Uitstekend geschikt om internet over 4 PC's te verdelen.
Garantie tot 18 januari 2004 dmv kopie van de aanschafbon. (Er staan nog een paar netwerkkaarten op die bon, dus het origineel houd ik liever zelf).
Prijs ¤ 20,--
Af te halen in Eindhoven, ook kan ik afspreken iemand in de omgeving Eindhoven / Tilburg tegemoet te komen.
Plaatje:
Praktijkvoorbeeld (en thuissituatie)
Er is een hele club van mensen die een ethernet-modem bij hun ADSL-abonnement kocht en die ombouwde zodat dat modem ook als router dienst deed. Op dat modem kunnen echter geen 4 PC's worden aangesloten. Daarom gaat er 1 kabel van het modem naar deze switch, waarna op de andere 4 poorten internet te verkrijgen valt.
quote:Is goed, doe mij die maar. Wanneer en waar spreken we af? Morgen middag moet ik op de Geldropseweg zijn om mijn auto uit de garage te halen...
Op maandag 2 juni 2003 14:21 schreef FiscBiker het volgende:
Af te halen in Eindhoven, ook kan ik afspreken iemand in de omgeving Eindhoven / Tilburg tegemoet te komen.
Zeg maar hoe laat, ik zit toch de hele dag niks anders te doen dan studeren.
quote:Ja, die, maar dan een paar meter naar Links....
Op maandag 2 juni 2003 14:43 schreef FiscBiker het volgende:
Is dat die Peugeot-garage op de hoek met de rondweg?Zeg maar hoe laat, ik zit toch de hele dag niks anders te doen dan studeren.
Overigens moet ik hem daar vandaag om een uur of 16:30-17:00 afleveren, dus als je vandaag ook nog kunt......
Komt dat zo een beetje goed uit?
Blauwe motorfiets met rode Edimax-doos achterop het rek.
quote:Paar meter naar links als in die schade reparateur (weet niet zeker of die een schuine streep heeft
Op maandag 2 juni 2003 15:05 schreef FiscBiker het volgende:
Paar meter naar links:? Dat ander merk met die schuine streep?
Ik zal zorgen dat ik vandaag om 16.45 tussen die twee dealers in sta.Komt dat zo een beetje goed uit?
Blauwe motorfiets met rode Edimax-doos achterop het rek.
Ikzelf rijd een donkere (bijna zwart) Citroen Xsara daar naar binnen, en rijd waarschijnlijk in een andere auto weer weg Maar voor ik weg rijd zal ik even kijken naar een blauwe motorfiets
16:45 is goed, kan zijn dat ik iets later ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |