De buren keken alleen een beetje raar dat ik om half vier s'nachts ritueel alle volle pakjes sigareten en sjag vakkundig vernietigd heb en weggeflikkerd heb
quote:The name is Blond, JAMES Blond..
Op 18 februari 2001 21:55 schreef Barb het volgende:
* Barb voelt zich aangesproken, al is ze niet blond en al helemaal geen mormelIk heb er ook al aan zitten denken en kan je hulp goed gebruiken. Wil wel voor de cold turkey gaan, is me al eerder gelukt en ben toen anderhalf jaar rookvrij geweest.
'k Heb nu nog een vol pakje shag liggen en drie sigaretten, wil die eerst weggewerkt hebben, want stoppen terwijl ik rookwaar in huis heb, lukt niet en weggooien krijg ik echt niet voor elkaar (ja ja, ik ben zwak, sue me).
Stoppen uiterlijk per 1 maart KrL? Hebben wij een deal Mr. Blond?
van het weekend uit geweest met Yvette in Tilburg, nog steeds niet gerookt trouwens even tussendoor maar goed we kwamen thuis en onze kleren stonken naar rook van dat cafe! Ik wist niet dat rook zo stonk!
voor iedereen die stopt! Sjoe roel bik tijm!
quote:En dat uitaan was keigezellig en wordt zeker nog een keer over gedaan.
Op 19 februari 2001 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Ok dan blauwe en KrL en BarbWat een feest, iedereen stopt met roken!
van het weekend uit geweest met Yvette in Tilburg, nog steeds niet gerookt trouwens even tussendoor maar goed we kwamen thuis en onze kleren stonken naar rook van dat cafe!
Ik wist niet dat rook zo stonk!
Verder alle stoppers: SUCCES!!! voor Arma
Yvet
quote:Ja, dus echt wel. Daar kwam ik ook achter nadat ik gestopt was.
Op 19 februari 2001 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik wist niet dat rook zo stonk!
En de nicotine aanslag op o.a. vitrage, schilderijtjes- en fotolijstjes, ramen, etc...
Niet roken scheelt enorm veel werk met schoonmaken.
Hou vol, sterkte, en hou ons op de hoogte.
Het idee om te stoppen kwam eigenlijk uit het niets, las een stukje in de krant wat het allemaal met je kan doen als je gstopt bent, beter ruiken en je ruikt zelf ook wat frisser
En toen uit het niets besloten te stoppen. Was daarvoor altijd van stoppen komt wel en ik stop nog niet maar tada hou het nog steeds vol.
Wat ik mensen aanraad is een dikke zak snoep te kopen heb ik ook gedaan gewoon lekker snoepen en gewoon volhouden hoe moeilijk het ook is.
Ik geef toe heb het er nu nog moeilijk mee af en toe maar je bent blij als je er af bent.
En heb mijn hele leven niet gerookt terwijl al mijn vrienden wel rookten...maar ik ben nu twee maanden geleden begonnen met roken, terwijl iedereen eigenlijk aan het stoppen is. En ik zal je wat zeggen: IK VIND HET HEERLIJK.
quote:Dit snap ik dus niet. Ik ben ook 25 en rook al vanaf mijn 16e (1e sigaret op m'n 12e). En als ik nu niet zou roken zou ik het ook echt niet gaan doen.
Op 23 februari 2001 08:24 schreef Godspeed het volgende:
maar ik ben nu twee maanden geleden begonnen met roken, terwijl iedereen eigenlijk aan het stoppen is.![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 23-02-2001 09:31]
Succes!!!!
Ben nu op dag 1, no problemo!!
quote:Goed zo! Ik rook inmiddels allang weer
Op zaterdag 03 augustus 2002 21:17 schreef Bastard het volgende:
Ik zou haast weer gaan beginnen omdat een modje mn topic heeft gesloten maar dat gun ik hem niet.Ben nu op dag 1, no problemo!!
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 21:21 schreef nikky het volgende:
ik wil ook graag stoppen met roken. alleen hou ik het nooit langer dan 1 dag vol
quote:Ik vind het verbazingwekkend makkelijk nu deze dag, dat had ik niet verwacht.
Op zaterdag 03 augustus 2002 21:19 schreef Armageddon het volgende:[..]
Goed zo! Ik rook inmiddels allang weer
quote:en ik moet het alleen doen. mijn vriendje wil nog niet stoppen
Op zaterdag 03 augustus 2002 21:30 schreef Bastard het volgende:[..]
[..]Ik vind het verbazingwekkend makkelijk nu deze dag, dat had ik niet verwacht.
Het is een kwestie van doen! Je peuken weggooien en besluiten dat je het zat bent om steeds te hoesten.
Nu heb ik dit met een clubje gedaan, we zijn gisteren tegelijk gestopt.
En nu alleen nog volhouden, mijzelf tegen houden om die peuk te pakken. Nou dat moet toch wel lukken?
Maar dan bedenk ik me weer even rustig: Dipper, steek geen peuk op anders krijg je een tumor... en dat helpt wel aardig.
Ik blijf het volhouden!!!!
Succes aan de andere stoppers!
Sterker nog,... ik begin zelfs de peuken in mijn auto te ruiken die ik nooit rook. (asbak)
En heel veel succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |