan is het smorgens wel goed glad, maar dan is het smiddags, savonds al weer een bende met stoppels.
Daarom wil ik het eens over een andere boeg gooien...met een goed scheerapparaat!
ik zat daarom een beetje te kijken op de site van philips (jah, ik ga wel de nederlandse economie stimuleren hoor ) en daar had je legio apparaten. Als ik beslis om er 1 te kopen, dan wil ik ook wel een goede, waar ik lang plezier van heb!
nu heb ik even een paar moddelen op een rijtjje gezet, waar ik van hoop dat jullie er misschien gebruik van maken en dat jullie daar misschien wat ervaringen met me over zouden willen delen
De philips cool skin, 3 kops HQ6761
De philips sensotec 8000 serie
Deze heeft personal comfort control, heeft iemand daar ervaringen mee?
De Philips Quadra Action 7000-serie
alvast bedankt!
quote:dat is dus mijn probleem.....het groeit bij mij toch tering snel weer aan...als ik me smorgens scheer en ik neem altijd wel goed de tijd met mach 3, dan is het tot de middag vrij glad, maar daarna komen de stoppels toch weer opzetten.
Op woensdag 4 juni 2003 12:44 schreef D.Rose het volgende:
Zo glad als met en mesje scheert een apparaat nooit.
even een vraagje over de coolskin, kun je die alleen met water gebruiken of kun je er ook gewoon mee scheren?
quote:Mijn god, wat heb je met je avator gedaan?
Op woensdag 4 juni 2003 12:42 schreef kikkerlikker het volgende:
scheer aperate van philips rewlere die van bevoorbeeld braun zijn echt kut
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 12:44 schreef D.Rose het volgende:
Zo glad als met en mesje scheert een apparaat nooit.
OOOH....hoe moet ik toch kiezen, op sites zoals kieskeurig.nl staan er ook geen scheerapparaten tussen he
quote:Je kunt er ook droog mee scheren. Ik had dat ding ook en ik vond dat de accu al snel minder werd. Dus dat je hem vaak moet opladen. Het is ook stom dat je dat ding niet gewoon kunt gebruiken met de stekker in het stopcontact, dan heb je ten minste altijd full power.
Op woensdag 4 juni 2003 12:46 schreef halleekes het volgende:
even een vraagje over de coolskin, kun je die alleen met water gebruiken of kun je er ook gewoon mee scheren?
Mach3 scheert veel gladder, en met een elektrisch apparaat scheren vind ik geen lekker gevoel.
nogmaals bedankt!
quote:Ik scheer mezelf altijd onder de douche ermee, maar dat hoeft niet. Verder is dat spulleke wat je er in kunt doen niet echt nodig.. alleen als je echt te lang heb gewacht met scheren.
Op woensdag 4 juni 2003 12:46 schreef halleekes het volgende:[..]
dat is dus mijn probleem.....het groeit bij mij toch tering snel weer aan...als ik me smorgens scheer en ik neem altijd wel goed de tijd met mach 3, dan is het tot de middag vrij glad, maar daarna komen de stoppels toch weer opzetten.
[Dit bericht is gewijzigd door Xilantof op 18-06-2003 15:02]
quote:En bij verschrikkelijk stevige dikke baardgroei raad ik een tondeuse aan
Op woensdag 4 juni 2003 12:45 schreef navvy het volgende:
Als je een stevige baardgroei hebt dan raad ik je aan een Braun te kopen, vroeger ooit eens een philips gehad maar die scheert niet zo glad als de Braun. Scheerse!!
quote:En...hoe bevalt ie?
Op woensdag 25 juni 2003 19:14 schreef halleekes het volgende:
ik krijg voor mijn verjaardag een coolskin....jah je moet iets he
quote:nauw, ik moet zeggen, de eerste dagen was het zeker wennen, nu gaat het allemaal al een stuk beter, ik moet zeggen, niet zo glad als met mesje, maar wel zonder enige irritatie (nat scheren kreeg ik nog wel eens irritatie bij hals).
Op dinsdag 29 juli 2003 21:38 schreef dalai het volgende:[..]
En...hoe bevalt ie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |