Hun 3de album, zelfs met enkele folk invloeden, de ex-zanger van de Poques zingt een deuntje mee. In hoeverre je het slaken van kreten door Shane macGowan zingen kunt noemen?!
Deze geweldige band uit Boston heeft nog steeds niet de massale aandacht die het verdient. Geïnspireerd door de workingclass punk uit de late 70's maken ze 2001 kick ass rock 'n'punk. Sham 69, the Undertones, maar dan in een nieuw jasje.
Dropkick Murphys heeft met hun optredens een vaste ( grote ) kern van fans achter zich gekregen. tong80 is er 1 van. Wie is er nog meer onder de indruk van deze dampende, iedere zaal platspelende, geoliede rock 'n roll machine??
Are the kids united?
Zal 'ns wat muziek van Dropkick Murphy's opzoeken. Volgens mij al wel regelmatig gehoord op radio (programma met de naam van een voedzame groente), maar 't is kennelijk niet bij mij blijven hangen (slecht voorteken?).
favo# fighting 69th
quote:Ach wat is kennen, niet persoonlijk nee..., maar heb al hun handtekeningen hoor, en als ik wakker wordt kijken ze me vertederd aan vanaf m'n klerenkast. Beantwoord dat je vraag?
Op 09 februari 2001 22:27 schreef tong80 het volgende:
En de Backstreet boys kennen jullie die wel?
Oké, ik geef je de kans me te overtuigen waarom ik Dropkick Murphy-adept (als dat een goed Nederland woord is tenminste) moet worden. U heeft 30 seconden: vanaf NU!
Kennen jullie die dan?
quote:Spice girls dat is uit man, dream is het tegenwoordig.
Op 11 februari 2001 02:15 schreef tong80 het volgende:
Spice Girls,Kennen jullie die dan?
Anyways de dropkicks zijn volgende week te aanschouwen in lola da musica op donderdag om 20:00, dus veel plezier.
Ook op Lowlands.
Maar helaas, nobody cares.
Dan ga ik kijken heb t toen niet gezien en kon t vanavond ook niet zien, al kan t natuurlijk ook zijn dat ze dan al live te horen zijn op 3FM
[sorry voor hoofdletters is een copy-paste uit de lola da musica nieuwsbrief]
amazing grace en cadence to arms bedoel ik dan vooral... geniaal gewoon, ben heel benieuwd, ik vertrek zo naar biddinghuizen, xal ze wel ff gaan bezichtigen
Vraag me af of ze "Atholl Highlander" weleens gedaan hebben...da's mijn fav doedelzak lied
Gelukkig heeft men daar een video recorder voor uitgevonden
quote:Die was dus om 12.14 vanmiddag.
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:06 schreef WaterBlade7 het volgende:
Wanneer is die herhaling?? Heb ze nl. ook gemist![]()
Mensen die heel hard roepen hoe gewoon ze wel niet zijn gebleven onder hun succes en daar dan emotioneel van worden.
Niet mijn kopje thee.
Sorry tong.
Toch
quote:Zachtjes joh.
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:57 schreef Noodles het volgende:
Argh gvd _*^@*(^!@#($ vergeten op te nemen[/me] slaat met zn kop tegen het bureau
Komt heus nog wel een keertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |