quote:Fantastische corner van Knopper inderdaad
Op zondag 20 juli 2003 10:51 schreef Fulton het volgende:
Knopper moest nog even wennen aan de Friese cornervlaggen.
quote:Waar ik wel benieuwd naar ben SCH ... vind je dan ook dat Heerenveen al in de 1e ronde van de Intertoto had moeten beginnen ipv de 3e ronde?
Op zaterdag 12 juli 2003 23:26 schreef SCH het volgende:
Yep - en ik had dan ook geen goed woord voor die nepcompetitie over - die komend seizoen gelukkig een wat toonbaarder aanzien heeft.
quote:In principe wel ja - al gaat het hier niet om een overall competitie waar een beker uit te voorschijn komt maar om drie verschillende poules waar een winnaar uit te voorschijn komt, niet meer dan een plek in de UEFA-cup. Dus je wordt niet echt winnaar van een competitie - is toch wel een wezenlijk verschil met een landelijke bekercompetitie. Dat is bijna nergens zo als bij ons, en gelukkig is het hier ook veranderd.
Op zondag 20 juli 2003 17:06 schreef Eilanden het volgende:[..]
Waar ik wel benieuwd naar ben SCH ... vind je dan ook dat Heerenveen al in de 1e ronde van de Intertoto had moeten beginnen ipv de 3e ronde?
Maar het is wel wat kolderiek dat Heerenveen, als het goed gaat, na komende zaterdag al in de halve finale staat. Maar ze hebben dan toch tenminste nog twee wedstrijden gespeeld.
quote:Maar die redenering zou je ook op kunnen laten gaan voor de Amstelcup, met de amateurs in de rol van de allerkleinste ploegen en de UEFA deelnemers in de rol van Heerenveen....
Op zondag 20 juli 2003 18:01 schreef Fulton het volgende:
De Intertoto cup is gemaakt om de allerkleinste ploegen wat europees te laten spelen. Dus is het logisch dat grotere club pas later instromen, omdat tegen die dwergjes spelen een beetje nutteloos is. En zo laat stromen ze nou ook weer niet in want om de cup te winnen moet je toch minimaal 6 wedstrijden spelen.
Overigens goede prestatie van Heerenveen Hoop dan ook dat ze een stuk verder komen
quote:Klein knapzakje met Friese duimpjes en verse volle melk
Op vrijdag 25 juli 2003 22:17 schreef Eilanden het volgende:
SCH/Fulton .... koffers al gepakt voor Belgie?
sorry Fulton, sorry, maar ik vind ze zelf zo grappig
quote:Awwww Fulton...... SCH ik ga ervan uit dat je je als een vaderfiguur over zo'n 'groentje' als Fulton zult ontfermen
Op vrijdag 25 juli 2003 22:22 schreef SCH het volgende:[..]
Klein knapzakje met Friese duimpjes en verse volle melk
Fulton blijft er trouwens overnachten, die is nog niet eerder in het buitenland geweest namelijksorry Fulton, sorry, maar ik vind ze zelf zo grappig
quote:Fulton staat wel stevig op zijn eigen beentjes, bovendien gaan we niet samen.
Op vrijdag 25 juli 2003 22:26 schreef Eilanden het volgende:[..]
Awwww Fulton...... SCH ik ga ervan uit dat je je als een vaderfiguur over zo'n 'groentje' als Fulton zult ontfermen
en alhoewel we het regelmatig oneens zijn, hoop ik echt dat Heerenveen een ronde verder uit Belgie zal terugkeren
Lief van je - zal wel lukken denk ik en dan moeten we woensdag alweer thuis.
Briljant
quote:Hier dus
Op vrijdag 25 juli 2003 22:31 schreef mitt het volgende:
Staat die actie van Knopper ook nog ergens online?
quote:Na een magnifieke wedstrijd van nieuwkomer Correia.
Op zaterdag 26 juli 2003 20:58 schreef superjoden het volgende:
Heerenveen mag dus naar Slovenie...zelfs nog met 0-1 gewonnen in de 90'min door denneboom
Wie heeft er info over het Sloveense FC Koper?
quote:Ben je nog op tv geweest bij Studio Sport SCH?
Op zondag 27 juli 2003 03:24 schreef SCH het volgende:[..]
Na een magnifieke wedstrijd van nieuwkomer Correia.
Verder matige partij die we zeer gecontroleerd hebben gespeeld. Vervelende theatrale en zeurderige tegenstanders, die Belgjes. Maar 't is voor elkaar.Wie heeft er info over het Sloveense FC Koper?
Ik was trouwens wel op tv volgens m'n vader.
quote:De wedstrijd ben ik nu al vergeten, de overnachting was veel leuker.
Op vrijdag 25 juli 2003 22:22 schreef SCH het volgende:[..]
Klein knapzakje met Friese duimpjes en verse volle melk
Fulton blijft er trouwens overnachten, die is nog niet eerder in het buitenland geweest namelijksorry Fulton, sorry, maar ik vind ze zelf zo grappig
quote:Nee die niet. 't was bij het hek geloof ik.
Op zondag 27 juli 2003 14:36 schreef methodmich het volgende:
Er liep een persoon met kort haar of zelfs een kale kop heel duidelijk in beeld te rennen en te juichen. Had iets donkers aan.
quote:SCH & Fulton ..... Hoooooooooooligans!!!
Op zondag 27 juli 2003 14:39 schreef Fulton het volgende:[..]
De wedstrijd ben ik nu al vergeten, de overnachting was veel leuker.
We hadden 's avonds nog het halve politiekorps van Lier achter ons aan.
Wij zwaaien naar de sirenes, stoppen ze opeens. Bleek dat ze voor ons kwamen.
Belgen zijn ook niets gewend
quote:SCH daar niet bij joh, die zat allang in de auto naar NL.
Op maandag 28 juli 2003 00:25 schreef Eilanden het volgende:[..]
SCH & Fulton ..... Hoooooooooooligans!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |