Toen ik een jaar of 18-19 was kon ik nooit een orgasme krijgen. Hoe mijn toenmalige vriendje ook prutste, friemelde of anders zijn best deed: het enige wat ik in mijn buikje voelde was irritatie en ergenis. Ik werd dus een meester(es) in het Fake Orgasm. Alleen maar om ten eerste van het gedoe af te zijn en ten tweede zijn eer niet te krenken. Ik las vanalles over het kunnen krijgen van het volmaakte hoogtepunt, maar niets hielp. Een beetje moedeloos geworden en overtuigt van mijn eigen abnormaliteit besloot ik het er maar bij te laten. Hier en daar een neporgasme en het was wel best.
Mijn eerste orgasme kreeg ik terwijl ik verveeld tv zat te kijken onder zijn noeste inspanningen en ineens begreep ik het: ik deed te erg mijn best om klaar te komen. Ik moest afleiding hebben, ik moest het echt los laten. Makkelijker gezegd dan gedaan, want de keren daarop mislukte dat dus prompt. Tot ik een grandioze tip ergens las: adem rustig tijdens het vrijen/vingeren en terwijl je ademt beeld je je in dat je elke keer als je uitademt vlammen blaast. Tsja, gekke tip. Maar het hielp enorm! Ik ben de tip nooit meer tegen gekomen en ik heb 'm ook niet meer nodig maar misschien maak ik er een andere fokster blij mee.
Iemand anders nog vreemde tips of eigen ervaring-verhalen?
En verder heb ik als man niks zinnigs te melden denk ik.
quote:100 views binnen 5 minuten. Vast allemaal meiden,
Op woensdag 28 mei 2003 19:30 schreef Isabeau het volgende:
De heerlijk misleidende titel is bedoelt meiden hier "naar toe te lokken" die met dat probleem zitten.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 19:34 schreef Barb het volgende:
65 views binnen 5 minuten. Vast allemaal meiden,.
Misschien werkt het ook voor mannen
quote:nee, mannen moeten op hun hand zitten
Op woensdag 28 mei 2003 19:35 schreef Isabeau het volgende:Misschien werkt het ook voor mannen
quote:Een vriend van me heeft het altijd over vlammen met zijn motor, misschien werkt het bij hem wel zo,
Op woensdag 28 mei 2003 19:35 schreef Isabeau het volgende:Misschien werkt het ook voor mannen
(Sas, ik verlaat het topic weer, voordat het één grote slowchatbende wordt en we naar K & L worden geslingerd)
quote:Is dat een serieuze tip?
Op woensdag 28 mei 2003 19:37 schreef Arma_Angelus het volgende:nee, mannen moeten op hun hand zitten
quote:vraag het atrimar
Op woensdag 28 mei 2003 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Is dat een serieuze tip?
ctlr-d
quote:
Tijn zegt:
ik schrok van Isa's topic![]()
quote:-edit -
Tijn zegt:
ik dacht "nou ja Sas, dat ga je toch niet posten?? Dennis leest ook mee! Bespreek dat gewoon ff met z'n tweeën ofzo!"
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 28-05-2003 19:42]
quote:Als dit geen tip is ?
Mijn eerste orgasme kreeg ik terwijl ik verveeld tv zat te kijken
quote:Of het helpt júist als de deur niet op slot kan.
Op woensdag 28 mei 2003 19:47 schreef sizzler het volgende:
Misschien ook omdat de deur van de badkamer op slot kan.
quote:Euh ja en nee.
Op woensdag 28 mei 2003 19:38 schreef Isabeau het volgende:[..]
Is dat een serieuze tip?
Door op je hand te gaan zitten verdwijnt na een tijdje het gevoel uit je hand. Als je dus met deze hand gaat aftrekken lijkt het net of het door iemand anders gedaan wordt. In die zin kan het dus helpen. Getrokken worden is toch lekkerder dan zelf doen.
Ik wil overigens niet weten wat degene die dit verzonnen heeft nog meer uitgeprobeerd heeft alvorens op dit lumineuze idee te komen.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:17 schreef hollander172 het volgende:
Getrokken worden is toch lekkerder dan zelf doen.
quote:Nee hoor!
Op woensdag 28 mei 2003 21:32 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Dacht dat het tegenovergestelde zo ongeveer algemene kennis was.
quote:Ik daarintegen wel
Ik kan geen orgasme krijgen
POST DAN NIET
quote:nuecken?
Op woensdag 28 mei 2003 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik daarintegen wel
quote:70% van de vrouwen in het leeftijdssegment 18-30 jaar oud, valt in deze categorie.
...
Ik werd dus een meester(es) in het Fake Orgasm. Alleen maar om ten eerste van het gedoe af te zijn en ten tweede zijn eer niet te krenken.
...
quote:Ik hoef niet op mijn hand te zitten ... Daar is little Miss Fake-it voor
Op woensdag 28 mei 2003 19:39 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
vraag het atrimar
om op mijn hand te zitten dan he
quote:...en daarna ga jij met die hand...
Op woensdag 28 mei 2003 23:56 schreef Atrimar het volgende:
Ik hoef niet op mijn hand te zitten ... Daar is little Miss Fake-it voorom op mijn hand te zitten dan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |