abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10785326
Heb je foto's gemaakt van de gedeeltelijke zonsverduistering
Plaats ze dan hier..

Plaats je naam en de plaatsnaam erbij.
Dan kun je de verschillen zien van de
bekekking door het land heen.

Of heb je het gemist , en wil je toch nog iets ervan zien

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_10785332
Wil ik die foto's zien,staat er niks. .
  zaterdag 31 mei 2003 @ 05:11:29 #3
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_10785356
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 04:57 schreef sig000 het volgende:
Wil ik die foto's zien,staat er niks. .
je kan em tussen nu en een dik half uur gaan bekijken als et goed is.
pi_10785361
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 05:11 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

je kan em tussen nu en een dik half uur gaan bekijken als et goed is.

Lukt dat ook als het dichtbewolkt is? .
  zaterdag 31 mei 2003 @ 05:24:45 #5
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_10785382

[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 31-05-2003 06:53]

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_10785468
Hier op de Erasmusbrug in Rotterdam was weinig te zien

http://www.trzonne.nl/Zonsopgang-Rotterdam-013.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door trzonne op 31-05-2003 06:14]

yeah!
pi_10785476
Ben ik dan de eerste

Ik heb even snel een paar kiekjes gemaakt vanaf het balkon; ben er alsnog niet op uit getrokken vanochtend omdat het nachtwerk bij de dierenarts is geworden (kat dubbele bekkenbreuk na val).

Canon powershot A40; zonder speciale lenzen of wat
Ik hoorde mensen 'schreeuwen' van lenzen lenzen! Maar dit is een zonsopgang; betekent dus dat de zon minder sterk overkomt, ik heb namelijk wel meer foto's van een zonsopgang of zonsondergang.

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_10785495
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 06:13 schreef Llewella het volgende:
Ben ik dan de eerste

Ik heb even snel een paar kiekjes gemaakt vanaf het balkon; ben er alsnog niet op uit getrokken vanochtend omdat het nachtwerk bij de dierenarts is geworden (kat dubbele bekkenbreuk na val).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Canon powershot A40; zonder speciale lenzen of wat
Ik hoorde mensen 'schreeuwen' van lenzen lenzen! Maar dit is een zonsopgang; betekent dus dat de zon minder sterk overkomt, ik heb namelijk wel meer foto's van een zonsopgang of zonsondergang.

Mooie pics, maar de maan heeft toch veel verder ervoor gestaan, of was je toen nog met dat arme poesje bezig?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_10785517
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 06:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Mooie pics, maar de maan heeft toch veel verder ervoor gestaan, of was je toen nog met dat arme poesje bezig?

Ik had meer zoiets van dat zie ik niet vanaf het balkon Heb hier heel wat huisjes ervoor zitten
Ik had namelijk anders hier de polder in gegaan om een 'kale' horizon te hebben zodat we alles konden zien; maar volgende keer beter
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 31 mei 2003 @ 06:33:36 #10
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_10785524
Mooi op tijd er op uit vertrokken in gezelschap van mijn zeun (Jongesok ), en een tas vol camera's en lenzen. Het digitaaltje bleef thuis (wegens te kort zoombereik, een rooie speldeprik op een plaatje schiet niemand wat mee op )

Na aanvankelijk tegen een kneiter van een inversie (dat was die bewolking) aan te hebben gekeken(waardoor het maximum van de verduistering aan het oog onttrokken bleek ) verscheen daar plotseling een fraaie rooie sikkel, waar ik met de 400mm een flinke serie plaatjes heb geschoten.
Jammer voor dit topic is dat het diafilm is, waardoor ik pas in de loop van de week iets van plaatjes kan posten.

De verduistering was mooier dan die van 1999 , vooral omdat ie laag aan de horizon plaatsvond waardoor een groot gedeelte zonder bescherming kon worden gezien en gefotografeerd.

Heel apart gezicht in Flevoland was dat overal op de buitenwegen mensen 'stellingen hadden ingenomen' om het verschijnsel te aanschouwen.

En nu nog even

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_10785528
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 06:33 schreef Ouwesok het volgende:
Mooi op tijd er op uit vertrokken in gezelschap van mijn zeun (Jongesok ), en een tas vol camera's en lenzen. Het digitaaltje bleef thuis (wegens te kort zoombereik, een rooie speldeprik op een plaatje schiet niemand wat mee op )

Na aanvankelijk tegen een kneiter van een inversie (dat was die bewolking) aan te hebben gekeken(waardoor het maximum van de verduistering aan het oog onttrokken bleek ) verscheen daar plotseling een fraaie rooie sikkel, waar ik met de 400mm een flinke serie plaatjes heb geschoten.
Jammer voor dit topic is dat het diafilm is, waardoor ik pas in de loop van de week iets van plaatjes kan posten.

De verduistering was mooier dan die van 1999 , vooral omdat ie laag aan de horizon plaatsvond waardoor een groot gedeelte zonder bescherming kon worden gezien en gefotografeerd.

Heel apart gezicht in Flevoland was dat overal op de buitenwegen mensen 'stellingen hadden ingenomen' om het verschijnsel te aanschouwen.

En nu nog even

Maar een mooie corona was er nu (ook al heb ik niks gezien vanwege alle wolks) niet bij
vosss is de naam,
pi_10785529

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 31 mei 2003 @ 06:37:28 #13
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_10785534

Alphen aan den Rijn copyright Angst

[Dit bericht is gewijzigd door Angst op 31-05-2003 06:38]

In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_10785537
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 06:33 schreef Ouwesok het volgende:
De verduistering was mooier dan die van 1999
No way! Die van 1999 was *veel* mooier, omdat dat een totale verduistering was en die was prachtig mooi te zien (in noord Frankrijk dan..). Dit was helaas een slap aftrekseltje van die van 1999, maar dat had ik al verwacht.
pi_10785543
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 06:37 schreef JeansManner het volgende:

[..]

No way! Die van 1999 was *veel* mooier, omdat dat een totale verduistering was en die was prachtig mooi te zien (in noord Frankrijk dan..). Dit was helaas een slap aftrekseltje van die van 1999, maar dat had ik al verwacht.

tuurlijk, dat was bekend, 90% is iets heel anders dan 100% he

En frankrijk was the best ja

vosss is de naam,
  zaterdag 31 mei 2003 @ 06:41:20 #16
10357 PinoPolio
www.WebSnacks.nl
pi_10785546

Meer foto's staan op m'n site:

http://www.websnacks.nl

En nu m'n bed weer in

pi_10785547

Door een lasglaasje, handig als je lasser bent

Zonnebril

Weer een lasglaasje alleen dan met andere sluitertijd.

meeste pics heb ik ook nog op 2***X15nogwat
Meel maar als je er 1tje wilt.(heb ze niet van allemaal en je mag ook niet klagen als ze niet scherp zijn

Gemaakt in Vriezenveen (OV) met een sony dsc-S70 door Gerbrand Minkjan < that's me

† In Memoriam † zaterdag 31 mei 2003 @ 06:43:33 #18
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_10785548
Toch best wel mooi om te zien!
  zaterdag 31 mei 2003 @ 06:45:26 #19
10357 PinoPolio
www.WebSnacks.nl
pi_10785551
Stoer door een lasglas!!! Jammer dat ik die niet bij me had...
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 31 mei 2003 @ 06:46:31 #20
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_10785553
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 06:37 schreef JeansManner het volgende:

[..]

Ja, noord Krankrijk, zo kan ik het ook...
Die van 1999 heb ik in Nederland mogen aanschouwen (moest die dag nog betaalde arbeid verrichten, kon allemaal net even in middagpauze), en in Nederland viel het toen ronduit tegen.
Grote spelbreker van hedenochtend was de inversie (jaloers omhoogkijken naar een 747 die er ruimschoots boven vloog).
Was 1999 qua zonsverduistering interessanter, voor fotograferen was deze stukken beter geschikt, omdat het (zeker de eerste beelden) zonder speciale bescherming kon.

* Het ook bijzonder jammer van die corona vindt, maar qua bewolking had het nog een stuk beroerder gekund

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_10785559
hier bij hoogeveen/meppel redelijk beroerde wolken; kon pas om ongeveer vijf voor 6 wat zon zien
pi_10785561
Hier geschoten in Amsterdam West (Viaduct Haarlemmerweg)
Fotos vallen beetje tegen vind ik zelf

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_10785562

Gemaakt met een Sony DCR-TRV30 tussen Dalfsen en Nieuwleusen

Even later gemaakt met een Canon A60 vanuit mijn huis (Dalfsen), bij de laatste foto een eclipsbrilletje gebruikt.

[Dit bericht is gewijzigd door vogelspin op 31-05-2003 06:58]

zaterdag 31 mei 2003 @ 06:54:45 #24
43679 timostanovic
Planet Gameboy
pi_10785565
Enkele foto's van http://www.astrostart.tk (de beste astro-site van Nederland )

Door mij gemaakt by the way

Planet Gameboy: www.planetgameboy.cjb.net
pi_10785569
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 06:53 schreef vogelspin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gemaakt met een Sony DCR-TRV30 tussen Dalfsen en Nieuwleusen

[afbeelding]
Even later gemaakt met een Canon A60 vanuit mijn huis (Dalfsen)

Die eerste is mooi... ookal is ie gedeeltelijk in de wolken
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')